طب چینی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

شنبه 8 تير 1392
ن : lafee

طب چینی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

 

طب چینی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

به عنوان یک بیماری شایع ارثی، بیماری کلیه پلی کیستیک را نمی تواند درمان شود. بعضی از مواد مربوط به نشان می دهد که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه توسط سن 70 ESRD. است که به دلیل عملکرد کلیه را می توان با بزرگ شدن از آن کیست ها در حال رشد بر روی کلیه ها دچار اختلال شده است. اگر هیچ درمانی وجود دارد، طب چینی می تواند گزینه درمان بیمار یکی دیگر از تبدیل.

طب گیاهی چینی یک بخشی از طب چینی است. امروزه، داروهای گیاهی چینی به طور معمول در بالینی استفاده می شود برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است. از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش از مایع کیست ترشح و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مایع کیست را باز جذب می شود. چه تر است، کارشناسان مناسب داروهای گیاهی چینی برای کمک به آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج تکثیر DNA کلیه آسیب دیده را انتخاب کنید سلول های ذاتی و تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده.

به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش و بهبود بهره وری از داروهای گیاهی چینی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

علاوه بر داروهای گیاهی چینی، طب چینی شامل طب سوزنی، حمام دارو، تای چی، و غیره برای مثال، طب سوزنی می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری پلی کیستیک Kinney رفع فشار خون بالا، سردرد و دیگر علائم با خیال راحت، تای چی می تواند کمک به بهبود ایمنی آنها.

اگر شما علاقه مند در طب چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک هستند، شما می توانید راه دوست دارید به ما اطلاع دهید را انتخاب کنید: مشورت کارشناس آنلاین در جعبه سرویس آزادانه، یک پیام را ترک ما در زیر به ما ارسال یک ایمیل به کلیه پشتیبانی از هاتمیل @ . com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.