آیا هیچ راه حل بازیابی از خارش پوست به دلیل دیالیز وجود دارد

یک شنبه 2 تير 1392
ن : lafee

آیا هیچ راه حل بازیابی از خارش پوست به دلیل دیالیز وجود دارد

آیا هیچ راه حل بازیابی از خارش پوست به دلیل دیالیز وجود دارد

دیالیز استفاده می شود برای انجام وظایف کلیه زمانی که کلیه ها قادر به کار normally.It می تواند مواد زائد و مایعات اضافی را حذف برای کمک به بیماران زندگی می کنند life.However بهتر، یک مجموعه ای از عوارض جانبی دیالیز هستند خارش unavoidable.Skin است معمولا دیده در افراد دیالیز.

برخی از بیماران تحت دیالیز ممکن است احساس خارش و تمام وقت، در حالی که برای دیگران از آن می آید و goes.It بدتر است در برخی بیماران و یا فقط پس از treatment.For، خارش بیش از همه، در حالی که برخی از مردم آن را احساس می کنید در یک منطقه.

یک علت شایع خارش پوست در طول دیالیز، سطح بالایی از فسفر در کلیه ها body.The بیمار قادر به حذف فسفر از بدن adequately.Also است، دیالیز می کند نه به طور موثر حذف فسفر. یک رژیم غذایی کلیوی است که در فسفر کم توصیه می شود. با این حال، برخی از فسفر ممکن است در foods.You پنهان می تواند به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به گرفتن برخی از راهنمایی برای حذف فسفر از رژیم غذایی خود. علاوه بر این، کلاسور فسفر تجویز می شوند به منظور کاهش جذب فسفر از مواد غذایی است. سعی کنید برای حفظ سطح فسفر در 5.5 یا کمتر.

یکی دیگر از علت خارش پوست در طول دیالیز، آلرژی است. اگر خارش در آغاز درمان دیالیز، آلرژی به لوله خون رخ می دهد، dialyzer، هپارین ممکن است رخ دهد. اگر چنین است، برخی از تغییرات باید برای کنترل خارش است.

گاهی اوقات، خارش پوست در طول دیالیز ممکن است نمی توان با دیالیز به خودی خود وجود. اگر شما حساسیت به برخی از محصولات می باشد، آن را نیز می تواند باعث خارش پوست شود.

علل و راهنمایی برای مقابله با خارش پوست ناشی از دیالیز است. علاوه بر این خارش پوست، بیماران نیز ممکن است سردرد، گرفتگی عضلات، تنگی نفس و غیره (مردم در دیالیز با گرفتگی و تنگی نفس) اگر شما درد و رنج این شرایط را تجربه کنید، می توانید با ما در خط مشورت برای دریافت راهنمایی به مقابله با آنها است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پوست ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.