عفونت های دستگاه تنفسی و سندرم نفروتیک

چهار شنبه 7 فروردين 1392
ن : lafee

عفونت های دستگاه تنفسی و سندرم نفروتیک

 

 
سندرم نفروتیک است که همچنین به عنوان نفروز شناخته شده و است با حضور پروتئینوری، ادم، افزایش چربی خون، و hypoalbuminaemia مشخص شده است. این را می توان با طیف گسترده ای از بیماری های اولیه و ثانویه، که از این میان عفونت دستگاه تنفسی یکی از شایع ترین عامل ایجاد می شود. در این متن، ما در مورد ارتباط بین عفونت های دستگاه تنفسی و سندرم نفروتیک.
 
1. سندرم نفروتیک می توان ناشی از یک عفونت دستگاه تنفسی
 
هنگامی که یک شخص می شود توسط یک عفونت دستگاه تنفسی تحت تاثیر قرار می گیرند، یک باکتری یا ویروس به بدن وارد کنید به راحتی. به منظور رهایی از این میکروب ها، immunocyte آنها را به بلعیدن. در روند کشتن باکتری و ویروس، immunocyte مرده است. برای افرادی که با هیکل ضعیف، کمتر immunocyte وجود دارد.
 
در برخی موارد، این سلول ها قادر به بلعیدن میکروب، اما اتصال با آنها به طور موقت، تشکیل یک نوع پیچیده ایمنی بدن است. مجموعه ایمنی بدن به گردش در خون، و سپس آن ها را بر روی غشای پایه گلومرولی، و باعث آسیب به فیلترهای کوچکی از گلومرول کلیه است. با افزایش نفوذپذیری بیشتر و بیشتر پروتئین ریخته خواهد شد، و در نهایت منجر به سندرم نفروتیک.
 
2. عفونت های دستگاه تنفسی ممکن است به تشدید اثرات سندرم نفروتیک
 
عفونت نیز یکی از عوارض این بیماری، که می تواند به عود و فقیر اثرات درمانی منجر شود اگر درمان به موقع و به طور کامل. در موارد شدید، بیمار با خطر مرگ روبرو هستند، بنابراین بیماران باید توجه زیادی به آن پرداخت.
 
در زیر برخی از پیشنهادات است که می تواند به بیمار کمک کند تا به پیشگیری از عفونت:
 
▪ به منظور بهبود توانایی سیستم ایمنی بدن، مردم می توانند از تمرین، به طور منظم مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، آهسته دویدن، و غیره علاوه بر این، برخی از داروها می تواند تحت اجازه پزشک گرفته شده است.
 
▪ جلوگیری از ابتلا کار سرد یا فشار بیش از حد و همچنین بهتر است به مکان جمع نمی.
 
▪ دریافت پروتئین کافی از رژیم غذایی روزانه است. غذاهای مناسب با کیفیت بالا و پروتئین عبارتند از: گوشت بدون چربی، ماهی، تخم مرغ، و غیره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.