چه کار باید کرد برای اجتناب از دیالیز با نفریت و GFR 15

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

چه کار باید کرد برای اجتناب از دیالیز با نفریت و GFR 15

چه کار باید کرد برای اجتناب از دیالیز با نفریت و GFR 15

نفریت بیماری است که بر کلیه ها تاثیر می گذارد، در آن سپرده کمپلکسهای ایمنی در فیلترهای کوچک، شناخته شده به عنوان گلومرول است. بنابراین گلومرول آسیب دیده و یا ملتهب. برای افراد مبتلا به نفریت و GFR 15، آنها می توانند دیالیز با درمان موثر، اجتناب کنند.

در مرحله اول، اجازه دهید علت این بیماری روشن. با توجه به ایمنی کم یا اختلال عملکرد ایمنی، کمپلکسهای ایمنی بیش از حد تولید می شوند. این مواد در سراسر بدن سفر، به نام کمپلکسهای ایمنی در گردش خون. از آنجا که اتصال علیه اپی توپ فضایی خاص در کلیه ها وجود دارد، کمپلکسهای ایمنی را دریافت خواهید بر علیه اپی توپ فضایی اتصال خاص از کلیه سپرده، باعث واکنش التهابی. به عنوان یک نتیجه، گلومرول ها زخمی شدند. بدون درمان موثر، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت. GFR 15 متعلق به مرحله 4 CKD. بیماران به طور کلی توصیه شده است برای شروع دیالیز.

چه کاری انجام دهید برای جلوگیری از دیالیز مبتلا به نفریت و GFR 15؟

به منظور جلوگیری از دیالیز، از آن ضروری است برای بیماران برای دریافت درمان برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه و بهبود سطح GFR.

زمینه ای علت صدمه به کلیه ها است به علت رسوب کمپلکس ایمنی است، بنابراین ما نیاز به از بین بردن این مواد مضر. میکرو چینی پزشکی و تکنیک های تصفیه خون می تواند انتخابی استفاده می شود برای پاک کردن این سپرده ها و ارائه یک محیط مساعد برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.

در روند بهبود عملکرد کلیوی، درمان های طبیعی از جمله حمام درمانی، طب سوزنی، ماساژ خواهد شد انتخاب به بهبود گردش خون در تمام بدن است. در راه، در توانایی خود التیام کلیه ها می تواند افزایش یافته است. علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده طب میکرو چینی می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی، و تنظیم سیستم ایمنی بدن.

درمان ذکر شده در بالا فقط یک معرفی کلی. طرح ویژه برای درمان نفریت با GFR 15 توسط کلیه کارشناسان ما بر اساس وضعیت بیماری دقیق هر بیمار ساخته شده است. بنابراین اگر شما می خواهم مشاوره personlized در جلوگیری از دیالیز، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر. ما شما را به زودی با پیشنهادات دقیق تر پاسخ دهید. با تشکر برای وقت خود را!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.