درمان نفروپاتی IgA

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

درمان نفروپاتی IgA

 

درمان نفروپاتی IgA

آیا درمانی برای نفروپاتی IgA وجود دارد؟ این سوال که مکررا پرسیده patients.If این بیماری می تواند به اندازه کافی کنترل شده است، بیماران قادر خواهد بود برای لذت بردن از یک زندگی عادی.

عود مکرر از نفروپاتی IgA شکایت عمده برای بیماران است. چرا غلظت IgA نفروپاتی عود می کند غالبا؟ نفروپاتی IgA اختلال ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن را که در اصل در برابر بیماری محافظت از بدن حمله از بافت کلیه سالم با پاسخ های غیر طبیعی mistakes.The از سیستم ایمنی بدن می تواند باعث التهاب بافت کلیه، در نتیجه در کاهش عملکرد کلیوی و در نتیجه.

درمان های متعارف می تواند پاسخ های التهابی در کلیه سرکوب، اما می تواند system.When ایمنی غیر طبیعی تصحیح مواد خارج باعث فعالیت سیستم ایمنی، فعالیت ایمنی غیر طبیعی به عود again.Thus، نفروپاتی IgA عود و هزاران نشانه عود.

آیا درمانی برای نفروپاتی IgA وجود دارد؟ هیچ درمانی برای نفروپاتی IgA وجود دارد. با این حال، درمان ترکیبی از طب چینی و طب غربی می توانند بیماری را به طور کامل کنترل و رندر بیماران یک زندگی عادی زندگی می کنند.

در طب غربی، ایمونوتراپی biotherapy به است و برای درمان بسیاری از شرایط مانند سرطان استفاده شده است. این می تواند بیماری را سرکوب و یا افزایش response.In ایمنی بدن درمان نفروپاتی IgA درمان، ایمونوتراپی می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی سرکوب و از کمک بازسازی system.In ایمنی بدن طبیعی این راه، سیستم ایمنی بدن از حمله به بافت کلیه را متوقف خواهد کرد و بازگشت به محافظت از بدن در برابر diseases.Thus، می تواند عملکرد کلیه از وخامت بیشتر متوقف شود.

علاوه بر این، داروهای چینی می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود بازسازی بافت کلیه اختلال را می توان بازسازی، در نتیجه احیای ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی. بدین ترتیب، نفروپاتی IgA خواهد شد به طور کامل و بدون عود کنترل می شود.

شما می توانند یاد بگیرند که چگونه او از نفروپاتی IgA خود را از تجربه درمان خود را بازیابی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: IgA ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.