داروهای چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

داروهای چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31

داروهای چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31

مرحله 3 بیماری کلیه با از دست دادن متوسط ​​عملکرد کلیوی با میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) 30 ~ 59ml/min.Stage 3 بیماری کلیوی با GFR 31 مرحله پیشرفته در مرحله 3 است و فاز کلیدی CKD.Chinese داروها اثرات درمانی قابل توجهی در درمان مرحله 3 بیماری کلیه را نشان داده اند.

داروهای چینی ها از انواع روش های درمان مانند گیاهان چینی، طب سوزنی، دارو درمان etc.These حمام می تواند با هم کار کنند برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31 تشکیل شده است.

گیاهان چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31

Cordyceps عصاره چای

Corhyceps عصاره چای را می توان به صورت خوراکی به عنوان یک چای با منافع محافظ در برابر failure.It مزمن کلیوی می تواند کمک به کاهش کراتینین سرم، سایتوکاین های التهابی کمتر، کاهش BUN، پروتئینوری و مهار سلول های mesangial proliferation.It به طور کلی استفاده می شود برای درمان بیماری کلیوی به دلیل توانایی آن برای محافظت از کلیه و غیر نفروتوکسیک در دوزهای بسیار بالا.

ریشه ریواس چینی (دا هوانگ)

دا هوانگ می تواند خون را با افزایش دفع مواد زائد از طریق intestine.It کوچک و بزرگ سم زدایی می تواند کاهش BUN، اسکلروز گلومرولی کاهش می یابد و کاهش تکثیر سلولی مزانژال.

مریم گلی mitiorrhiza (دن شن)

دن شن مهارکننده ACE بسیار فعال و ایمن است که منجر به فعالیت خود را در بهبود پیشرفت مرحله 3 بیماری کلیه است.

علاوه بر این، گلرنگ، گون، گلپر، notoginseng و ریواس همچنین می توانید به درمان عصا CKD.Some به در خانه در یک راه بسیار آسان استفاده می شود مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، برخی از گیاهان چینی می تواند به کلیه ها در صورت استفاده نادرست سمی است. شما می توانید حرفه ای پزشکی آنلاین ما برای دریافت توصیه های بیشتر در مورد استفاده از گیاهان چینی مشورت کنید.

طب سوزنی

طب سوزنی بخش مهمی در medicine.It چینی است که می تواند مکانیسم بیماری کلیه در یک way.If مثبت آن است که در نقطه سمت راست استفاده می شود تاثیر می گذارد، می تواند کراتینین سرم، پروتئینوری، اسکلروز گلومرولی است و شاخص های فیبروز tubulointerstitial را کاهش دهد. در این راه، آن می تواند در بهبود GFR شود.

آنچه در بالا آمد، گزینه های درمانی بزرگ در داروهای چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 31. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی نرم افزار جدید از داروهای سنتی چینی است. این می تواند بهتر کار کند برای درمان بیماری های کلیوی از عوارض جانبی. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درمان.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: داروهای ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.