شانس اجتناب از دیالیز و یا نارسایی کلیه با GFR 16 چه هستند

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

شانس اجتناب از دیالیز و یا نارسایی کلیه با GFR 16 چه هستند

 

http://www.kidneyservicechina.com/ask-a-question/1001.html

پدرم مرحله 4 CKD. هر دو کلیه خود را 16٪ کار می کند. آیا این به معنای آن او را به رفتن به دیالیز؟ آیا به هیچ وجه جایگزین ما می تواند او را درمان وجود دارد؟

من می خواهم بگویم اگر وضعیت پدر خود را بسیار نزدیک به نارسایی کلیه و دیالیز، شانس بسیار خوبی برای او به بهبود وجود دارد. من مطمئن هستم که عملکرد کلیه خود را 16٪ را می توان تا حد زیادی با درمان به موقع بهبود یافته است.

یکی از درمان طبیعی است که نشان داده شده است که به ویژه در بهبود عملکرد کلیوی موثر ایمونوتراپی است. به طور کلی، تحت این درمان، سطح GFR بیمار می توان به حدود 20-30 درصد بهبود یافته است. بدیهی است، این در بیماران مختلف متفاوت است. بنابراین، شما می توانید دقیق وضعیت بیماری پدر خود را به ما توسط ایمیل به kidneyservice@hotmail.com ارسال. از کلیه کارشناسان ما تجزیه و تحلیل شرایط خود را و شما پیشنهادات مفید تر ارائه دهد.

علاوه بر این، کنترل رژیم غذایی او نیز می تواند تا حد زیادی به عنوان آنجا که ممکن است کمک به کلیه های خود را. شما می توانید این مقاله را برای رژیم غذایی برای CKD مرحله 4 اطلاعات بیشتر تیک بزنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شانس ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.