درمان طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها به علت PKD

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها به علت PKD

 

http://www.kidneyservicechina.com/pkd-treatment/1039.html

کیست PKD عمیقا می تواند تصویر را بزرگ تر ببینید. کلیه در حالی که جایگزین بسیار ساختار طبیعی، باعث کاهش عملکرد کلیوی و در نتیجه نارسایی کلیه. بنابراین، درمان زود هنگام لازم است برای جلوگیری از پیشرفت بیماری است. درمان های طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها به علت بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند؟ شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره حرفه ای تر چت!

1. رژیم غذایی کلیه - بهترین درمان طبیعی برای PKD

به دنبال یک رژیم غذایی صحیح می تواند به کنترل علائم و نگه داشتن کلیه سالم برای دیگر کمک کند. بیماران می توانند نیاز به دیالیز را تا اواخر دهه پنجاه و یا تاخیر و حتی آن را به طور کامل جلوگیری از.

نوشیدن آب و خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین و سدیم است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا این مقاله رژیم غذایی بیماری کلیه پلی کیستیک '

2. گیاهان

برخی از گیاهان می تواند کمک به تسکین برخی از علائم این بیماری است.از گیاهان شامل موارد زیر است:

ریشه قاصدک - کمک به کلیه ها دفع مواد زائد، قره قاط - کمک می کند تا برای اسیدی کردن ادرار، کرفس و جعفری - کاهش اسید اوریک، ساقه وریشه خشک شده گل ادریس و UVA ursi - پاک کردن دستگاه ادراری؛ buchu و زرشک - بهبود عملکرد سیستم ایمنی، زمانی که به عنوان یک چای مست و جلوگیری از التهاب در کلیه.

3. درمان گیاهی طب میکرو چینی به نام

این درمان یک نوع از درمان طبیعی است. انتزاعی از گیاهان چینی، هیچ عارضه جانبی وجود دارد. آن است، نه جراحی، نه به صورت خوراکی مصرف دارو، اما روش نرم افزار خارجی.

مواد موثر می تواند کاهش سرعت و یا حتی توقف رشد کیست PKD، کوچک شدن کیست های بزرگ و کوچک به تدریج در اندازه، ترمیم سلول ها و بافت های آسیب دیده کلیوی، و بهبود کلی عملکرد کلیه.

اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها به علت PKD، لطفا به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com یا یک پیام در زیر ترک. با تشکر برای وقت خود را!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.