چگونه می توانم سنگ کلیه تاثیر سطح کراتینین

یک شنبه 2 تير 1392
ن : lafee

چگونه می توانم سنگ کلیه تاثیر سطح کراتینین

 

چگونه می توانم سنگ کلیه تاثیر سطح کراتینین

سنگ کلیه می تواند تبدیل به یکی از دلایل از سطح کراتینین بالا. سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است، بنابراین برای افراد مبتلا به سنگ کلیه و سطح کراتینین بالا، این احتمال وجود دارد که عملکرد کلیه شده است دچار اختلال شده است وجود دارد.

این است که می گویند، سنگ کلیه هستند به احتمال زیاد منجر به بیماری کلیوی مزمن و حتی نارسایی کلیه اگر مردم سنگ کلیه را درمان می کنند. سنگ کلیه سنگ کلیه هستند که در بدن برای مدت زمان باقی مانده می تواند جریان ادرار را از طریق کلیه ها تاثیر می گذارد. در انواع خاصی از سنگ کلیه، لبه های ناهموار ممکن میکند ممکن است عروق کوچک در کلیه ها آسیب می رساند آن را به عنوان عبور می کند و باعث زخم. در آن صورت، ظاهر سطح کراتینین بالا به نظر می رسد به معقول، به عنوان صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه تشکیل شده است.

همانطور که به درمان سنگ کلیه بزرگ، علاوه بر استفاده از امواج صوتی برای شکستن سنگ، جراحی برای برداشتن سنگ های بسیار بزرگ در کلیه با استفاده از دامنه به حذف سنگ ها و جراحی غده پاراتیروئید، کارشناسان می گویند که طب گیاهی چینی می تواند یکی دیگر از درمان را انتخاب کنید. از طریق تخریب، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به محدود کردن سنگ کلیه، و در نهایت می توان آنها را از بدن حذف شده با ادرار. کل فرآیند خواهد شد هر گونه عوارض جانبی تولید نمی کند، چرا که همه از داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند. اگر شما علاقه مند در داروهای گیاهی چینی در درمان سنگ کلیه هستند، شما می توانید با ما یک kidney-support@hotmail.com ایمیل ارسال، ما می توانیم این ویدئو مربوط به یک بیمار خارجی مبتلا به سنگ های کلیوی را ارسال کنید.

اگر شما سطح کراتینین بالا، پس از آن از هم جدا از درمان سنگ کلیه خود را، تعمیر آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه تبدیل به مهم ترین نکته، در غیر این صورت پیدا کرده اند، این وضعیت در نارسایی کلیه ایجاد می شود. شما در حال استقبال به ما بگویید که سطح کراتینین فعلی خود را و دیگر اطلاعات توسط صورتی که دوست دارید: مشورت متخصص آنلاین آزادانه ما ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما در زیر، و سپس اطلاعات رایگان در مورد درمان طبیعت برای دوره نقاهت عملکرد کلیه می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.