نفروپاتی IgA، خون و پروتئین در ادرار، GFR 58، کراتینین 2.2

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA، خون و پروتئین در ادرار، GFR 58، کراتینین 2.2

 

نفروپاتی IgA، خون و پروتئین در ادرار، GFR 58، کراتینین 2.2

س: برادر کوچکتر من است از نفروپاتی IgA رنج می برند با کراتینین 2.2.He بالا نیز خون و پروتئین در ادرار و تورم در دکتر legs.His خود گفت که عملکرد کلیه را نیز کاهش می یابد و GFR پس از استفاده از داروهای کاهش به 58.His علائم بهبود می یابند، اما کراتینین هنوز high.Could شما لطفا به من بگویید که چگونه به منظور کاهش سطح کراتینین؟

A: در مرحله اول، شما باید چگونه افزایش کراتینین در نفروپاتی IgA می دانم. نفروپاتی IgA یک اختلال خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن نتواند به محافظت از بدن در برابر بیماری به طور معمول است، اما به بافت کلیه و سلول های سالم حمله توسط mistake.The پاسخ ایمنی غیر طبیعی می تواند باعث التهاب در کلیه ها شود، که منجر به جای زخم بافت های کلیوی و کاهش function.Creatinine کلیه محصول جانبی از کراتین در عضله است و به طور معمول توسط کلیه بیمار kidneys.The را فیلتر موفق به زدودن آن از بدن، در نتیجه در کراتینین بالا و در نتیجه.

کلیه های سالم می تواند زباله از body.Meanwhile حذف، مواد مفید در بدن مانند پروتئین و گلبولهای قرمز خون باقی می ماند. با این حال، به عنوان ساختار کلیه دچار اختلال شده است و بافت کلیه آسیب دیده می شود، خون کمتری توسط کلیه ها فیلتر شده، و در نتیجه کاهش GFR.GFR 58 در مراحل اولیه 3 بیماری مزمن کلیه (CKD). علاوه بر این، به عنوان فیلتر در کلیه ها به شدن آسیب دیده ، پروتئین ها و گلبولهای قرمز خون را به ادرار نشت می کند.

در حال حاضر شما باید بدانید علل علائم نفروپاتی IgA و داروهای clearly.The کراتینین بالا او با استفاده از می توانید التهاب در کلیه سرکوب تا نشانه خود relief.However را داشته باشد، به کلیه خود را می توانند به خوبی عمل نیست، کراتینین هنوز هم بالاتر از نگه می دارد طبیعی است.

برای کاهش کراتینین بالا در نفروپاتی IgA، هدف درمان اساسی برای بازسازی سیستم ایمنی طبیعی و ترمیم ساختار اختلال کلیوی. درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود برای درمان نفروپاتی IgA با کراتینین بالا. این درمان می تواند رسیدن به اهداف فوق از درمان و کنترل این بیماری به طور کامل و بدون عود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.