شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

کیست کلیه به دلیل نارسایی کلیه در مرحله نهایی می شود: چگونه از دیالیز جلوگیری شود

در بیشتر موارد کیست کلیه کمتر از 4 سانتیمتر است که بیماران علائمی نخواهند داشت. حتی آنها مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک هستند که هیچ دارو غربی برای آنها وجود ندارد، در غیر این صورت، پزشک فشار خون بالا و یا داروهای قند خون بالا را برای کنترل آنها به ارمغان می آورد. هیچ روش دیگری برای کاهش کیست های کلیوی در مراحل اولیه وجود ندارد.

تعداد و اندازه کیست کلیوی در حال رشد است، به طوری که بیماران به شکستن نارسایی کلیه بدون کم شدن کیست کلیوی تبدیل خواهند شد. طب چینی شکاف در درمان کیست های کلیوی را در اوایل مرحله پر کنید، که می تواند کیست های کلیه را به طور طبیعی و موثر با درمان های سیستماتیک کاهش دهد.

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد، این اثرات خوبی در کاهش کیست های کلیه و اجتناب از دیالیز دارد.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان داغ فشرده، درمان دایره ای، بخار، Therapy Cupping و غیره. انواع داروهای گیاهی چینی که در درمان های سیستماتیک از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند، به دلیل درمان سیستماتیک شامل بسیاری از درمان های کاربردی خارجی، داروهای گیاهی چینی می تواند در داخل ضایعات کلیه از طریق تمام بدن نفوذ کند، که می تواند:

1. رگهای خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، تخریب. داروهای گیاهی چینی می توانند منبع مایعات کیست را کاهش دهند، بنابراین کیست کلیه از ریشه می تواند کاهش یابد. در غیر این صورت، داروهای گیاهی چینی باعث افزایش گردش خون در سطح کیست کلیه می شود، بنابراین می تواند مایع کلیه را از بین ببرد.

2. تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه، به طوری که می تواند به شمار زیادی از بیماران PKD کمک می کند تا از دیالیز به طور موثر جلوگیری کنند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه درمان های سیستماتیک به طور دقیق کار می کنند، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-cyst-treatment/2466.html



:: برچسب‌ها: کیست کلیه به دلیل نارسایی کلیه در مرحله نهایی می شود: چگونه از دیالیز جلوگیری شود,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

چگونه چین دارو را درمان سندرم نفروتیک بدون رفع است

پزشکی چینی محبوب تر می شود و اثرات قابل توجهی در درمان بیماری های مختلف کلیه دارد، به خصوص در پروتئینوری مقاوم، هماچوری و ادم. چگونه چینی دارو سندرم نفروتیک را بدون عود می کند؟

اکثر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک نمیتوانند درمان مؤثر را برای کنترل علائم آن به طور کلینیکی، اما همیشه عود کنند. بنابراین، آنها باید مشتاق بدانند چگونه طب چینی عمل می کند.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، کارشناسان داروهای چینی را به عنوان درمان اصلی و اختراع انواع درمان های طبیعی بر اساس گیاهان چینی، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی پزشکی، بخار سازی، حمام پا حمام، طب سوزنی درمان، و غیره.

آنها علائم سندرم نفروتیک مانند پروتئینوری را از بین می برند یا کنترل می کنند.

بسیاری از گیاهان چینی عملکردهای افزایش ایمنی سلول های کلیوی، از بین بردن مجتمع های ایمنی برای بهبود عملکرد فیلتراسیون روده بزرگ، و فراهم کردن مواد مغذی کافی و اکسیژن به کلیه است.

این برای غلظت های فیلتراسیون گلومرولی مفید است و عملکرد کلیوی را بهبود می بخشد. به این ترتیب، علائم سندرم نفروتیک به طور طبیعی و اساسا ناپدید خواهند شد.

داروهای چینی قادر به کاهش عوارض جانبی داروهای غربی می باشند.

در اغلب موارد، پزشک برخی از استروئید ها را برای کنترل پروتئینوری و ادم به طور موثر مورد استفاده قرار می دهد، در حالی که این داروها باعث می شود بیمار در بلند مدت احساس ناراحتی می کند مانند چهره ماه، از دست دادن حافظه، اشتها، ادم و غیره. ایمنی بیمار، باعث می شود که بیماران به راحتی بیماری های سرماخوردگی و یا بیماری های دیگر را تجربه کنند.

علاوه بر این، طب چینی با هدف مقابله با بیماری کلیوی زیرکانه است.

درمان TCM سیستم ایمنی را تنظیم می کند، فشار خون را تنظیم می کند، رگ های خونی را برای بهبود گردش خون، مهار التهاب و لخته شدن خون، و تضعیف ماتریکس خارج سلولی تنظیم می کند.

در کل، درمان طب چینی به طور چشمگیری علائم سندرم نفروتیک را حل می کند. اگر نمی توانید یک درمان رضایت بخش در بیمارستان محلی پیدا کنید و می خواهید درمان های TCM سیستماتیک را امتحان کنید، لطفا مشکلات و شماره تلفن خود را به ایمیل kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیامی بگذارید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5967.html



:: برچسب‌ها: چگونه چین دارو را درمان سندرم نفروتیک بدون رفع است,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

اقدامات چینی افزایش تولید ادرار برای بیماران نارسایی کلیه

با پیشرفت بیماری کلیوی، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه متوجه می شوند که میزان ادرار آنها کمتر و کمتر می شود. آنها می خواهند به دنبال درمان موثر برای کمک به افزایش تولید ادرار باشند. طب چینی می تواند به بیماران برای رسیدن به این هدف کمک کند.

هنگامی که بیمار در مرحله نارسایی کلیوی قرار دارد، عملکرد کلیه در حال حاضر کمتر از 30٪ یا حتی پایین تر است، بنابراین کلیه ها نمی توانند به طور مؤثر برای تولید ادرار کار کنند. بر طبق این، طب چینی می تواند به افزایش میزان تولید ادرار خود از طریق بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه کمک کند. این می تواند به طور موثر جلوگیری از دیالیز یا گسترش زمان دیالیز باشد. حتی اگر دیالیز در حال حاضر بوده است، می تواند به کاهش فرکانس دیالیز و حتی از بین بردن دیالیز، بسته به شرایط شما کمک کند.

درمان چین و چروک های خون چین به طور گسترده ای در درمان بیماری مزمن کلیوی و علائم مختلف آن استفاده می شود.

این درمان پزشکی سیستمیک چینی است، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، بخار سازی درمان، طب سوزنی، درمان Moxibustion، و غیره در این درمان، گیاهان به صورت خوراکی و خارجی استفاده می شود. برخی از این درمان ها می توانند مثانه و کلیه شما را به طور مستقیم افزایش جریان ادرار را افزایش دهند. بعضی افراد می توانند عروق خونی را از بین ببرند، استاز را از بین ببرند، جریان خون به کلیه ها افزایش یابد، و سپس مایع و ضایعات بیشتری دفع شود.

این روش می تواند بار بر روی کلیه ها را کاهش دهد، محیط داخلی را به خود بهبودی کلیه و دیگر برنامه های دارویی کمک می کند. خروجی ادراری شما افزایش می یابد چون عملکرد کلیه شما افزایش می یابد.

به طور خلاصه، درمان های چینی درمان های حذف سم زدایی موثر است و ایمن است برای افزایش تولید ادرار و کاهش سایر علائم غیر طبیعی به طور اساسا.

اگر اطلاعات بیشتری درباره درمان طب چینی یا بیمارستان ما بدانید، لطفا شماره مشکل و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیامی بگذارید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/urine-changes/5968.html



:: برچسب‌ها: http://www, kidneyfailureweb, com/urine-changes/5968, html,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

چه اثرات درمانی TCM برای کراتینین بالا 9.5 است

بیمارستان Tongshantang پکن TCM یک بیمارستان تخصصی بیماری کلیه است که از طب مکمل و جایگزین طب چینی استفاده می کند. داروهای چینی تاثیر زیادی در مدیریت کراتینین بالا 9.5 دارند. لطفا برای خواندن جزئیات بیشتر به خواندن ادامه دهید

همانطور که همه ما می دانیم یکی از توابع مهم کلیه این است که زباله های اضافی را از بین ببریم. بنابراین، در شرایط عادی، سطح کراتینین معمولا در محدوده طبیعی قرار می گیرد. با این حال، هنگامی که کلیه ها آسیب دیده اند، کراتینین اضافی دفع نمی شود. در نتیجه، کراتینین در خون تجمع می یابد و باعث افزایش سطح کراتینین می شود. از این تحلیل می توان نتیجه گرفت که درمان بنیادی کاهش کراتینین سطح 9.5 باید بر بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه تمرکز کند.

در طب غربی هیچ دارویی وجود ندارد که بتواند بافتهای آسیب دیده کلیه را تعمیر کند، اما در بیمارستان ما از درمان TCM برای بهبود آسیب کلیه و کاهش عملکرد کلیوی استفاده می شود. به این ترتیب، سطح کراتینین بطور اساسی کاهش خواهد یافت.

درمان طب چینی در بیمارستان ما درمان سیستماتیک است. هنگامی که به بیمارستان خود می آیید، ابتدا باید یک آزمایش جامع فیزیکی انجام دهید. سپس متخصصان ما فرمول خاص درمان را برای شما آماده می کنند. درمان طب چینی به طور کلی به عنوان درمان های حذف توکسین خون شناخته می شود.

همانطور که از نامش بر می آید، این درمان ابتدا خون شما را پاک می کند. بدون یک محیط خالص خون، می توانید اثرات خوبی نداشته باشید، زیرا زباله ها یا سموم در خون می تواند اثرات دارو مصرف شده را از بین ببرد و موجب آسیب بیشتر کلیه شود. بنابراین، اولین گام در درمان باید ضایعات در خون را از بین ببرد.

سپس طب سنتی چینی می تواند نقش مهمی در انعطاف پذیری عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، و تضعیف ماتریکس خارج سلولی داشته باشد، به این ترتیب بافت کلیه آسیب دیده و عملکرد کلیوی بهبود می یابد. وقتی عملکرد کلیه بهبود می یابد، می تواند سطوح بالای کراتینین 9.5 را کاهش دهد.

طب چینی انتخاب خوبی است اگر شما مشتاق به استفاده از داروهای طبیعی برای کمک به بهبود عملکرد کلیه و کاهش کراتینین خود را. برای اطلاعات بیشتر، می توانید گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را ترک کنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5969.html



:: برچسب‌ها: چه اثرات درمانی TCM برای کراتینین بالا 9, 5 است,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

طب چینی کنترل ادم و پروتئینوری در سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک یکی از بیماری های رایج کلیوی است و بیماران دارای التهاب و پروتئینوری هستند. اگر درمان نشود، وضعیت ممکن است باعث ایجاد آسیب اضافی کلیه شود. در اینجا ما تجربه تجربیات درمان طب چینی بیمار را برای شما به اشتراک می گذاریم.

عمه ژنگ، 66 ساله در این سال، 5 سال پیش با سندروم نفروتیک تشخیص داده شد. او طب سنتی چینی را به مدت نیم ماه مصرف کرد، ادم او ناپدید شد و سپس بیمارستان را ترک کرد. با این حال، یک سال پیش ادم به علت اضافه کاری و خستگی و پروتئینوری 3+ ظاهر شد. درمان طب سوزنی چینی برای وضعیت او کار نمی کند. به منظور پذیرش درمان موثرتر، پسرش او را به بیمارستان TCM Tongshantang TCM برد.

این بیمارستان یک بیمارستان تخصصی بیماری کلیه است که عمدتا از طب سنتی چینی در درمان بیماری های کلیوی استفاده می کند.

هنگامی که او به اینجا آمد، او به شدت ادم شدید و در اثر احتباس مایع وزن 60.5 کیلوگرم داشت. پروتئین ادرار آن در 24 ساعت 5.33 گرم بود.

دکتر وضعیت خود را مورد بررسی قرار داد و نتیجه گرفت که با توجه به انباشت زباله های بیش از حد و کاهش عملکرد کلیه، ادم و پروتئین وی دوباره و دوباره مجددا عود می کنند. بنابراین دکتر تمرکز بر اخراج زباله ها و بهبود عملکرد کلیه، به طوری که علائم را می توان از ریشه کنترل. براساس شرایط او، دکتر یک طرح درمان سیستماتیک را به نام Toxins-Removing Treatment نامید که به طور همزمان اهداف مورد نیاز را برآورده می کند.

پس از حدود یک ماه درمان، وضعیت بیماری عمه ژنگ به خوبی پیشرفت کرد. وزنش 3.5 کیلوگرم بود، ادم کمخوابی خوبی داشت و پروتئین ادرار 24 ساعته از 5.33 گرم به 0.96 گرم کاهش یافت. طب چینی برای کنترل ادم و پروتئینوری موثر است.

اگر شما علاقه مند به درمان سم زدایی سم زدایی از سندرم نفروتیک و نشانه های آن هستید، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام ارسال کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/patient/5970.html



:: برچسب‌ها: طب چینی کنترل ادم و پروتئینوری در سندرم نفروتیک,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

TCM VS دیالیز برای مدیریت کراتینین بالا 5.8 در نارسایی کلیه

کراتینین 5.8 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بسیار خطرناک است، که باید توجه بیماران را جلب کند، به این معنی است که توکسین زیاد و اتلاف در خون وجود دارد. بیماران بیشتر و بیشتر مایل به استفاده از TCM برای کمک به مدیریت کراتینین هستند. بنابراین، چگونه برای مدیریت کراتینین 5.8 با طب چینی؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، سطح کراتینین اضافی از بدن به علت شدت عملکرد کلیه کاهش نمی یابد. برخی از بیماران عوارض جدی دارند مانند از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ، خارش پوست، خستگی، فشار خون بالا و غیره. این موارد می تواند خطرناک باشد، اگر درمان نشود یا به طور موثر کنترل نشود.

به عنوان درمان جایگزینی کلیه، دیالیز یک روش مؤثر برای درمان نارسایی کلیه است و می تواند نقش خاصی از کلیه ها برای کمک به دفع زباله های بیشماری داشته باشد. با این درمان، علائم فوق و کیفیت زندگی بیماران می تواند به خوبی بهبود یابد. با این حال، در حالی که تحت درمان، آسیب کلیه در طول زمان نیز بدتر می شود. در نهایت، ممکن است باعث کامل شدن عملکرد کلیه شود.

بنابراین، به منظور كاهش شدید سطح كراتینین بالا 5.8، بیماران نیاز به درمان دارند كه می توانند به كاهش آسیب كلیه، محافظت و بهبود كلیه عمل كنند. اگر این درمان را پیدا نکردید، طب چینی انتخاب خوبی است.

در مقایسه با دیالیز، TCM Toxins-Removing Treatment سیستماتیک، طبیعی تر و ایمن تر است. تمرکز درمان TCM بهبود محیط داخلی است و به طور کامل آسیب کلیه را تعمیر می کند. برخی از گیاهان خاص می توانند عروق خونی عروق کرونری را تعمیر کنند. در جریان گردش خون کلیه، اکسیژن و خون به رگ های خونی و بافت های کلیه آسیب می رساند، بنابراین کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه را تعمیر می کنند. مهمتر از همه، بسته به شرایط بیمار، این درمان ها می توانند به بیماران کمک کنند تا از دیالیز جلوگیری کنند. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، سطح کراتینین بالا 5.8 به طور طبیعی کاهش می یابد.

آیا شما مشتاق کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز هستید؟ آیا شما اطلاعات بیشتری در مورد درمان های حذف توکسین را تعجب می کنید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5971.html



:: برچسب‌ها: TCM VS دیالیز برای مدیریت کراتینین بالا 5, 8 در نارسایی کلیه,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

درمان طب چینی - جایگزینی برای دیالیز کراتینین 8.18 را کاهش می دهد

به عنوان افزایش تعداد بیماران در جستجوی زندگی با کیفیت بالا، آنها ترجیح می دهند از درمان طبیعی و محافظه کارانه برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز استفاده کنند. درمان طب چینی به عنوان جایگزین برای دیالیز می تواند کراتینین 8.18 را به طور موثر کاهش دهد.

هنگامی که کلیه های شما آسیب می بینند، بدن شما مقدار زیادی از سموم و مواد زائد را جمع می کند. این سموم و زباله ها می توانند موجب آسیب بیشتر به کلیه ها شوند و اثربخشی داروها را کاهش دهند. بدون تصفیه خون خود، نتایج خوبی نخواهید داشت. در عین حال، لازم است که عملکرد کلیوی نیز بهبود یابد تا کراتینین 8.18 کاهش یابد.

دیالیز کلیه مصنوعی است که به کلیه های آسیب دیده کمک می کند تا مواد زائد و مایعات را دفع کنند. علائم مسمومیت مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و سردرد را از بین می برد. با این حال، دیالیز عملکرد کلیوی را بهبود نمی بخشد. به عبارت دیگر علائم شما دوباره ظاهر می شود.

در بیمارستان TCS Tongshantang TCM، درمان با سم زدایی ما بهترین راه برای حذف سموم و مواد زائد بدن است. مواد تشکیل دهنده دارویی پزشکی چینی می توانند تحرک روده را بهبود بخشیده، ادرار کنند، باعث عرق شما شوند، بنابراین سموم و تخلیه زباله ها. این می تواند یک محیط خالص خون را به شما بدهد. سطح کراتینین 8.18 به تدریج کاهش می یابد. در عین حال، طب سنتی چینی می تواند عروق خونی را بهبود بخشد، گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و ارائه تغذیه و اکسیژن به کلیه ها. این ویژگی ها می تواند به تدریج بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه را بهبود بخشد. همانطور که عملکرد کلیه شما به تدریج بهبود می یابد، کلیه های شما می توانند به تدریج عمل کنند، بنابراین احتمالا اجتناب از دیالیز.

آیا برای درمان سطح کراتینین بالا بدون دیالیز به دنبال درمان طبیعی و محافظه کار هستید؟ اگر چنین است، می توانید طب سوزان درمان حذف چین را انتخاب کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را ترک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5972.html



:: برچسب‌ها: درمان طب چینی - جایگزینی برای دیالیز کراتینین 8, 18 را کاهش می دهد,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

درمان طبیعی TCM کراتینین را در مرحله 3 نارسایی کلیه کاهش می دهد

اکثر بیماران از زمان بهترین درمان در مرحله اولیه بیماری کلیه، از دست می روند، به طوری که آنها باید دیالیز یا حتی پیوند را در آخر انجام دهند. چگونه برای درمان بیماری کلیه و کراتینین پایین تر موثر؟ درمان های طبیعی TCM در مرحله 3 نارسایی کلیه توصیه می شود.

در بیمارستان TCM Tangshantang TCM، ما به شدت توصیه می کنیم درمان های سنتی چینی طب سنتی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه، به منظور کاهش سطح کراتینین بالا از ریشه. درمان با سم زدایی یک اصطلاح عمومی است که شامل بسیاری از درمان های طبی طبیعی چینی است، از جمله:

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

داروهای چینی که برای حذف سموم و زباله های بدن استفاده می شوند به پودر می ریزند و به دو کیسه دارویی تقسیم می شوند. بیماران به طور مرتب روی تخت خواب می مانند و دو کیسه در قسمت پایین پشتی Shenshu acupoint قرار می گیرند. این درمان با استفاده از دستگاه اسموتی برای کمک به داروهای چینی به کلیه ها به طور مستقیم وارد می شود تا مریدانی مسدود شده را باز کند و گردش خون را بهبود بخشد. برای دفع زباله ها و سموم بیش از حد از بدن مفید است.

در محیط خالص خون، داروهای چینی می توانند نقش مهمی ایفا کنند تا سرعت بهبود کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه.

حمام حمام دارویی

با استفاده از حمام پا، داروهای چینی می توانند به طور منظم از پاها برای باز کردن رگ های خونی، حذف زباله در خون و خون صحیح و انرژی کل بدن تحریک کنند. در همان زمان، خستگی و ضعف را می توان به خوبی از بین برد.

علاوه بر این، حمام دارویی، Moxibustion Therapy، طب سوزنی، درمان بخار، و ایمونوتراپی و غیره همه می توانند خون را پاک و آسیب کلیوی و همچنین بازگرداندن عملکرد سم زدایی کلیه.

اگر شما نمی خواهید از مرحله 4 نارسایی کلیه و دیالیز در آینده نزدیک رنج ببرید، حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده بسیار مهم است. آیا شما علاقه مند به درمان سم زدایی هستید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را برای
kidneyfailurecn@hotmail.com یا یک پیام را ترک کنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5973.html



:: برچسب‌ها: درمان طبیعی TCM کراتینین را در مرحله 3 نارسایی کلیه کاهش می دهد,


جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

پکن Tongshantang بیمارستان TCM درمان PKD با طب چینی

بیمارستان پکن Tongshantang TCM به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان های تخصصی کلیه در چین، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را از 148 کشور دریافت کرده و درمان کرده است. در اینجا، بیماران PKD همچنین امید زندگی را می بینند، گرچه این بیماری ژنتیکی است. بنابراین، چگونه برای درمان PKD با طب چینی؟

در بیمارستان ما عمدتا از طب طبیعی بر اساس طب سنتی چینی برای کمک به بیماران استفاده می کنیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

درمان ترکیبی کامل از طب سنتی چینی و تجهیزات پیشرفته پزشکی است. از طریق ترویج گردش خون می تواند فعالیت سلول های پوشش دهنده را کاهش دهد، نفوذپذیری دیواره کیست را افزایش دهد و دیواره فشار داخلی و خارجی را تغییر دهد. این می تواند مایع کیست را دوباره جذب کند و از طریق ادرار تخلیه شود. کل فرآیند سبب آسیب بیشتر به کلیه ها نمی شود زیرا درمان در خارج از آن استفاده می شود. علاوه بر این، کیست کلیه نیز می تواند به طور طبیعی کاهش یابد.

بخارپزشکی

توابع درمان در بخار درمان عبارتند از: گسترش مویرگ های پوست، تسریع در گردش خون، انسداد رگ های خونی و فعال کردن مریدین ها. این بر اساس ویژگی های فیزیولوژیکی پوست انسان است و داروها به وسیله جذب مریدین وارد سیستم گردش خون انسان می شوند. با استفاده از این روش، می توانید اهداف باز کردن مریدین، بهبود گردش خون و حذف مواد سمی در خون را به دست آورید.

درمان های دیگر در بیمارستان ما، از جمله حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، کوپن و غیره وجود دارد. اما قابل توجه است که همه بیماران درمان فوق را دریافت نمی کنند.

اگر میخواهید درمان مناسب و شخصی انجام دهید، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن خود را به آدرس ایمیل ارسال کنید
kidneyfailurecn@hotmail.com یا یک پیام را ترک کنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5974.html



:: برچسب‌ها: پکن Tongshantang بیمارستان TCM درمان PKD با طب چینی,


چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

دیابت و کراتینین 3.5: آیا بیمار نیاز به دیالیز دارد

هنگامی که یک نفر می گوید که او دیابت و سطح کراتینین سرم 3.5 دارد، آیا او نیاز به دیالیز دارد؟ اگر از مشکل مشابهی رنج می برید، می توانید این مقاله را بخوانید و یا برای دریافت راهنمایی رایگان به Online Doctor مراجعه کنید.

سطح کراتینین سرم 3.5 بسیار بالاتر از حد نرمال است. به عنوان یک بیمار دیابتی، توسعه آن سریعتر از سایر بیماری های کلیوی خواهد بود، از آنجا که قند خون بالا باعث آسیب به لوله های کلیه می شود و عملکرد مجدد آنها را کاهش می دهد.

بر اساس این شرایط، داروهای غربی به طور معمول برای کنترل بعضی از علائم در کوتاه مدت، مانند قند خون بالا، فشار خون بالا، تورم، پروتئین در ادرار و غیره استفاده می شود. با این حال، طب سنتی غرب نمی تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر کند. بدتر از همه، داروهای غربی در بلندمدت ممکن است برخی از عوارض جانبی را برای بیماران ایجاد کند. بنابراین، هنگامی که دارو را متوقف کنید یا دوز را کاهش دهید، میزان کراتینین و سایر علائم ظاهر می شود. بنابراین اگر می خواهید به طور طبیعی از دیالیز جلوگیری شود، تعمیر کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه بسیار مهم و ضروری است.

در اینجا توصیه می کنیم درمان های TCM برای کمک به درمان بیماری کلیه و دیابت. البته، ما همچنین از داروهای غربی برای کنترل بعضی نشانه ها استفاده می کنیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند سموم و زباله های خون را برای پاک کردن ضایعات کلیه ها و سلول ها و بهبود عملکرد خاص کلیه از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، و تخریب ماتریکس خارج سلولی.

درمان با حمام دارویی می تواند مسدود شده مریدین ها و کلراتال ها را برای بهبود گردش خون باز کند. درمان های دیگر در پکن Tongshantang بیمارستان TCM عبارتند از Enema Therapy، Bath Bath Therapy، طب سوزنی درمان، Steaming Therapy، که می تواند ایمنی را افزایش دهد، سموم و مواد زائد را حذف کند، مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه ها عرضه می کند. البته، ما با توجه به وضعیت بیماری بیمار، برنامه درمان خاصی خواهیم داشت.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5949.html



:: برچسب‌ها: دیابت و کراتینین 3, 5: آیا بیمار نیاز به دیالیز دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.