آیا کراتینین 4 معنی است که شما نیاز به دیالیز حق دور

شنبه 8 تير 1392
ن : lafee

آیا کراتینین 4 معنی است که شما نیاز به دیالیز حق دور

 

آیا کراتینین 4 معنی است که شما نیاز به دیالیز حق دور

آیا کراتینین 4 منظور شما نیاز به دیالیز حق دور؟ خوب، آن را در وضعیت خاص شما بستگی دارد. اگر شما از کراتینین 4 رنج می برند و شما سعی می کنید بهترین خود را برای جلوگیری از دیالیز، اطلاعات زیر باید مفید باشد.

بیماران با کراتینین 4 باید دیالیز فوری را آغاز خواهد شد

کراتینین 4 این معنی است که شرایط در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. بیماران مبتلا به این مرحله از بیماری های کلیوی ممکن است نشانه های مختلف، نشانه ها و عوارض را ارائه دهد. به طور کلی، آن را کمی زودتر برای بیماران با کراتینین 4 برای شروع دیالیز. به عنوان یک ماده در واقع، هیچ یک ارتباط مستقیم بین دیالیز و سطح کراتینین وجود دارد.

اگرچه کراتینین 4 است که بالا نیست، اگر بیماران که سطح پتاسیم سرم بیشتر از 7mmol / L است، یا سطح BUN بیش از 54mmol / L، و غیره، دیالیز فوری توصیه می شود خواهد شد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، اینجا را کلیک کنید: نظرات و پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز.

برای بیماران با کراتینین 4، دیالیز می تواند به تعویق افتاد

اگر بیماران با کراتینین 4 هر گونه علائم آشکار ندارد و آنها هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، دیالیز ممکن است به تعویق افتاد. با این حال، اگر بیماران می خواهند برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر تر، صدمه به کلیه ها باید تعمیر و عملکرد کلیه باید بازیافت.

امروزه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را نجات دهد کلیه های خود را از طریق یک سری از توابع از قبیل ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن خون حالت سکون، تأمین تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است. با بهبود عملکرد کلیه، کراتینین 4 بازگشت به سطح عادی به تدریج، در حالی که مهم ترین چیز این است که دیالیز بی نیاز می شود.

بنابراین دیالیز گاهی اوقات لازم است، اما واقعیت این است که آن را قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی. ما امیدواریم که هر بیمار بیماری کلیوی می تواند جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. اگر شما هر گونه پیگیری سوالات، شما در حال استقبال به ما اطلاع دهید: مشورت کارشناس آنلاین در خدمت آزادانه ما ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما در زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: است ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.