دیالیز صفاقی با بالا سطح نیتروژن اوره خون (BUN)

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

دیالیز صفاقی با بالا سطح نیتروژن اوره خون (BUN)

 

دیالیز صفاقی با بالا سطح نیتروژن اوره خون (BUN)

در دیالیز پریتونیل یک نوع از دیالیز است، و به طور کلی، آن را کمک سطح پایین تر کراتینین بالا و سطح نیتروژن اوره خون بالا آن را به عنوان rids مواد زائد بدن شما را. اگر بیماران دیالیز صفاقی پیدا سطح BUN بالا، پس از آن است برخی از اطلاعات مربوط به آنها باید بدانند وجود دارد.

علل سطح نیتروژن اوره خون بالا در دیالیز صفاقی

(1) به همین دلیل به احتمال زیاد اوره خون بالا در بیماران تحت دیالیز صفاقی دیالیز ناکافی است. خوب، اگر دیالیز ناکافی اتفاق می افتد به بیماران تحت همودیالیز، سطح کراتینین بالا و سطح BUN بالا نیز ظاهر خواهد شد.

(2) مهم نیست که آن همودیالیز و یا دیالیز صفاقی، در دراز مدت مصرف آن می تواند از دست دادن ادامه عملکرد کلیه می شود آن را به عنوان قادر به ترمیم آسیب کلیه است. در آن صورت، ظاهر سطح نیتروژن اوره خون بالا به نظر می رسد معقول است.

جدای از دلایل ذکر شده در بالا، عوامل دیگری که می تواند باعث سطوح BUN بالا عبارتند از انسداد دستگاه ادراری، نارسایی احتقانی قلب، خونریزی از دستگاه گوارش، کم آبی بدن، شوک، سوختگی یا تب، برخی از داروها، رژیم غذایی پروتئین بالا، و غیره شما می توانید رد کردن برخی از از این عوامل؟ شما می توانید ما را بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، کارشناسان ما آزادانه به شما کمک خواهد کرد که به دلیل واقعی سطح بالای نیتروژن اوره خون خود را پیدا کنید.

آیا بیماران دیالیز صفاقی خلاص شدن از شر؟

در حال حاضر بیشتر و بیشتر بیماران تصمیم برای جلوگیری از دیالیز صفاقی به خاطر دلایل مختلف از قبیل گرفتن مسئولیت انجام دیالیز صفاقی خود را هر روز خسته، تصویر تغییر خود، عفونت خروج از سایت، نشت، از کمر درد رنج می برند یا دچار درد شانه و غیره در.

کارشناسان چینی می گویند کاهش نیتروژن اوره خون بالا و سطح کراتینین بالا باید اهداف نهایی نیست. با بهبود عملکرد کلیه، همودیالیز و دیالیز صفاقی می تواند شر. به طور کلی، اگر عملکرد کلیه را می توان به حدود 20 افزایش یافته است، پس از آن است به احتمال زیاد متوقف شود. اگر شما علاقه مند در درمان هایی که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه هستند، شما، استقبال به ما راه شما می خواهم به متخصص مشاوره آنلاین آزادانه با ما تماس بگیرید، ترک ما پیام و یا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.