شنبه 1 فروردين 0
ن : lafee

ادرار خستگی و کف آلود در دیابت



:: برچسب‌ها: آلود در دیابت,


شنبه 1 فروردين 0
ن : lafee

چه گیاهان چینی GFR بهبود

 

چه گیاهان چینی GFR بهبود

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) یک آزمون است که بررسی کنید چگونه کلیه خود را تخمین می زند functioning.It چقدر خون توسط کلیه ها در هر minute.When فیلتر کلیه نمی تواند عملکرد خوب، آن را خواهد GFR کاهش است. چه گیاهان چینی می تواند بهبود GFR؟

علل کاهش GFR

واحد فیلترینگ، به نام گلومرول، خون فیلتر به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از body.Glomeruli متشکل از سلول های کلیوی تابعی از جمله سلول های اپی تلیال، سلول های اندوتلیال، سلول های مزانژیال etc.In انواع مختلف پاتولوژی بیماری کلیه، انواع مختلف عملکردی کلیوی سلول ها impaired.When سلول های عملکردی کلیه نمی تواند عملکرد طبیعی، گلومرول قادر نخواهد بود برای فیلتر کردن خون به عنوان موثر به عنوان قبل. به عنوان یک نتیجه، خون کمتر خواهد شد توسط گلومرول ها فیلتر شده، و در نتیجه کاهش GFR است.

چه گیاهان چینی می تواند بهبود GFR؟

برای بهبود GFR، دو گل از درمان به در achieved.Firstly، کنترل علت GFR decline.Secondly، بازسازی سلول های عملکردی اختلال کلیوی وجود دارد.

دیابت و فشار خون بالا هستند، دو علت قابل توجهی از اختلالات کلیه و عفونت دستگاه decline.Urinary GFR، سوء استفاده از داروها، و غیره نیز می توانید نسبت به مشکلات کلیوی.

برای بهبود GFR، سبزی چینی باید قادر به کنترل علل اولیه و بهبود عملکرد کلیه است.

Cordyceps عصاره چای، گون، گیاهان دارویی درخت چنار و غیره اغلب استفاده می شود برای درمان بیماری کلیه و درمان های مختلف به عنوان مثال effects.For، گون است عملکرد قابل توجهی در کاهش سطح کراتینین بالا.

به عنوان علل بیماری های کلیه و کلیه آسیب درجه از فردی به فرد دیگر متفاوت است، از گیاهان چینی اعمال می شود نیز مختلف در cases.These مختلف گیاهان چینی می تواند سیستم طبیعی خود درمانی بدن و احیای و ترویج بازسازی از اختلال عملکردی کلیوی cells.Thereby، آنها می توانند GFR با بازسازی ساختار کلیه اختلال و بهبود عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

با این حال، اگر گیاهان چینی استفاده می شود نادرست است، آنها می تواند به کلیه ها سمی است. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید گیاهان بدون نظارت پزشک طب چینی حرفه ای استفاده کنید هرگز.


:: برچسب‌ها: چه گیاهان چینی,


جمعه 1 فروردين 0
ن : lafee

مراقبت های پرستاری برای FSGS در کودکان



:: برچسب‌ها: FSGS ,


جمعه 1 فروردين 0
ن : lafee

درد ساق پا در FSGS



:: برچسب‌ها: FSGS,


جمعه 1 فروردين 0
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه (CKD)، تنگی نفس، مایع در ریه

 بیماری مزمن کلیه (CKD)، تنگی نفس، مایع در ریه


تنگی نفس می تواند در برخی از موارد برخی از بیماری های مزمن کلیوی (CKD) رخ می دهد، به ویژه هنگامی که شما در back.It دروغ گفتن به دلیل بیش از حد مایع در ریه است.

چرا تنگی نفس در بیماری مزمن کلیوی رخ می دهد؟

وظیفه اصلی کلیه است که برای پاک کردن خون استخراج مایع از آن و پس از آن برای دفع آن را در فرم از urine.It نیز در تنظیم سطوح تنظیم سدیم، بیش از حد است که از طریق ادرار حذف می شود. بیش از حد سدیم در بدن می تواند احتباس مایعات در هر قسمتی از بدن می شود. در مرحله اولیه، آن را به طور عمده در اطراف چشم رخ می دهد. اگر بیشتر مایع در بدن، ریه ها خواهد شد با مایع پر شده است. در بیماری مزمن کلیه، کلیه بیمار قادر به حذف مایعات اضافی از بدن است و می تواند تعادل الکترولیت از مواد معدنی است. به عنوان یک نتیجه، مایع در ریه ریه ها آب گرفتگی با مایعات occur.When، بیماران مبتلا به تنگی نفس را تجربه می کنند. این یک بیماری بسیار خطرناک است و نیاز به درمان مداخله فوری است.

چگونه به مقابله با تنگی نفس در بیماری مزمن کلیه؟

* دیورتیک ها معمولا تجویز می شوند برای از بین بردن مایع در ریه. این می تواند میزان ادرار برای کمک به از بین بردن مایعات را افزایش دهد.

* بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و تنگی نفس باید کم نمک مصرف diet.High سالم سدیم می تواند باعث تشنگی، میزان مایع دریافتی در نتیجه بالا بردن. همچنین، می توان آن را حفظ سدیم در بدن را بدتر کند.

* نگه داشتن محدودیت مایعات. چقدر مایعات باید انجام شود در هر روز است تا به کلیه آسیب درجه و خروجی ادرار روزانه.

* بعضی از داروهای گیاهی چینی دارای اثر دیورتیک مانند گیاه بارهنگ، Desmodium، grifola.

* اگر کلیه ها قادر به کار، دیالیز تجویز شود. این می تواند یک تابع جزئی از کلیه ها به حذف مایعات اضافی از بدن. با این حال، آن را به درمانی برای بیماری مزمن کلیه است.

بالا از علل تنگی نفس و مایع در ریه در بیماری مزمن کلیوی و برخی از راه هایی برای مقابله با آنها هستند. شما می توانید با استفاده بر روی خط برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع مشورت کنید.


:: برچسب‌ها: CKD,


صفحه قبل 1 ... 259 260 261 262 263 ... 264 صفحه بعد


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.