تنگی نفس در دیالیز: علت و درمان

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

تنگی نفس در دیالیز: علت و درمان

 

تنگی نفس در دیالیز: علت و درمان

مهم نیست که چه نوع از دیالیز است، برخی از بیماران تحت دیالیز ممکن است از تنگی نفس رنج می برند، که می تواند تشویش و ترس خاص برای بیماران به ارمغان بیاورد. در اینجا ما به علت احتمالی و درمان تنگی نفس در دیالیز را ببینید.

برای افرادی که در مرحله بعد از بیماری مزمن کلیه، این مقدار طبیعی مایع ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. زیاد مایع می تواند در بدن ساخت و خطرناک باشد. هدف از محدودیت مایعات برای کمک به بیماران احساس راحتی قبل، در طی و بعد از جلسه دیالیز است. اگرچه دیالیز حذف مایعات اضافی و مواد زائد از بدن، آن را به عنوان موثر به عنوان کلیه های سالم نیست. ساخت تا از علل مایع بیش از حد تورم و افزایش فشار خون، که باعث می شود کار قلب سخت تر. مایع بیش از حد حتی می توانید ساخت تا در ریه ها، ساختن آن دشوار برای بیماران به نفس، که یک دلیل ممکن است تنگی نفس در دیالیز می شود.

به منظور جلوگیری از تنگی نفس در دیالیز، بیماران باید محدودیت مایعات معقول نگه دارید. با این حال، محدودیت مایعات ممکن است برای هر بیمار متفاوت است. عواملی مانند افزایش وزن بین دیالیز، خروجی ادرار و تورم در نظر گرفته شده است. شما می توانید ما را بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، کارشناسان ما می تواند به شما برخی از توصیه های رایگان و حرفه ای در مورد محدودیت مایعات را.

در علاوه بر این به تنگی نفس در دیالیز، بیماران به احتمال زیاد به تجربه برخی از عوارض مانند سردرد، درد قفسه سینه، فشار خون پایین، خارش، تهوع، استفراغ، پا crams، و غیره و این تبدیل به یک دلیل برای برخی بیماران دیالیزی برای تصمیم گیری برای جلوگیری از دیالیز.

در واقع دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است. پس از یک دوره از دیالیز، کاهش برون ده ادرار متوجه خواهد شد، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیه است. با این حال، اگر آن ها هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، تعداد دفعات دیالیز خواهد شد با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد. و دیالیز حتی می تواند متوقف شود اگر اثر درمان واضح تر می توان به دست آورد. امروزه، چنین درمان کمک می کند که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بهبود عملکرد کلیه به وجود آمده است. و ما امیدواریم که هر بیماران دیالیزی می توانند از شر دیالیز یک روز دریافت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.