پیش آگهی مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی (CKD)

یک شنبه 2 تير 1392
ن : lafee

پیش آگهی مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی (CKD)

پیش آگهی مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی (CKD)

مرحله 5 بیماری مزمن کلیه (CKD) آخرین مرحله از بیماری مزمن کلیه است که در آن میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) است پیش آگهی در مرحله 5 CKD کمتر از 15ml/min.What است؟ پیش آگهی از فردی به مردم individual.Some متفاوت است ممکن است زندگی می کنند یک زندگی طبیعی و با کیفیت بالا، اما برخی ممکن است در از عوامل time.What کوتاه جان خود را از دست می دهند می تواند پیش آگهی از مرحله 5 CKD تاثیر می گذارد؟

در مرحله CKD 5، به طور قابل توجهی عملکرد کلیوی و حتی completely.One از توابع اصلی کلیه ها از دست داده است برای فیلتر کردن خون و حذف مواد سمی از کلیه body.When موفق به کار کاهش می یابد، سطوح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن، که می تواند چندین ارگان های بدن و بیماری systems.Bone، مشکل قلبی، بیماری های مغز و غیره تاثیر می گذارد معمولا در مرحله 5 عوارض CKD.These از دیده می شود می تواند بدتر پیش آگهی در مرحله 5 به طور قابل توجهی CKD و حتی تهدید life.It خود گزارش شده است که بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جان خود را از عوارض قبل از کلیه موفق completely.Controlling از علائم بیماری مزمن کلیه و عوارض ناشی از آن می تواند به بهبود پیش آگهی در مرحله 5 CKD فوق العاده. اگر شما هر گونه ناراحتی مانند تنگی نفس، تورم، سردرد، خستگی و غیره رنج می برند، شما می توانید ما را به راه هایی برای مدیریت آن مشورت کنید.

درمان نقش کلیدی در تصمیم گیری پیش آگهی در مرحله 5 CKD است. اگر بدون درمان رها شود، متوسط ​​طول عمر یک بیمار با GFR 10ml/min 6 بیماران months.The دیالیز می تواند زندگی می کنند حدود 4.25 years.If پیوند کلیه با موفقیت انجام می شود، بقای گرافت 92٪ 80٪ در یک سال، در 5 سال و 54٪ در 10 year.Obviously، بیمارانی که پیوند کلیه می تواند از کسانی که در دیالیز زندگی می کنند طولانی تر است.

برای بهبود پیش آگهی در مرحله 5 CKD اساسا، مهم این است که بهبود function.If کلیوی کلیه ها می تواند بهتر برای انجام توابع کار، بیماران قطعا قادر به زندگی طولانی تر و بهتر باشد. Osmotherapy طب میکرو چینی، ایمونوتراپی و درمان تصفیه خون کمک می کند. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.