نارسایی کلیه: BUN 90 و کراتینین 6.9 در دیالیز

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه: BUN 90 و کراتینین 6.9 در دیالیز

 


"مادر من 65 ساله است و او از نارسایی کلیه و همچنین دیابتی رنج می برند. در حال حاضر او BUN بالا 90 و کراتینین 6.9 بعد از دیالیز. لطفا نوع به اندازه کافی به من چند پیشنهاد می دهد. با تشکر از شما!" فقط در این مورد، بسیاری از بیماران ممکن است هنوز هم بعد از دیالیز BUN بالا و سطح کراتینین. در این مقاله، ما تجزیه و تحلیل دلایل و ارائه راه حل برای این مشکل خواهد شد. پزشک ما در دسترس است (آنلاین)، بنابراین با آنها چت اگر شما ترجیح می دهند به صحبت کردن به طور مستقیم به توصیه های شخصی!

با توجه به این که مادر شما دارای BUN بالا 90 و کراتینین 6.9 بعد از دیالیز، علل احتمالی ترین دیالیز ناکافی و / یا ناتوانی این درمان جایگزینی کلیه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه.

پس از تایید علل، تنظیمات در درمان به شرح زیر می تواند مفید باشد برای حل مشکل خود را به طوری که تا حد زیادی بهبود زندگی خود را با کیفیت زندگی با نارسایی کلیه.

افزایش فرکانس دیالیز. شما باید با پزشک خود را در اسرع وقت به صحبت و بحث در مورد آن این است که آیا تایید برای وضعیت خود را به درمان دیالیز کلیه مکرر.

بدیهی است، شما باید گزینه های جایگزین طبیعی (ایمونوتراپی) که برای بهبود مادر شما بهتر است.

ب. دیالیز با این نسخهها کار به عنوان یک گزینه جایگزین کلیه به حذف سموم (wasts های عمدتا micromolecular مانند BUN و cereatinine) است، اما از آن است که قادر به پاک کردن سموم ماکرومولکولی است که می تواند به بدن انسان خطرناک تر است. چه بیشتر، از آن نتواند برای متوقف کردن و تعمیر آسیب کلیوی. با کاهش تدریجی عملکرد کلیوی، سموم بیشتری در خون ساخت تا دوباره، و بیماران را افزایش BUN و کراتینین حتی در دیالیز داشته باشند.

وضعیت مادر شما، بهترین راه این است که درمان موثرتر به پاک کردن سموم داخلی (تصفیه خون)، ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه خود را. در موارد مطلوب، فرکانس خود را از دیالیز خواهد شد کاهش می یابد و یا او حتی می تواند خلاص شدن از شر دیالیز.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.