چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با GFR 36

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با GFR 36

 

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با GFR 36

س: من یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA، در حال حاضر تنها GFR از 36٪ باقی مانده است، و سطح کراتینین من در 2.29 افزایش یافته است. اینجا من می خواهم بدانم که آیا یک درمان برای شرایط من وجود دارد، یا فقط راههای معمول کم کردن سرعت پیشرفت؟

A: نفروپاتی IgA یک اختلال کلیوی که رخ می دهد زمانی است که غلظت IgA یک پروتئین است که کمک می کند تا بدن برای مقابله با عفونت های حل و فصل در کلیه. اگر این شرایط می تواند به خوبی کنترل نمی شود، به تدریج عملکرد کلیه را دچار اختلال شود، منجر به سطح کراتینین بالا و یک سری از علائم دیگر. GFR 36 می تواند بگوید که این وضعیت در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه.

بله، درمان کارآمد برای نفروپاتی IgA وجود دارد. بیماران باید بدانند که کاهش کراتینین 2.29 است که هدف نهایی نیست. اگر آنها می خواهند برای جلوگیری از نفروپاتی IgA در حال توسعه در نارسایی کلیه، درمان باید قادر باشد که برای رسیدن به: از بین بردن آن دسته از سپرده غلظت IgA در کلیه، صدمه به کلیه ها را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه.

نگاهی به ایمنی و بهره وری به حساب، داروهای گیاهی چینی توصیه می شود خواهد شد. از طریق تجزیه و سپرده غلظت IgA می تواند حذف شود، از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود می شود. در آن زمان، نه تنها کراتینین 2.29 به حالت نرمال، همچنین نارسایی کلیه می تواند اجتناب شود.

اگر شما در داروهای گیاهی چینی برای نفروپاتی IgA علاقه مند هستند، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال و یا یک پیام را ترک ما در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: IgA ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.