یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

چه درماني مي تواند به کليه کمک کند تا عملکرد مناسب را بهبود بخشد

این مقاله به بیماران منتقل می شود که از داروهای زیادی برای کاهش کراتینین استفاده کرده اند اما همه چیز بیهوده است. بیماران افزایش می یابند که چه درمان می تواند به کلیه ها کمک کند تا به طور کثیری عملکرد کراتینین را به طور کلی کاهش دهند.

دیالیز قادر به حذف سموم و ضایعات انباشته شده از خون و سلول های کلیه است، اما نمی تواند عملکرد کلیه را به درستی بهبود بخشد. بنابراین، هنگامی که بیماران شروع به دیالیز می کنند، باید آنها را در طول عمر خود برای کاهش میزان کراتینین نوسان کنند. اکثر بیماران از دارو و دیالیز خسته می شوند، بنابراین آنها می خواهند درمان های مؤثر برای کمک به بهبود عملکرد کلیه خود را به طور اساسی.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها مجموعه ای از درمان های طبیعی و موثر بر اساس TCM اختراع کرده اند. برای اطلاعات بیشتر به ما مراجعه کنید یا برای پیشنهاد رایگان کلیک کنید دکتر آنلاین.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی: این یک نوآوری بزرگ از طب سنتی چینی است که به صورت خارجی در acupoints دو طرفه Shenshu استفاده می شود. با کمک دستگاه اسموتیک، مواد مؤثر داروهای چینی به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند تا عروق خونی را افزایش دهند، التهاب را کاهش می دهند، انعقاد بلوک، و تخریب ماتریس های سلولی اضافی.

این برای بهبود گردش خون مفید است، به طوری که کلیه ها می توانند حجم خون و اکسیژن را به اندازه کافی برای تعمیر بافت های آسیب دیده کلیه، به طوری که بهبود عملکرد کلیه.

حمام دارویی: این یک درمان مناسب برای بیماران مزمن کلیوی است. آنها فقط نیاز به آرامش و حمام گرم برای یک دوره دارند که حاوی سوپ چینی و آب گرم است. داروهای چینی می توانند خروج ادرار و عرق را برای اخراج زباله های بیشماری افزایش دهند. به این ترتیب خون شما برای دریافت مواد مغذی و اکسیژن بیشتری تمیز می شود. همراه با گردش خون، اکسیژن کافی به کلیه ها می رسد تا به بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

سایر درمان ها نیز می توانند بسته به شرایط بیماری خاص مانند Steaming Therapy، Bath Bath Therapy، طب سوزنی درمانی، درمان طب سنتی چینی و غیره استفاده شوند.

آیا می توانید درمان را پیدا کنید که می تواند ضایعات کلیوی را بهبود بخشد و عملکرد کلیوی را بهبود بخشد؟ آیا شما در درمان طب چینی طب طبیعی بالا علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به ایمیل ارسال کنید
 kidneyfailurecn@hotmail.com ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5946.html



:: برچسب‌ها: چه درماني مي تواند به کليه کمک کند تا عملکرد مناسب را بهبود بخشد,


یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

چگونه می توان ادم را در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی مدیریت کرد

ادم یکی از علائم شایع در بیماری کلیوی است که همچنین تورم نامیده می شود. اکثر بیماران آن را به طور اساسی مدیریت نمی کنند و همیشه دارای عود می باشند. چگونه به مدیریت ادم در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی رادیکال؟

ادم در مرحله 3 نارسایی مزمن کلی چگونه است؟

ادم به این معنی است که احتباس مایعات و گسترش برخی بافت ها در بعضی قسمت های بدن مثل پلک، صورت، دست، پا، مچ پا و پاها. مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی نشان دهنده وضعیت کلیه در آسیب متوسط ​​کلیه است که بسیاری از نفرون ها آسیب می بینند تا به فیلتر شدن یا حذف مایع اضافی از بدن منجر شوند و موجب حفظ مایعات در بدن شوند.

به طور کلی، ادم یکی از نشانه های جدی است و اگر شما آنها را فشار دهید، ممکن است دردناک باشد. بدون درمان موثر، دوباره و دوباره عود خواهیم کرد.

چگونه به مدیریت ادم در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی رادیکال؟

پروتئینوری نیز ناشی از آسیب کلیه است که همچنین یکی از علل ادم است. بنابراین، اگر شما می خواهید ادم را به طور کلی مدیریت کنید، درمان اصلی باید بر روی تعمیر آسیب کلیه برای کنترل نشت پروتئین و فیلتر مایع اضافی تمرکز کند. فقط به این ترتیب می توانید ادم را بدون هیچ عارضه ای کنترل کنید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به شدت به شما توصیه می شود. این یک نوآوری بزرگ TCM است که هدف آن حذف مایع اضافی و سایر ضایعات بدن از طریق گسترش رگهای خونی به منظور بهبود گردش خون و بهبود آسیب کلیه است. از آنجایی که از بیرون بدون درد استفاده می شود و بر مبنای TCM ایجاد می شود، بیماران خارجی از بیش از 148 کشور محبوبیت زیادی به دست آورده اند.

ایمونوتراپی همچنین می تواند با استفاده از اسموتراپی به منظور افزایش کارایی درمان، ترکیب شود. علاوه بر این، زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب نیز می تواند در کوتاه مدت به کنترل ادم کمک کند، اما آنها قادر به ترمیم ضایعات کلیه از مبدا نیستند.

اگر با ادم ریه ای در بیماری کلیوی مواجه شدید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان های موثر بالا دریافت کنید، لطفا یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/symptoms-complications-others/5947.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان ادم را در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی مدیریت کرد,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283.7 به سطح قابل قبول

سطح کراتینین بالا در نتیجه نفرون های کلیوی آسیب دیده است. با این حال، بیشتر بیماران مبتلا به CKD سطح کراتینین بالا را از ریشه کاهش نمی دهند. بنابراین، آنها مایل به اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283.7 به سطح قابل قبول هستند.

کراتینین 283.7 نشان می دهد که کلیه های بیمار آسیب دیده و عملکرد کلیه کاهش می یابد. در کلینیک، این نشان می دهد که وضعیت کلیه در مرحله 3 پیشرفت کرده است. خبر خوب این است که اگر بیمار بتواند برنامه درمان مناسب را انتخاب کند، ممکن است به مرحله 2 بازگردد. با این حال، اغلب بیماران بهترین زمان درمان را به تاخیر می اندازند به طوری که عملکرد کلیه به شدت به نارسایی کلیوی بدتر می شود. در نتیجه دیالیز یا حتی پیوند کلیه به گزینه آنها تبدیل می شود.

همانطور که برای کراتینین 283.7، حتی اگر آن را بالاتر از سطح طبیعی است، هنوز هم خیلی زود شروع دیالیز. سپس، ما توصیه می کنیم برخی از اقدامات که می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا به سطح قابل قبول و یا جلوگیری از عملکرد کلیه از وخامت بیشتر.

از آنجایی که علت اصلی کراتینین بالا در سطح 283.77، بافت و سلول های آسیب دیده کلیه است، برخی از درمان های چینی پزشکی که می توانند به بهبود آسیب کلیه کمک کنند. آنها عبارتند از اسموتراپی میکرو چینی پزشکی، حمام پا حمام، بخار سازی، حمام دارویی، طب سوزنی و غیره. همه آنها سالم و بی خطر برای بیماران بدون عوارض جانبی هستند. آنها می توانند به افزایش گردش خون به کلیه ها کمک کنند که می تواند باعث تشدید ترشحات کراتین و سایر مواد زائد بدن از بدن شود، جلوگیری از التهاب کلیه، جلوگیری از انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، ارائه مواد مغذی و اکسیژن به کلیه ها.

هنگامی که بافت ها و سلول های آسیب دیده به طور موثر تعمیر می شوند، کلیه ها نسبتا طبیعی عمل می کنند. و افزایش کراتینین 283.7 می تواند به طور طبیعی و ریشه ای کاهش یابد. بیماران ممکن است یک زندگی بهتر بدون علائم شدید یا عوارض و یا حتی از دیالیز در نهایت جلوگیری کنند.

هنگامی که سطح کراتینین را در بیماری کلیوی مشاهده می کنید، لطفا به یادگیری زود هنگام، درمان اولیه مراجعه کنید. اگر به طب چینی طب چینی علاقه مند هستید، لطفا پیام زیر را در فرم زیر ارسال کنید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به آدرس:
kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5937.html



:: برچسب‌ها: اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283, 7 به سطح قابل قبول,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

چگونگی استفاده از چهره پف در سندرم نفروتیک

"لطفا پسر من، مرحله 3 CKD و سندرم نفروتیک داشته باشد. او صورت پف کرده و ناپدید می شود. چگونه می توانیم به ما کمک کنیم تا آن را به طور کامل تحویل دهیم؟ Pls Urgent. "

چهره پف (تورم روی صورت) در بیماران سندرم نفروتیک بسیار رایج است، به خصوص در کودکان. قبل از درمان این شرایط، باید بدانیم که چرا این اتفاق می افتد.

علل ناخوشایند در سندرم نفروتیک
هنگامی که گلومرولی ها آسیب دیده اند، قادر به فیلتر کردن بیش از حد سدیم از بدن نیستند، که باعث می شود مایعات باقی بمانند. علاوه بر این، با توجه به غشاهای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده، پروتئین بسیار زیاد از بدن موجب کاهش فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما می شود. در این حالت، مایعات در رگ های خونی به فضای بافت منتقل می شوند، بنابراین منجر به ادم می شود.

در ابتدا، ادم در پلک ظاهر می شود، و سپس صورت، و سپس در قسمت های دیگر بدن.

چگونه می توان چهره پودری را در سندرم نفروتیک تجویز کرد؟
بر اساس احتباس مایعات، دیورتیک ها، ACEI ها و ARB ها معمولا برای افزایش تولید ادرار و کنترل نشت پروتئین استفاده می شود، به طوری که بیماران می توانند چهره پف کرده را در کوتاه مدت از بین ببرند.

تنها مصرف این داروهای غربی می تواند این بیماری را به طور قابل ملاحظه ای تحمل نکند، شما همچنین باید برای درمان گلومرول آسیب دیده و بهبود عملکردهای تصفیه کلیه، نیاز به پذیرش داشته باشید. از طرف گلومرول های آسیب دیده، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به شدت به شما توصیه می شود.

این درمان یک برنامه کاربردی خارجی است که در ناحیه کلیه اتصال دستگاه اسموتیک عمل می کند. گیاهان چینی میکرونیزه می توانند با کمک دستگاه اسموتیک به طور ضمنی به ضایعات کلیوی نفوذ کنند به طوری که گردش خون افزایش می یابد و توانایی خودسوزی کلیه ها را فعال می کند. بنابراین، گلومرولیها می توانند به تدریج ترمیم شوند تا عملکرد کلیه بهبود یابد. کلیه ها می توانند تعادل آب و الکترولیت نسبتا نرمال را حفظ کنند. چهره پف می شود از علت اصلی رد می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به طور گسترده ای برای بیماران خارجی از بیش از 148 کشور استفاده می شود. اگر به آن علاقمند هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به آدرس:
kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5936.html



:: برچسب‌ها: چگونگی استفاده از چهره پف در سندرم نفروتیک,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا بیمار مبتلا به کراتینین CKD با کراتینین بالا 4.6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند

اگر بیمار از بیماری کلیوی و کراتینین 4.6 رنج می برد، اما او برای کنترل دیالیز خیلی ضعیف است، چه کاری می تواند انجام دهد تا کلیه هایش را اصلاح کند؟ بیمار بیشتر و بیشتر از اینکه می تواند CKD با کراتینین 4.6 از درمان با سم زدایی بهره مند شود، تعجب می کند؟

آیا CKD بیمار با کراتینین 4.6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند؟
اولا باید ارتباط بین سطح کراتینین بالا و کلیه ها را روشن کنیم. همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین اضافی توسط کلیه ها به طور انحصاری در موارد نرمال فیلتر می شود. اما زمانی که کلیه ها به شدت آسیب می بینند، تعداد زیادی از زباله ها و سموم در خون مانند کراتینین انباشته می شوند.

درمان با سم زدایی اختراع شده است که هدف آن حذف موثر سموم و پسماندهای انباشته شده از خون است. از این مورد می توان دید که بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 4.6 می توانند از درمان های حذف توکسین استفاده کنند.

چه توابع توکسین - درمان حذف شامل؟
سال ها تجربه بالینی نشان می دهد که تا زمانی که مقدار زیادی از ناخالصی ها در خون وجود داشته باشد مهم نیست که چه نوع داروئی را مصرف می کنید، این داروها توسط ناخالصی ها مقابله می کنند. در نهایت، این داروها به ضایعات تبدیل می شوند و جریان خون را از طریق رگ های خونی ایجاد می کنند تا آسیب کلیه را افزایش دهند.

با توجه به آسیب کلیه و ناخالصی های انباشته شده، درمان های حذف توکسین ها توسط نفرولوژی بیمارستان پکن Tongshantang TCM بر اساس ترکیبی عالی از درمان های مختلف پزشکی چین اختراع شده است. این می تواند عروق خونی، گردش خون، تنظیم فشار خون، فیبروز کلیوی، جلوگیری از التهاب، جلوگیری از انعقاد، و تخریب ماتریکس خارج سلولی را گسترش دهد.

این درمان نه تنها می تواند به راحتی خون آلوده را پاک کند، بلکه همچنین بافت و سلول های کلیه بیمار را بهبود می بخشد و از عملکرد کلیه های باقی مانده محافظت می کند. بر اساس این نکته، بیماران مبتلا به بیماریهای کلیوی و کراتینین بالا، بیشتر و بیشتر دوست دارند که برای تلاش برای آمدن به چین بمانند. این می تواند به طور موثر اجتناب از دیالیز و کمک به بیماران بهبود وضعیت کلیه خود را و همچنین افزایش کیفیت زندگی خود را با ناراحتی های کوچک.

آیا می توانید از درمان مؤثر و سالم برای کاهش میزان کراتینین بالا استفاده کنید؟ آیا می خواهید آسیب کلیه خود را به منظور محافظت از عملکرد کلیه های باقی مانده اصلاح کنید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-disease-treatments/5935.html



:: برچسب‌ها: آیا بیمار مبتلا به کراتینین CKD با کراتینین بالا 4, 6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA توصیه کنید

پروتئینوری یکی از علائم رایج نفروپاتی IgA است که اگر نادیده گرفته شود باعث آسیب کلیه خواهد شد. بسیاری از بیماران از پروتئینوری عود مجدد دوباره و دوباره رنج می برند. بنابراین آنها اغلب می پرسند آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری توصیه کنید.

نفروپاتی IgA یک بیماری خودایمنی است که وقتی که ايمونوگلوبولین (IgA) در کلیه ها ایجاد می شود باعث التهاب می شود. این نیز بیماری Berger نامیده می شود.

علل پروتئینوری در نفروپاتی IgA چیست؟
به طور کلی، ادرار انسان حاوی پروتئین یا حاوی تنها پروتئین است. با این حال، هنگامی که کلیه ها بیمار می شوند، پروتئین هایی که با خون جریان می یابند، از طریق کلیه ها جریان می یابند، زیرا عملکرد فیلتراسیون کلیه کاهش می یابد. پروتئین ها از طریق ادرار از ادرار خارج می شوند و پروتئین را تشکیل می دهند. پروتئینوری بالا، بدتر از عملکرد فیلتراسیون کلیه است. این اندازه گیری مهم از عملکرد کلیوی است.

آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA را توصیه کنید؟
بله، ما برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، پروتئینوری را از ریشه کنترل می کنیم. در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، ما یک درمان جامع از جمله داروهای خوراکی و درمان های گیاهی خارجی چینی، مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

بعضی از داروهای خوراکی غربی می توانند به طور موثر در کوتاه مدت به کاهش پروتئینوری کمک کنند تا ضایعات موقت کلیه را کاهش دهد. در عین حال، درمان های دارویی گیاهی چینی می تواند به بهبود آسیب کلیه برای بهبود عملکرد کلیه فیلتراسیون اساسا کمک کند. فقط در این راه می توانید پروتینوریا را بدون هیچ عارضه ای کنترل کنید.

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کار می کند؟
این به طور گسترده ای برای بیماران کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد. بیماران خارجی آن را مانند ماساژ توصیف می کنند، زیرا بدون هیچ گونه ناراحتی راحت است. بیماران فقط باید بر روی بستر با دو کیسه دارویی زیر مناطق کلیوی دروغ بگویند. تحت کمک دستگاه اسموتیک، مواد تشکیل دهنده فعال گیاهان می توانند به طور مستقیم به ضایعات کلیه وارد شوند تا نقش ویژه ای خود را بازی کنند. این می تواند نه تنها پروتئینوری و علائم دیگر را از بین می برد، بلکه می تواند نفروپاتی IgA را از علت ریشه نیز درمان کند.

اگر پروتئینوری را پیدا کنید، لطفا به بیمارستان بروید تا زمانیکه بیماری پیشرفته کلیه ظاهر می شود، برای بررسی و درمان به بیمارستان بروید. اگر شما علاقه مند به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی هستید و می خواهید سعی کنید، لطفا ایمیل های پزشکی را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5934.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA توصیه کنید,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا داروهای گیاهی برای کاهش کراتین بالا 4.9 و ادرار خون دارید

"مادر من چندین هفته پیش خونریزی شدیدی در ادرار داشت. سطح کراتینین او همچنان افزایش می یابد. اکنون 4.9 است. چه کاری می تواند انجام شود آیا داروهای گیاهی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟ بله، ما عمدتا از درمان های حذف توکسین بر اساس طب گیاهی چینی برای حل اختلال کلیوی استفاده می کنیم.

چگونه می توان برای خونریزی عظیم و کراتینین بالا 4.9 انجام داد؟
هر دو غده عظیم خون در ادرار (هماچوری) و سطح بالای کراتینین در نتیجه کلیه آسیب دیده است. بعضی از داروهای غربی میتوانند به طور موقت به تولید ادرار بیشتری برای حذف کراتینین اضافی و یا کنترل خونریزی ادرار بپردازند، اما آنها نمیتوانند ضربان قلب کلیه را اصلاح کنند. بنابراین، اکثر بیماران شکایت دارند که از هماچوری رنج می برند و حتی اگر دارو مصرف می کنند.

در این مورد ما می توانیم نتیجه گیری کنیم که شما باید درمان دریافت کنید که نه تنها می تواند علائم و عوارض بیماری کلیوی را به طور موقت، بلکه مشکل اساسی آسیب کلیه را نیز حل کند.

چگونه درمان حذف توکسین ها ما را برای کاهش کراتینین بالا 4.9 انجام دهید؟
دستورالعمل اصلی درمان سم زدایی داروهای سنتی چینی است که برای هزاران سال استفاده شده است و ثابت شده است که آنها بسیار طبیعی و ایمن برای بیماران هستند، به طوری که عوارض جانبی آنها را نگران نکنند.

درمان حذف توکسین ها ابتدا خون را برای از بین بردن این سموم و زباله های انباشته شده از بدن پاک می کند و سپس داروها می توانند بر روی ضایعات کلیه به طور مستقیم به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون کمک کنند. در نتیجه، سلول های کلیه می توانند حجم کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی را برای عملکرد خوب به دست آورند، و همچنین ایسکمی و انکسای کلیوی می توانند به طور موثر تجویز شوند. از طریق یک دوره درمان، بافت و سلول های آسیب دیده کلیه می توانند برای کنترل خونریزی به طور اساسی ترمیم شوند. و همچنین عملکرد کلیه می تواند به ترتیب بازسازی گردد. تا زمانی که کلیه ها می توانند نسبتا نرمال کار کنند، سطح کراتینین 4.9 به طور طبیعی کاهش می یابد و بیماران دیالیز نیاز ندارند.

آیا می توانید طب گیاهی طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا پیدا کنید؟ اگر چنین است، درمان سم زدایی سیستماتیک از بیمارستان پکن Tongshantang TCM به شما توصیه می شود. اگر شما در مورد آن و بیمارستان ما علاقه مند هستید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5933.html



:: برچسب‌ها: آیا داروهای گیاهی برای کاهش کراتین بالا 4, 9 و ادرار خون دارید,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد

"برادر من در بیمارستان در انتظار دیالیز است؛ زیرا سطح کراتینین آن 3.6 میلی گرم / دسی لیتر است، پاهای او متورم و معده است. دکتر معتقد است که او نارسایی کلیه دارد. آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد؟ "لطفا اگر ما پرسشی مشابه داشته باشیم، ما را دنبال کنید.

آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد؟
در واقع، سطح کراتینین 3.6 در واقع بالاتر از محدوده طبیعی (0.5-1.3mg / dl) است، که نشان می دهد که برخی از بافت های کلیه و سلول های زخمی وجود دارد. با این حال، آیا شما نیاز به دیالیز دارید یا خیر، بستگی به وضعیت بیماری خاص شما دارد.

به طور کلی، سطح کراتینین برای تعیین اینکه آیا یک بیمار باید دیالیز را انجام دهد یا نه، اندازه گیری شود، اما این تنها شاخص نیست. میزان فیلتراسیون گلومرولی و علائم یا عوارض شدید نیز در تصمیم گیری در نظر گرفته می شود.

در کلینیک، سطح کراتینین 3.6 نشان می دهد که بیماری کلیه در مرحله 3 CKD قرار دارد که برای انجام دیالیز کافی نیست، اگر اختلالات شدید مانند استفراغ را نداشته باشید. در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها می توانند به شما به طور طبیعی بدون دیالیز آن را معکوس کنند.

چگونه کراتینین 3.6 به طور طبیعی بدون دیالیز کاهش می یابد؟
کاهش سطح کراتینین بالا 3.6 ضروری و ضروری است. اما ریشه درمان باید تاکید زیادی بر حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده و تعمیر بافت ها و سلول های آسیب دیده کلیه داشته باشد. دیالیز قادر به دستیابی به اهداف نیست.

درمان با سم زدایی بر اساس انواع درمان های چینی توصیه می شود. این می تواند بافت و سلول های آسیب دیده کلیه را تعمیر، محیط داخلی کلیه و کلی بدن را مدوله کند و برخی از ویژگی های کلیوی را به طور کلی توسط توابع گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و جلوگیری از التهاب و انعقاد، بهبود می بخشد.

علاوه بر این، داروهای چینی همچنین می توانند مواد مغذی کافی و اکسیژن را به کلیه ها برای تسکین ایسکمی و انکسای کلیوی ارائه دهند. هنگامی که عملکرد کلیوی شما به خوبی بهبود پیدا می کند، کراتین اضافی از بدن به طور موثر و به طور طبیعی اخراج می شود. شما می توانید دور از دیالیز دور نگه دارید و یک زندگی با کیفیت بالا مانند افراد عادی داشته باشید.

آیا از کراتینین 3.6 رنج می برید؟ آیا شما تعجب می کنید که چگونه کراتینین 3.6 به طور موثر بدون دیالیز کاهش می یابد؟ اگر چنین است، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5932.html



:: برچسب‌ها: آیا سطح کراتینین 3, 6 نیاز به دیالیز دارد,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

می تواند نارسایی مزمن کلیه را درمان کند

هنگامی که بیماران در مرحله نارسایی کلیه قرار می گیرند که به معنی 50٪ عملکرد کلیه در بیماران است. بیماران یک سری علائم از جمله پروتئینوری، تورم، خستگی، ضعف و غیره داشته باشند. به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ که می تواند نارسایی کلیه بیماران 3 مرحله درمان سموم حذف.

آیا می توان از داروهای چینی معافیت کلیه 3 مرحله را لغو کرد؟

به رغم آن، دیالیز نمیتواند مشکل تابع آسیب دیده کلیه را تغییر دهد، فقط می تواند سموم و مواد اضافی را برای کنترل علائم در یک زمان کوتاه از بین ببرد. لطفا نگران نباشید، داروهای چینی در انواع بیماری های کلیوی مورد استفاده قرار گرفته اند.

مهم است که در معرض نارسایی کلیه 3 مرحله بهبود عملکرد کلیه است. بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران کلیوی را توسعه می دهد. درمان های سم زدایی کمک می کند مرحله نارسایی کلیه را از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

چگونه می توان مرحله نارسایی کلیه را تغییر داد؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی با دو کیسه دارویی است، دو کیسه دارویی با پودر داروهای گیاهی چینی و تماس با دستگاه اسمزی. مواد فعال به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

مواد فعال فعال سلول ها و بافت های بیمار را فعال می کنند، مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار عرضه می کنند که می توانند کلیه فیبروز را جلوگیری کنند. بسیاری از سموم و زباله های اضافی را می توان از طریق تمام بدن حذف کرد. بنابراین گیاهان دارویی چینی می توانند عملکرد کلیه و مرحله نارسایی کلیه را بهبود بخشند.

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله پایانی از انواع عوارض رنج می برند، تعداد زیادی از سلول های مرده و مرده وجود دارد که نمی توانند به خوبی کار کنند. آنها می توانند زندگی با کیفیت بالا با طب چینی داشته باشند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، می شناسید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/345.html



:: برچسب‌ها: می تواند نارسایی مزمن کلیه را درمان کند,


سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

شکستگی کلیه 5 بیمار مبتلا به ضعف در پی رفتن هستند

مورد: مرد 55 ساله، فشار خون بالا در 4 سالگی، تب بسیار دشوار است، تورم، وقتی که نشسته است نمیتواند به درستی دریافت کند، او نمی تواند با خیال راحت راه برود. پس چه می توانم انجام دهم؟

شکستگی کلیه در بیماران 5 مرحلهای در وضعیت ضعف، ایمنی آن با بیماری کلیه سالها بسیار کم است، عملکرد کلیه بسیار پایین است، فشار خون بالا باعث کاهش عملکرد کلیه می شود.

3 راه وجود دارد که بیمار باید انجام دهد:

1. از بین بردن سموم و زباله های بیش از حد، کلیه آسیب دیده نمی تواند چیزهای ناخواسته را از بین ببرد، که مجددا به کلیه آسیب می رساند. شکستگی کلیه 5 مرحله در عملکرد کلی کلیه است، بنابراین بیماران باید خود را برای حفظ عملکرد کلیه های باقی مانده تلاش کنند. درمان های حذف توکسین ها به طور گسترده ای برای پاک کردن سموم، زباله های اضافی و مجتمع های ایمنی ایجاد می شود که یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کند.

بازیابی کلیه ها و بازسازی کلیه ها. داروهای گیاهی چینی می توانند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه ترمیم کنند، تمام داروهای گیاهی چینی می توانند از طریق تمام بدن در درمان های سیستماتیک نفوذ کنند. (Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان داغ فشرده، درمان دایره ای، بخار درمان، فنجانی درمان، و غیره)

درمان های سیستماتیک کمک خواهد کرد که عروق خونی را تامین کند، گردش خون را بهبود بخشد، متابولیسم را افزایش دهد، بنابراین می تواند فشار خون را به خوبی تنظیم کند. داروهای گیاهی چینی مواد مغذی و اکسیژن را برای سلول های بنیادی و بافت برای کلیه های آسیب دیده فعال به طور طبیعی عرضه می کنند. بنابراین، می تواند کمک به نارسایی کلیه بیماران 5 مرحله بهبود عملکرد کلیه.

3 بهبود ایمنی. درمان های سیستماتیک اثرات خوبی بر تنظیم سیستم ایمنی، قدرت فیزیکی دارد.

درمان های سیستماتیک می تواند در عرض 10-15 روز تمام عوارض را از بین ببرد، اگر شما علاقه مند به طب چینی هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2441.html



:: برچسب‌ها: شکستگی کلیه 5 بیمار مبتلا به ضعف در پی رفتن هستند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.