علائم و نشانه های نفریت در کودکان

یک شنبه 2 تير 1392
ن : lafee

علائم و نشانه های نفریت در کودکان

علائم و نشانه های نفریت در کودکان

نفریت کودکان نامیده می شود نفریت کودکان. این نشان می دهد پروسه های التهابی که شامل nephrons.When بافت کلیه ملتهب و زخمی می شوند، کودکان علایم زیر را تجربه می کنند.

وقتی کودکان مشکوک به سندرم آلپورت، سابقه خانوادگی مهم است، به خصوص برای شناسایی دیگر اعضای خانواده با نفریت یا Failure.If کلیه کودکان گلومرولونفریت poststreptococcal دارند، آنها باید سابقه گلو عفونت های استرپتوکوکی یا پوست داشته باشد. تورم ممکن است در صورت و مچ پا رخ می دهد. در مورد جدی، آسیت ممکن است رخ دهد. علائم ادم ریوی یا نارسایی احتقانی قلب ممکن است وجود داشته باشد. فشار خون بالا، سردرد، یا بیماری های مغز از علائم شایع نفریت در کودکان هستند. پدر و مادر ممکن است توجه داشته باشید کاهش خروجی ادرار.

اگر کودک با نفریت tubulointerstitial (TIN) با تظاهرات آلرژیک، حدود 89 ~ تشخیص داده شده 100٪ تب و بسیاری از بثورات ماکولوپاپولر. کودکان مبتلا به قلع خروجی ادرار را افزایش داده اند. در موارد نادر، ممکن است بیماران مبتلا به یووئیت به عنوان بخشی از سندرم نفریت tubulointerstitial و یووئیت ارائه دهد.

کودک مبتلا به نفریت ممکن است ظاهر رنگ پریده به دلیل کم خونی داشته باشد. تنگی نفس و ضربان نامنظم قلب ممکن است بیش از حد مایع مبتلا به نارسایی احتقانی قلب را نشان می دهد.

اگر کودک نفریت ثانویه با توجه به لوپوس، پورپورا و غیره، آنها اغلب دارند بی شمار تظاهرات extrarenal است.

پروتئین در ادرار است یکی از علائم عمده از نفریت در children.It در است نیز یک شتاب دهنده قابل توجهی از زوال عملکرد کلیوی. یک رژیم غذایی متعادل در کنترل symptom.You می تواند ما را در خط مشورت برای گرفتن یک رژیم غذایی منحصر به فرد موثر است.

علائم رایج این بیماری نفریت در کودکان هستند. آن است که اگر درمان نشده و یا درمان غیرموثر سمت چپ، می توان آن را توسعه و رشد کودک خود را بطور قابل ملاحظه ای تحت تأثیر قرار می گیرد. اگر آن را به پیشرفت نارسایی کلیه، دیالیز یا کلیه پیوند مورد نیاز باشد. بنابراین، درمان به موقع و موثر برای کودکان بسیار مهم است. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان طبیعی عاری از عوارض جانبی در بدن است. این می تواند به نفریت به طور موثر بدون ایجاد اثرات نامطلوب در کودک را درمان کنند.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.