آیا کودکان مبتلا به لوپوس و بیماری کلیه من

سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

آیا کودکان مبتلا به لوپوس و بیماری کلیه من

 

آیا کودکان مبتلا به لوپوس و بیماری کلیه من

بیماری های کلیوی یکی از جدی ترین عوارض لوپوس است. برخی از بیماری های کلیوی ممکن است باروری بیمار تاثیر می گذارد، و بیماران قادر به زنان children.Can مبتلا به لوپوس و بیماری های کلیه کودکان؟

بسیاری از زنان مبتلا به لوپوس و بیماری کلیوی مجاز به باردار شدن. با این حال، هر زن مبتلا به بیماری باید با پزشک خود مشورت کنید اگر می خواهید برای دریافت باردار. تعدادی از عوامل خطر وجود دارد که ممکن است بارداری تاثیر می گذارد.

مواد مخدر

عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای فشار خون به طور معمول استفاده می شود برای درمان لوپوس و علائم مرتبط با بیماری کلیوی. این داروها ممکن است رشد و توسعه طبیعی نوزاد تاثیر می گذارد. شما باید با یک متخصص کلیه مشورت برای بهینه سازی درمان مواد مخدر قبل از باردار شدن. برخی از داروهای گیاهی می تواند این وضعیت را به طور موثر کنترل و رایگان از طرف effects.You می تواند به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن یک لیست از گیاهان.

عفونت

عفونت ادراری معمولا در طی pregnancy.This است دیده می شود چرا که مثانه خود را از دست می دهد تن در طول pregnancy.It و مشکل تر می شود برای خالی کردن خود را bladder.Additionally، وضعیت بیماری و استفاده طولانی مدت از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند ایمنی تضعیف، نتیجه گیری عفونت بدتر است.

سقط جنین

اگر کسی دارای آنتی بادی ضد کاردیولیپین یا آنتی بادی های RO، می تواند یا سقط جنین و یا مشکلات وجود دارد با قلب نوزاد قبل از birth.Women با آنتی بادی ضد کاردیولیپین ممکن است برخی از داروهای ضدانعقاد خون در دوران بارداری نیاز دارند.

بدتر شدن لوپوس و بیماری کلیه

لوپوس می تواند به افزایش پس از تولد نوزاد است. در برخی موارد، ممکن است سریع زوال عملکرد کلیه شود.

بالا است خطرات ممکن است برای افراد مبتلا به لوپوس و بیماری کلیوی در pregnancy.To جلوگیری از این مشکلات، بهترین راه این است که برای درمان این بیماری به طور کامل و آن را پایدار نگه دارید.

ایمونوتراپی یک درمان جایگزین برای لوپوس و بیماری کلیه است. این می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی سرکوب و بازسازی سیستم ایمنی بدن است. بنابراین، می تواند شرایط از عوامل اساسی کنترل. اگر چنین است، زنان مبتلا به لوپوس و بیماری کلیه خواهد بود قادر به بارداری موفق است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.