مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با بشکل خارش پوست

سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با بشکل خارش پوست

 

http://www.kidneyservicechina.com/ckd-symptoms/955.html

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه ها به شدت کاهش می یابد. کلیه بیمار قادر به از بین بردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. اختلالات پوستی علائم ظاهری اختلال عملکرد کلیه است. در این مقاله، ما در مورد مرحله 4 بیماری کلیوی و بشکل خارش پوست و صحبت کنید.

قبل از اینکه ما پایین بدانید که چگونه برای خلاص شدن از شر بشکل خارش پوست در بیماری کلیوی، اجازه دهید ما ریشه چمن آن را درک کنید. علل آن چه هستند؟ این می تواند توسط عوامل بسیاری ایجاد می شود، به شرح زیر است.

داءالفرفیر

این زمانی اتفاق می افتد که نشت در زیر پوست در عروق خونی کوچک وجود دارد. چند علل پشت پورپورا واسکولیت، مصرف داروهایی که بر عملکرد پلاکت ها، تضعیف عروق خونی، سندرم سرخجه مادرزادی، و غیره

صورت فلکی 'گرگ' یا 'سرحان'

لوپوس اریتماتوی سیستمیک اشاره به یک اختلال است که باعث می شود سیستم ایمنی بدن فرد برای حمله به بدن خود فرد. بیماران ممکن است قرمز، راش پروانه ای شکل روی گونه ها و در سراسر پل بینی ایجاد می شود. این بثورات می آید و می رود، و معمولا پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدتر می شود.

حساسیت

آلرژی می تواند به علت های مختلف از دلایل از جمله خوردن انواع خاصی از غذا یا با پوشیدن لباس خاص و یا با در نظر گرفتن برخی از داروها، و در نتیجه بشکل خارش پوست و خارش دار بر روی پوست ایجاد می شود.

درمان بستگی به شرایط است که باعث می شود آن را در وهله اول است. بنابراین، اگر بشکل خارش پوست و به دلیل آلرژی رخ داده است، دادن تا منبع آلرژی مانند مواد غذایی و یا مواد مخدر که ممکن است ناشی از آن، راه حلی برای خلاص شدن از شر این اختلال پوست است. اگر آنها رخ می دهد به دلیل به پورپورای یا لوپوس، درمان پزشکی به تنظیم سیستم ایمنی بدن به طور کلی. ایمونوتراپی آخرین درمان برای بهبود عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.