مشکلات معده در افراد تحت دیالیز صفاقی

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

مشکلات معده در افراد تحت دیالیز صفاقی

مشکلات معده در افراد تحت دیالیز صفاقی

دیالیز صفاقی یکی از درمان دیالیز برای بیمارانی که کلیه خود را شکست به کار normally.As آن است که توسط بیماران انجام می شود، بیماران می توانند بیشتر time.However آزاد، شما هنوز هم ممکن است بسیاری از عوارض جانبی را تجربه کنند. مشکل معده است که معمولا در افراد تحت دیالیز صفاقی دیده می شود.

نفخ بیماران مبتلا به احساس تجربه مشترک با دیالیز صفاقی است. محلول دیالیز نشسته در شکم و جمع آوری مایعات و مواد زائد است. نفخ و احساس پری باعث می شود که افراد خوردن foods.This کمتر است به احتمال بسیار زیاد به علت سوء تغذیه است.

بعضی از داروها می توانند کمک به تسکین symptoms.Also است، شما می توانید به خوردن وعده های غذایی کوچک اما مکرر برای افزایش مصرف مواد مغذی.

یکی دیگر از مشکل معده معده pain.Before دیالیز صفاقی انجام می شود، یک کاتتر به باکتری های خارج belly.The را قرار داده است که به احتمال بسیار زیاد برای حمله به بدن را از طریق catheter.If باکتری ها در خارج از بدن به پوشش صفاقی و یا جریان خون، آن ممکن است منجر به peritonitis.Stomach درد یک علامت مشترک از پریتونیت است.

شما می توانید این نکات را دنبال کنید برای کاهش خطر ابتلا به پریتونیت. شما باید به انجام هر carefully.Exchange ارز باید در یک تمیز area.You انجام شده باید دستان خود را با صابون بشویید و ناحیه کاتتر را لمس با استریل gloves.You نیز باید تهیه آنتی بیوتیک در محل خروج کاتتر برای جلوگیری از عفونت اعمال می شود.

آنچه در بالا آمد، مشکلات معده شایع در میان مردم با صفاقی dialysis.If شما رنج می برند مشکل، شما ابتدا باید پیدا کردن causes.Or شما می توانید ما را در خط مشورت و ما می توانیم به شما پاسخ پس از تجزیه و تحلیل وضعیت خود را به من بدهید.

جدای از مشکلات معده، دیگر از عوارض جانبی دیالیز صفاقی شامل فتق، مشکلات پوستی، مشکلات جنسی و غیره اگر شما می خواهم به دانستن علل و مدیریت این شرایط، لطفا ایمیل به kidneyabc@hotmail.com است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: صفاقی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.