چگونه به بهبود GFR ضربه 50

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود GFR ضربه 50

چگونه به بهبود GFR ضربه 50

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تخمین می زند که چقدر خون می گذرد از طریق فیلتر کوچک در kidneys.It، می توانید بگویید که چگونه به خوبی کلیه های شما عملکرد. نتایج عادی از محدوده GFR از کاهش 90-120ml/min.A در عملکرد کلیه می تواند در کمتر GFR.If GFR نگه می دارد 60ml/min ضربه برای 3 یا بیشتر از 3 ماه، آن را نشانه ای از بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. چگونه به منظور بهبود GFR کمتر از 50؟

چگونه به منظور بهبود GFR بستگی دارد به همین دلیل برای کاهش GFR. این بدان معنی است که شما باید بدانید علل مشکل کلیه خود شما افراد دیابتی به برخی از آنچه هستند، شما نیاز به کنترل بسیار خوبی از level.If قند خون خود را کاهش GFR است به علت سوء استفاده از داروها، توقف با استفاده از دارو می تواند کمک کند در یک کلام، بخش مهمی برای بهبود GFR کمتر از 50 است که به کنترل علل.

GFR 50 به معنای دست دادن کلیه function.Therefore، یکی دیگر از بخش های مهم در درمان است که برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش کلیه function.Micro چینی Osmotherapy پزشکی نقش مهمی در این از مواد فعال part.The در این درمان می تواند فعال خود تعمیر سیستم در بدن برای تحریک خود بازسازی بافت کلیه است.

چه چیزی بیشتر، داروهای میکرو چینی تونیک به کلیه ها هستند و می توانند مواد مغذی غنی برای خود بازسازی بافت کلیه اختلال و cells.If این درمان به خوبی کار می کند، کلیه ها قادر خواهد بود به کار بهتر است برای فیلتر کردن خون. بنابراین، GFR بهبود یافته خواهد شد.

تغییرات رژیم غذایی همراه با درمان می تواند کمک گسترش زندگی از کلیه های خود را. شما بهتر بود کلیه یک متخصص تغذیه مشورت را از بهترین رژیم غذایی مناسب برای شما. راهنمایی کلی برای کلیه رژیم غذایی کم پروتئین (پروتئین: چقدر به عنوان یک بیمار CKD مصرف)، چربی، سدیم و پتاسیم است.

درمان برای افزایش GFR کمتر از 50 است. در اینجا هنوز هم برخی از داروهای خانگی آسان برای افزایش GFR کمتر پرداخته نشده است بالا. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت پیشنهادات حرفه ای تر.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ضربه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.