درمان در مرحله 4 کلیوی مبتلا به لوپوس

پنج شنبه 24 اسفند 1391
ن : lafee

درمان در مرحله 4 کلیوی مبتلا به لوپوس

 

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن حملات سیستم ایمنی بدن به ارگان های مختلف و سیستم در سراسر بدن، از جمله پوست، مفاصل، کلیه ها و مغز است. زمانی که رگ های خونی کوچک در کلیهها در آن دخالت دارند، می تواند باعث بیماری های کلیوی شود. برای درمان مرحله 4 کلیوی بیماری مبتلا به لوپوس چیست؟
 
چگونه می توان به لوپوس کلیه ها آسیب برساند؟
 
آسیب کلیوی از لوپوس می تواند خفیف یا شدید است. این می تواند به صدمه به واحد (گلومرول) فیلتر kidney.As گلومرول کمک به روشن خون خود را از مواد زائد، آسیب به آنها می توانید از کلیه های خود را به کار ضعیف یا نه در all.Approximately 90 درصد از بیماران باعث می شود می تواند صدمات کلیوی است. با این حال، بیماری های کلیوی در لوپوس معمولا شروع می شود و توسعه asymptomatically. اگر آسیب کلیوی اولیه را می توان محفوظ است، آسیب کلیوی جدی تر رخ خواهد داد.
 
در مرحله 4 کلیوی بیماری مبتلا به لوپوس، کلیه ها به شدت آسیب دیده با میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کاهش تا 15 ~ 30 میلی لیتر / دقیقه است. آن کسی که به احتمال زیاد در مرحله 4 کلیوی، دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک نیاز است.
 
برای درمان مرحله 4 کلیوی بیماری مبتلا به لوپوس چیست؟
 
1. یک رژیم غذایی متعادل است که بخش مهمی از درمان مرحله 4 کلیه بیماری با lupus.The متخصص تغذیه می تواند یک برنامه غذایی برای نیازهای بیماران بر اساس بیمار غذاهای کار آزمایشگاه results.Some است که می تواند باعث حساسیت فردی توصیه باید اجتناب شود به طور کامل به عنوان آنها می توانند حمله لوپوس، ماشه باعث آسیب بیشتر به کلیه ها.
 
2. برخی از داروها برای کنترل عوارض از مرحله 4 کلیوی با لوپوس تجویز شده است. کم خونی، تورم، خون بالا و غیره فشار به طور معمول در این بیماری دیده می شود.
 
3. اهداف درمان برای درمان مرحله 4 کلیوی بیماری مبتلا به لوپوس شامل متوقف کردن آسیب بیشتر به کلیه ها و بهبود کلیوی درمان function.The ترکیبی از Osmotherapy طب چینی میکرو و ایمونوتراپی در درمان جایگزین برای مرحله 4 کلیوی بیماری مبتلا به لوپوس است. این دو درمان می تواند کمک به بیماران مبتلا به رسیدن به اهداف درمانی فوق و متوقف کردن آن را از در حال توسعه به ESRD.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.