آیا می توانم دیابتی نوشیدن قهوه

یک شنبه 2 تير 1392
ن : lafee

آیا می توانم دیابتی نوشیدن قهوه

 

آیا می توانم دیابتی نوشیدن قهوه

قهوه از نوشیدنی های ضد و نقیض برای بیماران دیابتی است. مطالعات جدید پیدا فواید قهوه برای بیماران مبتلا به دیابت در حالی که مواد خاصی در قهوه ممکن است شرایط سالم را بدتر.

به سادگی زبان، قهوه حاوی مواد شیمیایی مختلف، که برخی از آنها دارای effectts benefitis در حالی که دیگران می توانند به انسولین در کوتاه مدت را مختل. بدین ترتیب، از آن خواهد شد برای بیماران دیابتی اشتباه گرفته که آیا آنها می توانند قهوه می نوشند یا نه.

کافئین و دیابت

در واقع، آن کافئین به جای خود قهوه که می تواند سطح قند خون در کسانی که در حال حاضر مبتلا به دیابت نوع 2 قرار گرفتند افزایش است. پس از مصرف یک وعده غذایی به خصوص در ساعت فوری noticabe است.

بدین ترتیب، اگر شما اتفاق می افتد به کسی که قادر به کنترل سطح قند خون به خوبی، به شما پیشنهاد می شود را به قهوه بدون کافئین است. خبر خوب این است که بسیاری از قهوه بدون کافئین به عنوان گزینه های جایگزین وجود دارد. اگر شما علاقه، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل و دریافت لیست نوشیدنی های پیشنهاد شده برای دیابت. بهتر است، اگر شما می توانید شهرستان های محلی خود و یا کشور، که می تواند کمک به متخصصین تغذیه ما برای پیدا کردن نوشیدنی محلی برای شما ارسال.

فواید قهوه برای دیابت

همانطور که در بالا ذکر شد، کافئین در قهوه، قهوه نه خود را، نشان می دهد که آسیب به بیماران دیابتی است. قهوه نشان داده شده است به ارائه مزایای زیر را برای بیماران مبتلا به دیابت است.

قهوه حاوی پلی فنول است. این ماده به مبارزه با التهاب کمک می کند و نشان می دهد منافع ضد سرطان است. همچنین کمک می کند تا به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی در بیماران مبتلا به دیابت است.

هر دو رژیم غذایی و ورزش های هوشمند کمک می کند تا کنترل سطح قند خون بالا. با این حال، زندگی سالم است به اندازه کافی دیابت خود را به عقب نیست. درمان پزشکی عامل اساسی برای کاهش دیابت خود را از ریشه است. خبر خوب این است که Immunotheray طراحی شده است که می توانید با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با دیابت به طور طبیعی کمک کند. در این روش درمانی کمک کرده است تا بسیاری از بیماران دیابت معکوس.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نوشیدن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.