افزایش سطح کراتینین پس از Ketosteril مصرف

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

افزایش سطح کراتینین پس از Ketosteril مصرف

افزایش سطح کراتینین پس از Ketosteril مصرف

به طور کلی، ketosteril استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کمتر از 25 میلی لیتر / دقیقه است. با این حال، آنچه که باید به بیماران انجام اگر آنها پیدا افزایش سطح کراتینین پس از مصرف ketosteril شده است؟

Ketosteril معمولا با پروتئین محدود در مواد غذایی از 40 گرم در روز است (برای بزرگسالان) و کمتر در پیشگیری و درمان خسارت با توجه به متابولیسم پروتئین معیوب و یا کمبود در نارسایی مزمن کلیوی مورد استفاده قرار گیرد همکاری می کند. از آنجا که ketosteril قطاری از نیتروژن در داخل بدن و تبدیل خود را به اسیدهای آمینه، سوء تغذیه است که در نتیجه مانع و حجم کار از کلیه برای دفع نیتروژن حاوی مواد زائد کاهش می یابد. در مقایسه با کاهش سطح کراتینین بالا، ketosteril یک اثر واضح تر در کاهش نیتروژن اوره (BUN) سطح خون.

اگرچه ketosteril می تواند به کند کردن پیشرفت بیماری مزمن کلیه و دیالیز به تعویق انداختن، آن است که قادر به کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز از ریشه، این است که چون ketosteril تا به هر چیزی برای تعمیر صدمه به کلیه ها انجام می شود. اگر عملکرد کلیه است، ادامه داد به دست داده است، ظاهر از افزایش سطح کراتینین است معقول باشد.

هنگامی که بیماران افزایش سطح کراتینین پس از مصرف ketosteril، اگر آنها را به انجام دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه، فقط نگه داشتن مصرف ketosteril نخواهد بود انتخاب خوبی است. کارشناسان چینی داروهای گیاهی چینی توصیه می کنند.

بدان سبب است که برخی از انواع داروهای گیاهی چینی و دارو ثبت اختراع خود را می توانید به طور مستقیم کاهش سطح کراتینین بالا و بدون عوارض جانبی. اگر شما در لیست داروهای علاقه مند هستند، شما می توانید با ما در مورد وضعیت خود بیشتر به kidney-support@hotmail.com ارسال. خوب، فقط کاهش سطح کراتینین بالا هدف نهایی ما نیست. با توجه به شرایط خاص بیماران، کارشناسان را انتخاب کنید از داروهای مناسب گیاهی چینی برای کمک به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع است که داروهای غربی نمی تواند دستیابی به. هنگامی که عملکرد کلیه را می توان بازیافت، نه تنها سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد، همچنین دیالیز خواهد شد به طور موثر اجتناب شود. اگر شما علاقه مند در داروهای گیاهی چینی هستند، شما می توانید اطلاعات بیشتر مربوط به صورتی که دوست دارید دریافت کنید: مشورت کارشناس آنلاین در جعبه سرویس؛ ما یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال؛ یک پیام را ترک ما در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: Ketosteril ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.