مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با PKD: آیا می توانم تناسب اندام آب من

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با PKD: آیا می توانم تناسب اندام آب من

 

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با PKD: آیا می توانم تناسب اندام آب من

بیماری مزمن کلیه یکی از علل اصلی مرگ و میر در جهان است. در حالی که برخی از تغییرات در شیوه زندگی کمک به بهبود بیماری کلیوی بهتر و کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک. می تواند مردم را با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و PKD تناسب اندام آب؟ خوانده شده و شما یک پاسخ خشن پیدا کنید! (برای پاسخ دقیق شما پیشنهاد برای تماس با kidneyask@hotmail.com. این برای ما بهتر است برای پیدا کردن پیشنهادات شخصی برای شما، اگر شما می توانید اطلاعات اولیه و شرایط پزشکی خود را ارسال کنید.)

آیا می توانم تناسب اندام آب به من بدهید، اگر من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و PKD اند؟

به طور کلی، شما می توانید این ورزش هوازی داشته باشد. در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، آسیب کلیه خفیف است که به بیماری شدید توسعه نیافته است. در نتیجه، بسیاری از تناسب اندام آب درست به بیماران است. با این حال، به علت کیست های بزرگ ممکن است با ضربه از خارج reputure، شما در حال پیشنهاد برای جلوگیری از برخی از ورزش های آبی شدید، مانند آب چوگان. اگر کیست های کلیه خود را بزرگتر از 3 سانتی متر است، به شما پیشنهاد برای به دست آوردن لیست sprots اجتناب از خدمات آنلاین ما رایگان و یا یک پیام را ترک زیر پایان این مقاله!

مزایای بهداشت و درمان از تناسب اندام آب برای PKD

تناسب اندام آب کمک می کند تا کاهش علائم PKD و شما می توانید از مزایای زیر از تناسب اندام آب انتظار می رود:

- جلوگیری از بیماریهای استخوانی کلیوی: تناسب اندام آب را بهبود می بخشد استفاده از مفاصل مبتلا بدون بدتر شدن علائم.

- این کمک می کند تا کاهش اضطراب و افسردگی، و همچنین بهبود خلق و خوی.

- می تواند مزایای بیشتری برای potients مسن تر از طریق بهبود کیفیت زندگی و کاهش ناتوانی است.

نکاتی در مورد تناسب اندام آب برای PKD

با توجه به شرایط فردی متفاوت زیادی است، به شما پیشنهاد قبل از شروع روال تناسب اندام آب با پزشک خود بخواهید، به خصوص اگر کیست کلیه خود را بزرگتر از 3 سانتی متر است و یا بیماری های دیگر مانند بیماری قلبی، بیماری های خون، فشار خون بالا و غیره است.

اگر شما علاقه در تناسب اندام آب، شما پیشنهاد وضعیت پزشکی شما را ترک زیر و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن یک برنامه درمانی شخصی برای شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.