درمان اسهال مبتلا به نفریت لوپوس

شنبه 8 تير 1392
ن : lafee

درمان اسهال مبتلا به نفریت لوپوس

 

درمان اسهال مبتلا به نفریت لوپوس

برخی از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس شکایت دارند که آنها از اسهال، که بر کیفیت زندگی خود را بیشتر یا کمتر رنج می برند. در اینجا ما در مورد درمان برای اسهال مبتلا به نفریت لوپوس، صحبت امید آن می تواند مفید باشد.

دلایل ممکن برای اسهال در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس

یکی از دلایل ممکن برای اسهال مبتلا به نفریت لوپوس لوپوس سیستمیک است. علاوه به کلیه ها، لوپوس نیز می تواند هر بخشی از دستگاه گوارش و بعضی از اندامهای دیگر در بدن باشد. اسهال به طور کلی از عوارض ناشی از عفونت، مواد مخدر و یا پانکراتیت می شود. پزشک شما به شما کمک خواهد کرد که علت ریشه اسهال خود را پیدا کنید.

نفریت لوپوس یک عارضه مشترک از لوپوس است. هنگامی که اختلال عملکرد کلیوی ظاهر می شود، مواد زائد و سموم مختلف در بدن ساخت. شکی نیست که این سموم در دستگاه گوارش تاثیر می گذارد وجود دارد.

درمان برای اسهال مبتلا به نفریت لوپوس

اقدامات مربوطه گرفته خواهد شد پس از ریشه و علت اسهال تشخیص داده شده است. اگر اسهال شما مبتلا به نفریت لوپوس همراه است، شکی نیست که آن را به طور موثر برطرف اگر نفریت لوپوس می تواند به خوبی به درمان وجود دارد.

در مرحله اول، تعویض پلاسما باید مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به از بین بردن لوپوس در بدن، که می تواند به طور مستقیم کمک به روشن کردن آسیب به دستگاه گوارش، کلیه ها و دیگر ارگان در بدن است. سپس داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای کمک به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع مانند گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج همانندسازی DNA از سلول های آسیب دیده. اگر عملکرد کلیه بهبود، نه تنها یک سری از علائم نفریت لوپوس می تواند به طور موثر برطرف، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود.

آیا سطح طبیعی کراتینین شما؟ شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را. در مقایسه با درمان اسهال، ما بر این باور اجتناب از دیالیز همان چیزی است که شما می خواهید می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اسهال ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.