چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

پزشکی چینی به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند

انواع داروهای غربی برای درمان سندرم نفروتیک به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. در بیشتر موارد علائم سندرم نفروتیک را می توان به خوبی کنترل کرد، مانند تورم، پروتئینوری، تهوع، استفراغ و غیره. طب غربی می تواند آنها را در کوتاه مدت از بین ببرد. چیزی بدتر است، همه علائم به راحتی می توانند عود کنند، بیماران به بیماری کلیوی مبتلا می شوند. به دنبال این مقاله به دانستن چینی دارو به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند. یا شما می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

پروتئینوری چیست؟

پروتئینوری به پروتئین در ادرار اشاره دارد، ساختار کلیه آسیب دیده است که بیماران از همه انواع عوارض رنج می برند؛ به عنوان مثال، مانع از فیلتراسیون گلومرولی شکسته می شود و بسیاری از چیزهای مفید از جمله گلبول های قرمز، پروتئین و غیره جریان می یابند. در بیشتر موارد بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک پروتئینوری عظیم دارند.

چرا داروهای چینی می توانند پروتئینوری را بدون هیچ عارضه ای از بین ببرند؟

طب غربی اثرات خوبی بر کنترل علائم دارد، اما نمی تواند ساختار آسیب دیده کلیه را برطرف کند، مانع از فیلتراسیون گلومرولی شکسته است. بنابراین پروتئینوری را بدون عود نمی تواند از بین ببرد، بیماران با پروتئینوری دوباره با سرماخوردگی یا عفونت می توانند راحت باشند.

طب چینی در درمان پروتئینوری متفاوت است. پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه را برای بیش از 30 سال توسعه می دهد. انواع داروهای چینی در درمان های سیستماتیک که بستگی به شرایط بیماری شما دارند استفاده می شود، بنابراین تمام عوارض می تواند در 10-15 روز کاهش یابد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یکی از درمان های سیستماتیک می باشد که می تواند رگهای خونی را از بین ببرد، گردش خون را بهبود بخشیده، متابولیسم را تحریک، مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار عرضه کند، بنابراین می تواند سلول ها و بافت های بیماری را برای بهبود کلیه عملکرد و بازسازی کلیه

طب چینی می تواند پروتئینوری را بدون بهبودی از طریق بهبود عملکرد کلیه رفع کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تسکین پروتئینوری بدون هیچ عارضه ای داشته باشید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/nephrotic-syndrome-treatment/2446.html



:: برچسب‌ها: پزشکی چینی به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

آیا کراتینین 256 طبیعی است؟

در پزشکی بالینی، پزشکی چینی بر بهبود عملکرد کلیه در مرحله اولیه بیماری کلیوی اثر می گذارد. آیا کراتینین 256 طبیعی است؟

کراتینین 256 چیست؟

در بیشتر موارد، سطح کراتینین بالاتر از سطح طبیعی است که عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است. در غیر این صورت، کراتینین 256 نشانه نارسایی کلیه 2 مرحله است، مرحله مهم برای بهبود عملکرد کلیه است. اگر بیمار بتواند درمان را به موقع انجام دهد، بنابراین می تواند به زندگی نسبتا طبیعی برسد، یا خیلی زود وارد مرحله بیماری کلیوی می شود. بسیاری از بیماران در معرض مجموعه ای از عوارض مانند تورم، تهوع، استفراغ، خستگی، اشتها، ضعف پروتئین، هماچوری، درد پشت هستند.

چگونه برای درمان کراتینین 256؟

در بسیاری از کشورها، پزشک توصیه می کند آب زیادی مصرف کنید (اگر بیمار تورم یا ادرار کمتری داشته باشد) و رژیم غذایی مناسب. اگر بیماران دچار دیابت، فشار خون بالا، عفونت و سایر بیماری ها باشند، لطفا بهترین راه را برای کنترل آنها در نظر بگیرید، زیرا این عوامل مهم برای کاهش عملکرد کلیه شما هستند. در آخر، بیماران دیالیز یا پیوند کلیه را قبول خواهند کرد.

در چین، بیماری کلیوی، یک سری از درمان های طبیعی را قبول می کند از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی با هدف بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه. درمان های سم زدایی از بین بردن سموم و حذف مواد زائد است که یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کند. ایمونوتراپی اثرات خوبی بر تنظیم ایمنی دارد، بنابراین بیماران می توانند با سرماخوردگی یا عفونت برای زندگی طولانی تر و بهتر زندگی کنند.

تمام داروهای چینی در درمان های سیستماتیک از طبیعت استفاده می شود، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. در غیر این صورت، دکتر انواع مختلفی از داروهای گیاهی چینی را که بستگی به شرایط بیماری شما دارد انتخاب خواهد کرد. بنابراین تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2447.html



:: برچسب‌ها: آیا کراتینین 256 طبیعی است؟,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

آیا درمان های طبیعی برای کنترل تورم در کراتینین 5 وجود دارد

تورم یکی از نشانه های بیماری کلیوی است و بار زیادی را برای بیماران ایجاد می کند. و به علت ادم در بخش های مختلف بیماران، تظاهرات مختلف و یا حتی خطر مرگ را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین درمان طبیعی برای کنترل تورم در کراتینین 5 وجود دارد؟

چرا تورم در کراتینین 4 وجود دارد؟

1. نشت پروتئین. کراتینین 4 بدین معنی است که کلیه آسیب دیده است، برخی از پروتئین به ادرار جریان می یابد، بنابراین پروتئینوری نامیده می شود. بنابراین، فشار اسمزی پلاسما کاهش می یابد و آب نمی تواند از برخی از بیماران خارج شود. در نتیجه، ادم، جمع شدن آب است.

2. اختلال متابولیسم آب. هنگامی که کلیه نمیتواند آب اضافی را از بین ببرد، بنابراین بیمار در بدن تورم ایجاد می کند.

در مجموع، به دلیل کلیه آسیب دیده است که بیماران ممکن است تورم، اگر شما می خواهید برای از بین بردن تورم از ریشه که شما muse بهبود عملکرد کلیه.

درمان های سم زدایی یک درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5 و تورم است. این می تواند به راحتی تمام عوارض در 10-15 روز بدون هیچ گونه عود. به علت آن می تواند عملکرد کلیه را به طور موثر بهبود بخشد.

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران کلیوی را توسعه می دهد از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، بخار درمان، طب سوزنی و غیره

این می تواند سموم و زباله های اضافی را از بین ببرد و سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه، ترمیم کند.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2449.html



:: برچسب‌ها: آیا درمان های طبیعی برای کنترل تورم در کراتینین 5 وجود دارد,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

چه کاری باید انجام دهیم اگر کراتینین در حال حاضر 750 باشد

در کلینیک افزایش کراتینین به این معنی است که کلیه شما آسیب دیده است. اما برای برخی از بیماران، کلیه آسیب دیده است که کراتینین ممکن است در حالت طبیعی باشد. آنچه ما می توانیم مطمئن باشیم که سطح کراتینین بالا، کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است.

عملکرد کلیه بسیار قوی است، بنابراین کشف کلیه آسیب دیده است. کلیه به طور جدی آسیب دیده است، اما آنها تقریبا هیچ علائمی از بیماری کلیوی ندارند، زمانی که بیماری کلیوی تشخیص داده می شود که دیالیز توصیه می شود.

کراتینین 750 بدین معنی است که مقدار زیادی از سموم و زباله های اضافی وجود دارد، کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است. در بیشتر کشورها، اگر شما در معرض عوارض جدی هستید که دیالیز توصیه می شود. در چین، درمان های جایگزین وجود دارد که می تواند به آنها کمک کند از موفقیت دیالیز جلوگیری کنند.

بیمارستان پکن Tongshantang از چین سنتی درمان های سیستماتیک برای صرفه جویی در کلیه برای بیش از 10 سال توسعه می دهد.

درمان های جایگزین چیست؟

درمان های جایگزین عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، درمان جامد و غیره

درمان های سیستماتیک اثرات خوبی بر پاک کردن سموم و زباله های اضافی، بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه دارد.

درمان های سم زدایی هدف برای خالص آلودگی خون از طریق تمام بدن است، داروهای گیاهی چینی که در درمان استفاده می شوند، با خون می شوند که می توانند سموم و پسماندهای بیش از حد را پاک کنند، بنابراین بیماران در محیط سالم و تمیز قرار می گیرند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی با هدف تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی به ضایعات کلیوی تحویل داده می شود که خون را به کلیه آسیب می رساند.

ایمونوتراپی دارای شش مرحله شامل تشخیص ایمنی، ترشح ایمنی، تنظیم ایمنی، مسدود سازی ایمنی، تحمل ایمنی، حفاظت از ایمنی است. این می تواند به بهبود سیستم ایمنی، قدرت فیزیکی، کمک کند که بیماران با سردی و عفونت مبارزه می کنند.

بنابراین برای کراتینین 700، بیماران باید سم زدایی و زباله های اضافی را پاک کنند، عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، ایمنی را بهبود می بخشد.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/352.html



:: برچسب‌ها: چه کاری باید انجام دهیم اگر کراتینین در حال حاضر 750 باشد,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

آیا می توانم کراتینین 2.6 را به طور معمول توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بازیابی کنم

کراتینین 2.6، مرحله اولیه بیماری کلیوی است، اما عملکرد کلیوی بیش از 50٪ از دست رفته است، بنابراین بیماران نیاز به درمان های اضطراری دارند تا بتوانند به موقع به کلیه عمل کنند. به دنبال این مقاله می خواهید بدانید چگونه عملکرد کلیه را با استفاده از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهبود بخشد.

عملکرد کلیه بسیار قوی است، آن را مخفی برای پیدا کردن کلیه آسیب دیده است. سطح کراتینین بالا می رود که کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است. بنابراین در اکثر شرایط، سطح کراتینین بالاتر از سطح طبیعی است که عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است، اگر درمان مناسب وجود نداشته باشد که عملکرد کلیه در بقیه عمر سریعا از دست خواهد رفت. بدون بهبود عملكرد كليه، به 5 مرحله كليوي كمك مي كند.

چگونه می توان عملکرد کلیه من با Osmotherapy پزشکی میکرو چینی را ذخیره کرد؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی با دو کیسه دارویی است که با داروهای گیاهی چینی انجام می شود. انواع مختلفی از داروهای گیاهی چینی در این درمان استفاده می شود که بستگی به شرایط بیماری شما دارد. دو کیسه دارویی با دستگاه اسموتیک تماس بگیرید، دکتر دو کیسه را در ناحیه shenshu بیماران قرار می دهد، مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. دستگاه اسموتیک مواد تشکیل دهنده فعال را برای نفوذ در داخل ضایعه کلیوی تسریع می کند که می تواند مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار عرضه کند و خون را به کلیه ها افزایش دهد. بنابراین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و کلیه ها را بازسازی کند.

داروهای گیاهی چینی با خون برای پاک کردن سموم و زباله های اضافی جریان می یابند، بیماران یک محیط داخلی تمیز و سالم داشته و می توانند دوباره آسیب به کلیه را متوقف کنند.

با توجه به داروهای گیاهی چینی می تواند سلول ها و بافت های بیمار را ترمیم کند، بنابراین می تواند عملکرد کلیوی را به طور موثر بهبود بخشد.

بسیاری از بیماران به کاهش میزان کراتینین 2.6 تا سطح نرمال با استفاده از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی دست یافته اند. اگر در سطح کراتینین بالا هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/353.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانم کراتینین 2, 6 را به طور معمول توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بازیابی کنم,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

چه دارو کمک می کند بیماران دیالیز طول عمر طولانی مدت

دیالیز در مرحله نهایی کلیه توصیه می شود، عملکرد کلیه در این مرحله بسیار پایین است. بسیاری از سموم و زباله های اضافی را نمی توان از طریق کلیه آسیب دیده حذف کرد. به همین علت بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دیالیز را برای افزایش طول عمر در نظر می گیرند. دیالیز نمیتواند بیماری کلیوی را درمان کند، به همین دلیل بیماران کلیوی به انواع عوارض جان خود را از دست می دهند. شما همچنین می توانید از دکتر آنلاین برای دریافت دارو برای بیماران دیالیز مشورت کنید.

هنگامی که کلیه آسیب دیده است، تمام اعضای بدن نیز آسیب دیده است. بنابراین بیماران ممکن است مجموعه ای از عوارض مانند: تهوع، استفراغ، خستگی، اشتها کم، پروتئینوری، هماچوری، آنمی، خارش پوست، و غیره. تمام بدن برای بیماران دیالیزی ناراحت کننده است، آنها از انواع درد رنج می برند.

پس چگونه برای افزایش طول عمر و زندگی با کیفیت بالا برای بیماران دیالیز طولانی تر؟

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چین توسعه درمان سیستماتیک برای بیماران کلیوی، که می تواند کمک به بیماران کاهش زمان دیالیز و یا اجتناب از دیالیز. تمام داروهای گیاهی چینی که در درمان سیستماتیک استفاده می شوند از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. بسیاری از بیماران برای جلوگیری از دیالیز با موفقیت در سراسر جهان دست یافته اند.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، درمان بخار، طب فشاری، و غیره.

بسیاری از داروهای گیاهی چینی در درمان های سیستماتیک استفاده می شوند که می توانند سم زدایی و زباله های اضافی را از بین ببرند، بنابراین بیماران در محیط تمیز و خوب قرار دارند. در غیر این صورت، داروهای گیاهی چینی به ضایعات کلیوی منتقل می شوند، که می تواند سلول ها و بافت های بیمار را بهبود بخشد تا عملکرد کلیه را به طور موثر بهبود بخشد.

با توجه به درمان های سیستماتیک می تواند عملکرد کلیه را برای بیماران کلیوی بهبود بخشد، بنابراین امید زیادی برای کاهش زمان دیالیز وجود دارد و یا اجتناب از دیالیز وجود دارد. تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد، به طوری که بیماران دیالیزی می تواند یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان دریافت کنید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/354.html



:: برچسب‌ها: چه دارو کمک می کند بیماران دیالیز طول عمر طولانی مدت,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در معرض مشکل تنفس هستند

کلیه آسیب دیده است که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در بدن وجود دارد و عملکرد کلیه به تدریج از بین می رود. بیماران ممکن است یک سری علائم از قبیل: کم خونی، درد پشت، تورم در پاها، مشکلات تنفسی و غیره را داشته باشند. ممکن است به اورمی گسترش یابد.

در حال حاضر، داروهای غربی، هورمون ها، داروهای چینی و غیره برای درمان بیماری کلیوی وجود دارد. اگر شرایط بیماری بسیار جدی است، پزشک دیالیز را توصیه می کند. اگر چه طب سنتی غرب می تواند علائم را در یک زمان کوتاه تسکین دهد، اما عوارض جانبی، عوارض مانند: آریتمی و نارسایی قلبی، که معمولا باعث درد بیشتر بیماران می شود. کلیه آسیب دیده است، این باعث می شود اطلاعات فیبروز.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان طبیعی است که می تواند از عوارض جانبی داروهای غربی جلوگیری کند، درمان ایمن است. درمان دارای سه فرآیند است:

1. بهبود گردش خون. این می تواند خون را به کلیه ها افزایش دهد، گردش خون کوچک را بهبود بخشد، اکسیژن و مواد مغذی را به کلیه آسیب برساند، متابولیسم را تسریع می کند، اختلال ناشی از کمبود اکسیژن را کاهش می دهد.

2. حذف سموم و زباله های اضافی. داروهای گیاهی چینی با خون می شوند که می توانند به طور موثر سموم و مواد زائد اضافی را از بین ببرند.

3. بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی می توانند محیط داخلی، مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه آسیب برسانند، بنابراین می توانند سلول ها و بافت های بیمار را از طریق مواد تشکیل دهنده ای که به ضایعات کلیوی وارد می شوند، ترمیم کنند. در غیر اینصورت، داروهای گیاهی چینی، مانع از فیلتراسیون گلومرولی را با موفقیت حفظ خواهند کرد.

پس از سه دوره درمان، می تواند مشکل تنفس را کاهش دهد، کراتینین می تواند به طور موثر کاهش یابد و علائم دیگر نیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است. کیفیت زندگی بیماران را می توان به طرز چشمگیری بهبود بخشید، به طوری که یک زندگی عادی، سالم است.

تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد، اگر شما علاقه مند به این درمان هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، یا لطفا با: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/355.html



:: برچسب‌ها: بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در معرض مشکل تنفس هستند,


یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

پیش آگهی CKD با کراتینین سرم 4.5

امروزه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به CKD متوجه مهم بودن پیش آگهی خوب CKD و نه صرفا کاهش موقت شده اند. خوب، پیش آگهی CKD با سرم کراتینین 4.5 چیست؟

بیماری مزمن کلیه پیشرفت آهسته است و معمولا نمی تواند درمان شود، اما با درمان موقتی و مناسب می تواند پیش آگهی خوبی داشته باشد.

بیماری کلیوی اولیه، گاهی اوقات نارسایی کلیه نامیده می شود، ممکن است علائم یا علائم داشته باشد. شما ممکن است تا زمانی که پیشرفت بیماری نباشد، احساس متفاوت نکنید، اما آسیب هنوز در حال انجام است. کراتینین 4.5 نشان می دهد که وضعیت کلیه در مرحله 3 CKD قرار دارد که شانس خوبی برای بازگشت به مرحله 2 است. اما بسیاری از بیماران از دست دادن درمان می افتند.

پیش آگهی CKD با کراتینین سرم 4.5 چیست؟

اگر بیماران می خواهند یک زندگی با کیفیت بالا با پیش آگهی خوب زندگی کنند، بایستی بافت کلیه ها و سلول های کلیوی آسیب دیده و عملکرد کلیوی به طور اساسا انجام شود.

داروهای غربی مانند هورمون و عوامل سرکوب کننده ایمنی برای کوتاه مدت به علائم CKD مؤثر هستند، اما ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی شوند. از طرف ایمنی و کارآیی، درمان طب طبیعی چینی اختیاری است.

پکن Tongshantang بیمارستان TCM به طور گسترده ای از درمان های حذف توکسین بر اساس داروهای چینی برای ترمیم ضایعات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، افزایش خون و اکسیژن، جلوگیری از التهاب، جلوگیری از انعقاد، و تحریف ماتریکس خارج سلولی . به این ترتیب می توانید پیش آگهی CKD را با کراتینین سرم 4.5 به طور معنی داری و به اندازه کافی افزایش دهید.

اگر می خواهید پیش آگهی CKD را بهبود بخشیده و زندگی با کیفیت بالا را تجربه کنید، می توانید یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5941.html



:: برچسب‌ها: پیش آگهی CKD با کراتینین سرم 4, 5,


یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

چه روش های طبیعی من می توانم به کراتینین 636 پایین تر

"من کلیه با کراتینین کراتینین 636 و GFR 33 را تجربه کرده ام. من در مورد درمان های طبیعی نسبت به دیالیز کنجکاو هستم. چه روش های طبیعی من می توانم به کاهش کراتینین 636 و بهبود GFR33 من؟ "

سطح کراتینین بالا یکی از عوارض در بیماری مزمن کلیه است و همچنین یکی از علل بیماری مزمن کلیه است. کراتینین 636 بدین معنی است که کلیه ها به شدت آسیب دیده اند و جرمی از سموم و زباله ها در خون وجود دارد. اگر بدون درمان باقی بماند، این زباله ها موجب آسیب بیشتر کلیه می شوند و سطح کراتینین افزایش می یابد.

در مقایسه با دیالیز، درمان های طبیعی درمان های قابل توجهی برای حل مشکلات کلیوی است. در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها یک سری از درمان های طب چینی را برای کمک به تعمیر بافت های کلیه آسیب دیده و سلول های درونی خود و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمان، طب سوزنی درمان، حمام دارویی ، Steaming Therapy، و غیره. در اینجا دو روش درمان دارویی چینی را برای جزئیات به منظور کاهش کراتینین 636 و بهبود GFR معرفی می کنیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

این درمان بر اساس طب سنتی چینی (TCM) است. به منظور افزایش کارآیی درمان، داروهای چینی به صورت پودر فوق العاده به خوبی ریخته می شوند و به دو کیسه دارویی تقسیم می شوند. دستگاه اسموتی به مواد فعال مواد دارویی چینی کمک می کند به طور مستقیم به ضایعات کلیه نفوذ کند. از طریق یک دوره درمان، می تواند کمک به تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن کلیه به طور موثر.

درمان طب سوزنی

طب سوزنی درمان می تواند acupoints، تحریک گردش خون به کلیه ها را برای تسکین ایسکمی و انکساری کلیوی، سم زدایی از سم زدایی از کلیه ها، تخریب عوامل التهابی و حذف مجموعه های ایمنی. این شرایط خوبی برای بهبود کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.

به این ترتیب، همراه با بافت های بازسازی شده کلیه و بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی، سطح کراتینین بالا 636 از منبع می تواند کاهش یابد.

درمان طب چینی طبیعی و سالم برای بیماران مبتلا به CKD برای کاهش سطح کراتینین بالا و اجتناب از دیالیز به طور موثر است. اگر شما علاقه مند به گرفتن راه های طبیعی برای اصلاح بیماری کلیه از مبدا هستید، می توانید یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به ایمیل ارسال کنید
kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-disease-treatments/5942.html



:: برچسب‌ها: چه روش های طبیعی من می توانم به کراتینین 636 پایین تر,


یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

کراتینین سطح 2.9 مورد نیاز دیالیز است

این مقاله به افرادی که سطح کراتینین بالاتری دارند کمک می کند و دیالیز توصیه شده است. آیا سطح کراتینین 2.9 برای انجام دیالیز مورد نیاز است؟ آیا گزینه دیگری وجود ندارد؟

آیا سطح کراتینین 2.9 برای انجام دیالیز مورد نیاز است؟

در کلینیک، سطح کراتینین 2.9 نشان می دهد که اختلالات کلیه در مرحله 3 است که برای انجام دیالیز کافی نیست. اما به طور کلی، آیا بیمار باید دیالیز را مصرف کند یا نه از بیمار به بیمار متفاوت است. اگر بیماران علائم شدید یا عوارض و سطوح بالای کراتینین بالاتر از 5/1 میکروگرم در دسیلیتر داشته باشند، باید در اسرع وقت شروع به دیالیز کنند. عوارض آن عبارتند از: هیپرلیپیدمی، پروتئینوری عظیم، و ادم شدید و غیره.

کلیه دیالیز معمولا برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا استفاده می شود که به کاهش سطح کراتینین بالا و حذف سایر ضایعات از بدن کمک می کند تا بیماران احساس راحتی کنند. با این حال، بیشتر و بیشتر بیماران از انجام دیالیز تمایلی ندارند زیرا دیالیز ممکن است موجب عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، فشار خون پایین و غیره شود.

در مرحله 3 CKD، بیماران بهتر بودند برای درمان ضایعات کلیوی و مراقبت از عملکردهای کلیوی باقی مانده از آسیب بیشتر، درمان مؤثرتری داشته باشند. در غیر این صورت، باید در مسیر دیالیز قرار بگیرید.

آیا گزینه دیگری برای کاهش کراتینین 2.9 وجود دارد؟

در پکن Tongshantang بیمارستان TCM، بیمارستان تخصصی بیماری کلیه، نفرولوژیست ها درمان های سیستماتیک طب چینی را برای پایین آوردن کراتینین 2.9 به طور کلی برای رسیدن به اهداف بهبود ضایعات کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، یکی از درمان های طب چینی در بیمارستان ما، از خارج استفاده می شود. داروهای چینی به پودر میکرونیزه می شوند و به کیسه های پزشکی اعمال می شوند. بیماران فقط باید روی تخت خوابانند. اتصال دو کیسه پزشکی و دستگاه اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم از طریق نفوذ پوست و رگ های خونی به ضایعات کلیه می رسند. این می تواند ضایعات کلیه را تعمیر و بازگرداندن توابع کلیوی با گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و ارائه مواد مغذی.

اگر بیماران درمان مناسب و موقتی را انجام دهند، مرحله 3CKD میتواند به طور موثری معکوس شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طب طبیعی چینی ما برای کاهش سطح کراتینین بالا دریافت کنید، لطفا یک پیام زیر را ارسال کنید یا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5944.html



:: برچسب‌ها: کراتینین سطح 2, 9 مورد نیاز دیالیز است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.