سطح کراتینین 5.4: دیالیز باید آغاز شود یا نه

یک شنبه 2 تير 1392
ن : lafee

سطح کراتینین 5.4: دیالیز باید آغاز شود یا نه

 

سطح کراتینین 5.4: دیالیز باید آغاز شود یا نه

هنگامی که سطح کراتینین 5.4 می آید، باید به بیماران دیالیز یا نه شروع می شود؟ خوب، بدون دانستن زیاد در مورد شرایط بیماران، ما نمی خواهد و می توانید جواب بگویم که. اما یک چیزی که ما می توانیم به بیماران با سطح کراتینین 5.4 بگویم این است که دیالیز می تواند اجتناب شود و یا متوقف شده را از طریق یک درمان واقعی است.

سطح کراتینین 5.4 می توانید بگویید که در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی مزمن، مرحله دوم پیشرفته ترین بیماری کلیوی. است که زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید شروع دیالیز هیچ رابطه مستقیم با سطح کراتینین. برای افراد با سطح کراتینین 5.4، اگر نیتروژن اوره خون خود را ≥ 54mmol / L ها یا پتاسیم سرم ≥ 7mmol / L و یا آنها را در برخی دیگر از موقعیت های خاصی، درمان اورژانسی دیالیز توصیه می شود خواهد شد. با این حال، اگر هیچ عوارض شدید، و نیز بیماران با سطح کراتینین 5.4 وجود دارد هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، پس از آن دیالیز را می توان به تعویق افتاد. اگر شما در شرایط نشان می دهد که دیالیز فوری علاقه مند هستند، شما می توانید وضعیت خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال.

صحبت از دیالیز، هر چند از آن می توانید سطح کراتینین کمتر 5.4 و دیگر سطح کراتینین بالا به درجه خاصی کمک کند، حقیقت این است که هیچ کس می خواهد آن را تجربه و از آن است که قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است. دیالیز تنها تا حدودی می تواند جایگزین عملکرد کلیه، پس از آن آسان است برای ما درک کنند که در دراز مدت مصرف دیالیز می تواند منجر به از دست دادن ادامه از عملکرد کلیه، که می تواند با کاهش برون ده ادرار ثابت.

اگر افراد مبتلا به کراتینین 5.4 می خواهید برای جلوگیری و یا خلاص شدن از شر دیالیز، دوره نقاهت عملکرد کلیه تنها راه است. امروزه، استفاده از داروهای گیاهی چینی شروع به بیدار کردن بیشتر و بیشتر مورد توجه در سراسر جهان به عنوان هدف آن را در تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه. اگر شما در لیست داروهای گیاهی چینی که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و روند درمان خاص علاقه مند هستند، شرایط خاص خود را باید شناخته شده است. اگر برای شما مهم نیست، شما می توانید آن را توسط راه شما را می خواهم بگویم: ارسال یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com؛ ترک ما پیام زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.