چگونه به مقابله با بالا 5 بر اثر عوارض جانبی دیالیز

سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با بالا 5 بر اثر عوارض جانبی دیالیز

 

چگونه به مقابله با بالا 5 بر اثر عوارض جانبی دیالیز

دیالیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد که کلیه می تواند عملکرد خود را انجام نمی. این باعث می شود بیماران زندگی بهتری داشته باشیم و کمک به طول عمر خود را طولانی تر. با این حال، هزاران نفر از بیماران در تجربه دیالیز سمت مقاله زیر اثرات لیست 5 عوارض جانبی دیالیز و توصیه به مقابله با آنهاست؟

فشار خون کم یا پایین

افت فشار خون یکی از شایع ترین عوارض جانبی دیالیز است، که شامل 4/1 بیمارانی که دریافت treatment.It است عمدتا مربوط به دو عامل:

بین جلسات درمان، مایع اضافی در بدن ساخت. هنگامی که مایع اضافی است توسط دیالیز فیلتر شده، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت فشار خون پایین. یکی دیگر از علت پائین بودن فشار خون در اثر دیالیز از قلب ضعیف است.

برای جلوگیری از بار مایعات در بدن، افراد باید میزان مصرف مایعات خود بین جلسات درمان را محدود و اجتناب از خوردن غذاهای پر نمک. توصیه به مصرف مایعات روزانه برای افراد در دیالیز به عنوان برخی از داروها نیز می تواند فشار خون را پایین بیاورد، شما باید به جلوگیری از مصرف دارو قبل از دیالیز است.

اگر شما برای بار مایعات قبل از دیالیز، شما باید این موضوع را با تیم دیالیز خود را که می توانید زمان dialyzing را تنظیم درآمده است صحبت کنید.

گرفتگی عضلانی

گرفتگی عضلانی می تواند باعث شود که بیماران احساس بسیار دردناک است، به خصوص در پاها. کشش عضله توند باعث دل درد می تواند درد را کاهش دهد. درخواست بسته و گرم به منطقه آسیب دیده می تواند circulation.Massage را افزایش می دهد می تواند برای درمان گرفتگی عضلات استفاده می شود.

پوست خشک و خارش دار

پوست خشک و خارش دار است که معمولا در بیماران تحت دیالیز دیده می شود. یک علت شایع خارش سطح بالایی از فسفر در بدن است. از آنجا که دیالیز می کند به طور موثر نیست حرکت فسفر، بیماران باید یک رژیم غذایی کم فسفر توسعه. در نظر گرفتن کلاسور فسفر با هر وعده غذا و تنقلات نیز می تواند کمک به کاهش سطوح فسفر در خون. چه غذاهای در phoshours کم هستند؟ شما می توانید به ما برای به دست آوردن یک لیست از مواد غذایی مشورت کنید.

پوست خشک است به علت تغییرات در عرق و غدد چربی است. خشکی پوست می تواند منجر به عفونت و سایر مشکلات جدی شود. برای جلوگیری از خشکی پوست، شما باید صابون با دقت انتخاب کنید و به کسانی که با مواد خالص و بدون عطر و مواد شیمیایی خشن را انتخاب کنید.

تهوع و استفراغ

سطوح بالای اوره در خون از علل شایع تهوع و استفراغ در بیماری کلیوی است. علاوه بر این، آن را نیز مبتلا به فشار خون پایین و افزایش وزن بیش از حد مایع همراه است. تنظیم دستگاه دیالیز که می تواند کمک به از بین بردن شرایط در طول دیالیز. در برخی از موارد، داروهای ضد تهوع می توان مورد استفاده قرار گیرد تا آنها را از بین بردن.

سندرم پای بی قرار

سندرم پای بی قرار عارضه جانبی شایع دیالیز است. این یک اختلال است که در آن بیماران را به حرکت پاهای خود را برای از بین بردن درد و ناراحتی ناشی از این است. این ممکن است به علت سخت شدن سرخرگ ها و ویتامین B کمبود و غیره بنابراین، مهم است که به مشورت با پزشک و پیدا کردن علل آن را کاملا درمان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عوارض ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.