آیا طب سوزنی کاهش سطح کراتینین بالا

یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

آیا طب سوزنی کاهش سطح کراتینین بالا

 آیا طب سوزنی کاهش سطح کراتینین بالا

طب سوزنی بخش مهمی در طب سنتی چین (TCM) است. به عنوان یک سیستم پیچیده درمانی، طب سوزنی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها و conditions.It استفاده شده است در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب تبدیل شده است و برای درمان بیماری های مختلف کلیوی استفاده شده است. طب سوزنی می تواند به کاهش سطوح بالای کراتینین در بیماری کلیوی؟

طب سوزنی

طب سوزنی در درمان که جریان مجذور طریق و اطراف بدن در امتداد مسیرهای خاص به نام meridians.It اعتقاد بر این است که بیماری زمانی اتفاق می افتد که چی مسدود یا تبدیل imbalanced.Acupuncture می تواند تحریک نقاط طب سوزنی خاص برای اصلاح شدهها خارج کردن از حالت مسدود در مجذور و chi.Acupuncture نامتوازن است با قرار دادن سوزن های بسیار نازک به نقاط طب سوزنی خاصی از طریق سطح پوست انجام می شود.

طب سوزنی برای سطح کراتینین بالا

طب سوزنی در دو نقطه، یکی واقع در زیر زانو و خلفی پزشکی دیگر به مچ پا می تواند فعالیت عصب سمپاتیک را در کلیه ها کاهش می دهد. overactivity دلسوز می تواند در آسیب کلیوی را تسریع و کمک به پیشرفت کلیه Disease.The همان دو نقطه طب سوزنی در مچ پا و ساق پا می تواند سطوح بالای کراتینین سرم به طور موثر کاهش، پروتئینوری گلومرولی و sclerosis.Additionally، طب سوزنی کار می کند و در کاهش فشار خون بالا است که یک شتاب دهنده قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی.

تنها طب سوزنی در نقاط حق اعمال، آن را قادر به درمان بیماری های کلیه و سطوح پایین کراتینین بالا effectively.Therefore، شما باید یک طب سوزنی با سوالات licensing.Any پزشکی مراجعه کنید شما می توانید حرفه ای پزشکی ما برای دریافت پیشنهادات بیشتر مشورت.

TCM یک سیستم درمانی پیچیده است و روشهای درمانی مختلف اغلب با هم مورد استفاده قرار گیرد برای نشان دادن اثر درمانی بهتر است. داروهای گیاهی چینی اغلب همراه با داروهای acupuncture.Common گیاهی، مانند گلپر و گون، Notoginseng است مورد استفاده قرار گیرد، گلرنگ و غیره به طور معمول استفاده می شود برای درمان بیماری کلیه و سطوح پایین کراتینین بالا. با این حال، برخی از آنها به کلیه ها مضر است. اگر شما در این داروهای گیاهی علاقه مند هستند، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت لیست از این داروهای گیاهی و برخی از پیشنهادات خود را به استفاده از آنها را در راه راست است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.