یک شنبه 1 بهمن 1396
ن : lafee

درمان گیاهی چینی نوآور برای سندرم نفروتیک با ادم

اکثر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مستعد ابتلا به ادم هستند و نمی توانند برای درمان این درمان موثر را بیابند. درمان گیاهی چینی برای سندرم نفروتیک موثر است. درمان گیاهی چینی چگونه با سندرم نفروتیک همراه با ادم چگونه درمان می شود؟

علت اصلی ادم در سندرم نفروتیک چیست؟
نارسایی کلیه کلیه های سالم مایع اضافی را از بدن تخلیه می کنند. با این حال، در سندرم نفروتیک، کلیه شما به شدت آسیب دیده است که قادر به فیلتر کردن مایع مایع به طور موثر، باعث حفظ آب می شود.

پروتئینوری (پروتئین در ادرار). پروتئینوری همچنین نشانه ای از سندرم نفروتیک است. در مورد آسیب گلومرولی، پروتئین را نمی توان در بدن حفظ کرد. به عبارت دیگر، پروتئین به احتمال زیاد در ادرار ظاهر می شود. پروتئین مانند یک اسفنج است که مایعات بدن شما را متعادل می کند. هنگامی که پروتئین بدن شما کاهش می یابد، مایع بیش از حد خواهد بود و سپس آن را در بعضی از قسمت های بدن شما مثل صورت، پاها، پا و غیره بوجود خواهد آورد.

درمان گیاهی چینی چگونه با سندرم نفروتیک همراه با ادم چگونه درمان می شود؟
برای درمان سندرم نفروتیک، درمان رادیکال باید کلیه های آسیب دیده را بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد. طب غربی نمی تواند به این هدف دست یابد، در حالی که طب سنتی چینی می تواند این کار را انجام دهد. کارشناسان بیمارستان پکن Tongshantang TCM توصیه می کنند مجموعه ای از درمان های طب سنتی چینی.

ایمونوتراپی میتواند سیستم ایمنی غیرطبیعی را تنظیم کند، کمپلکسهای ایمنی بدن را دفع کند، برای جلوگیری از پاسخ ایمنی و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیهها.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند عروق خونی را افزایش دهد، گردش خون را افزایش دهد، از التهاب و انعقاد جلوگیری کند، ماتریکس خارج سلولی را تخریب کند، و تغذیه کند. این می تواند یک محیط خون خوب برای بهبود عملکرد کلیه فراهم کند. هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود می یابد، علائم شما مانند ادم، پروتئینوری، ضعف، خستگی و غیره می تواند به طور اساسی از بین برود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان دارویی چینی به طور اساسی در کاهش ادم در سندرم نفروتیک، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را بگذارید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5989.html



:: برچسب‌ها: درمان گیاهی چینی نوآور برای سندرم نفروتیک با ادم,


یک شنبه 1 بهمن 1396
ن : lafee

نحوه کاهش پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA

پروتئین در ادرار (پروتئینوری) یکی از علائم رایج نفروپاتی IgA است، اگر بیماران راه موثری را پیدا نکنند، به راحتی عود می کنند. چگونه می توان پروتئین را در ادرار در نفروپاتی IgA کاهش داد؟ کارشناسان بیمارستان Tongshantang پکن از TCM به شما پاسخ خاصی می دهند.

اولا، چرا پروتئین در هر نفروپاتی در ادرار ظاهر می شود؟
این عمدتا توسط کلیه آسیب دیده برای هر بیمار مبتلا به نفروپاتی است. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به درستی عمل کنند، عملکرد فیلتراسیون کلیه قادر به نگه داشتن مواد لازم در بدن از جمله پروتئین نیست، بنابراین باعث نشت پروتئین در ادرار می شود. علاوه بر این، تعداد زیادی از زباله ها و سموم موجود در خون وجود دارد که شرایط را بدتر می کند.

چگونگی کاهش پروتئین در ادرار در هر نفروپاتی؟
کارشناسان بیمارستان TCM Tongshantang TCM بیان می کنند که بیماران مبتال به هر بیماری نفروپاتی باید درمان هایی را که می توانند خون را پاک کنند و آسیب کلیه را بهبود ببخشند، قبول می کنند.

براساس این نکته، درمان با سم زدایی سیستماتیک مبتنی بر طب سنتی چینی است که شامل پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، بخار درمان و غیره است. آنها برای اولین بار خون خود را خالص کرده و سپس یک خون خوب ایجاد می کنند. محیط برای بازگرداندن عملکرد کلیه. مواد فعال در طب سنتی چینی می تواند عروق خونی را افزایش دهد، گردش خون را افزایش می دهد، از التهاب و لخته شدن خون جلوگیری می کند، ایمنی را بهبود می بخشد، اختلالات ایمنی را تنظیم می کند و عناصر ایمنی را از بین می برد.

مفید است برای تعمیر مانع الکترولیتی آسیب دیده و مانع تصفیه، به طور موثر و به طور کامل کنترل پروتئینوری.

اگر از پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA رنج می برید و روش موثر برای کنترل آن را پیدا نکنید، می توانیم به شما کمک کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان سم زدایی، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5990.html



:: برچسب‌ها: نحوه کاهش پروتئین در ادرار در نفروپاتی IgA,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

چگونه به طور موثر درمان کیست کلیه در PKD بدون بیوپسی

کیست کلیه یک اصطلاح عمومی برای توده های کیستیک با اندازه های مختلف در کلیه ها مانند PKD است. بسیاری از بیماران جراحی یا بیوپسی کلیوی را برای کمک به حل این مشکل انتخاب می کنند. علاوه بر عمل جراحی، چگونه به طور موثر و طبیعی کیست های کلیوی در PKD درمان می شود؟

به طور کلی، کیست های کلیوی هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند و اکثر افراد می توانند یک زندگی عادی زندگی کنند. با این حال، چون کیست های کلیوی به اندازه خاصی گسترش می یابند، آنها باعث آسیب کلیه به زندگی بیماران می شوند. برخی از علائم رایج کیست کلیه شامل خون در ادرار، فشار خون بالا، پروتینوری، درد پشت و یا درد شکم، کاهش عملکرد کلیه، و غیره اگر به موقع درمان نشده، آنها حتی منجر به نارسایی کلیه می شود.

درمان موثر باید بر روی علت اصلی کیست کلیه، یعنی مهار روند مهار رشد کیست، تمرکز کند. بیمارستان پکن Tongshantang TCM مجموعه ای از درمان های طبیعی بر اساس TCM اختراع کرده است. از میان آنها، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی به شدت توصیه می شود.

Osmotherapy می تواند سلول های اپیتلیال کیست را به منظور کاهش فعالیت های ترشح خود، غیرفعال کند. به این ترتیب، مایعات کیستیک دیگر به ترشح ادامه نمی دهند، کیست در این مرحله رشد می کند. در عین حال، مواد تشکیل دهنده فعال داروهای چینی می توانند نفوذپذیری کیست ها را افزایش دهند و به سیال کیست منتقل کنند. مایع کیستی در نهایت از طریق ادرار دفع می شود.

این درمان بنیادی کیست های کلیوی است و به طور کلی عود نمیکند. سایر درمان ها عبارتند از حمام های دارویی، حمام پا، درمان بخار و دیگر درمان های طبی طبیعی چینی برای کمک به کم شدن کیست های کلیه به طور طبیعی بدون عمل جراحی یا بیوپسی.

اگر شما نمی خواهید بیوپسی را در درمان کیست های کلیوی در PKD انجام دهید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد TCM درمانی بدست آورید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را بگذارید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5981.html



:: برچسب‌ها: چگونه به طور موثر درمان کیست کلیه در PKD بدون بیوپسی,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

آیا نفروپاتی IgA با پروتئینوری با درمان چینی درمان می شود

IgA Nephropathy یک اختلال autoimmune است که ایمونوگلوبولین A آنتی بادی در کلیه ها ایجاد می کند تا باعث التهاب کلیه شود. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA معمولا دارای پروتئینوری هستند زیرا عملکرد کلیه کاهش می یابد. آیا نفروپاتی IgA با پروتینوری با درمان چینی درمان می شود؟

چرا پروتئین در ادرار برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ظاهر می شود؟
پروتئین یک ماده ماکرومولکولی است که توسط کلیه های سالم جذب می شود. هنگامی که کلیه آسیب دیده است، به ویژه در گلومرول، پروتئین می تواند از کلیه ها جریان یابد. هنگامی که محتوای پروتئین بیش از 3.5g / 24 ساعت است، ما آن را proteinuria می نامیم. مقدار زیادی پروتئینوری نیز به بافتهای کلیوی بیشتر آسیب می رساند، اما لطفا نگران نباشید. پروتئینوری در نفروپاتی IgA به خوبی درمان می شود اگر شما اقدامات را به موقع و درست انجام دهید.

آیا می توان نفروپاتی هر با پروتئینوری با درمان چینی درمان شود؟
گزارش شده است که داروهای رایج، از جمله مهارکننده های ACE و ARB، می توانند پروتئینوری را در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی کاهش دهند. اما اثر خوب نیست، هنگام کاهش دوز و یا توقف دارو، پروتئینوری عود می کند.

هدف TCM در ترمیم بافتهای کلیه آسیب دیده مانند گلومرول ها و بهبود عملکرد کلیه است. این برای درمان پروتئینوری طراحی نشده است، بلکه برای حل مشکلات بالقوه است. تا زمانی که کلیه ها بتوانند عملکرد کامل داشته باشند، پروتئین می تواند جذب شود، پروتئینوری کاهش می یابد.

مجموعه ای از درمان های چینی در پکن Tongshantang بیمارستان TCM وجود دارد، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای شما پیشنهاد شده است. این می تواند کلیه ها اکسیژن و خون کافی برای ترمیم ضایعات کلیه و همچنین بهبود عملکرد کلیه. این پروتئین نه تنها می تواند پروتئینوری را تسکین دهد، بلکه نفروپاتی IgA را از علت ریشه نیز درمان می کند.

اگر با پروتئینوری مقاوم به سرماخوردگی ناراحت هستید و می خواهید درمان موثرتری داشته باشید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5982.html



:: برچسب‌ها: آیا نفروپاتی IgA با پروتئینوری با درمان چینی درمان می شود,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

داروهای گیاهی کراتینین 3.4، پروتئینوری 2+ و دیابت را برای 9 سال درمان می کنند

بسیار معمول است که بیماران مبتلا به دیابت یا فشارخون بالا سطح کراتینین بالا داشته باشند. اگر سال ها مبتلا به دیابت با کراتینین بالا 3.4 و پروتئینوری 2 + هستید، شما نفروپاتی دیابتی را دریافت می کنید. شما باید روش های موثر برای درمان آن را داشته باشید.

کراتینین 3.4 و پروتئینوری 2 + چه معنی میدهند؟
هر دو کراتینین 3.4 و پروتئینوری 2 + علائم بیماری کلیوی هستند. کراتینین 3.4 نشان می دهد بیماران در مرحله 3 CKD با آسیب کلیوی متوسط ​​قرار دارند. کلیه های آسیب دیده قادر به حفظ مواد لازم در بدن مانند پروتئین هستند، بنابراین مقدار زیادی از پروتئین در ادرار بوجود می آیند، پروتئینوری را تشکیل می دهند.

پروتئینوری 2 + باید در زمان کنترل شود تا وضعیت پیشرفت اختلال کلیوی را به نارسایی کلیوی کاهش دهد.

راه های موثر برای درمان کراتینین 3.4 و پروتئینوری 2+ در دیابت چیست؟
1. کنترل سطح قند خون. دیابت یک عامل خطر بالای آسیب کلیه است؛ زیرا گلوکز خون بالا به عروق خونی آسیب می رساند و بنابراین باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.

بنابراین، بیماران باید سطح قند خون خود را با دارو و رژیم غذایی کنترل کنند. برای برنامه شخصی یا رژیم غذایی، لطفا گزارش های رسانه ای و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید.

2. تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. فقط اگر عملکرد کلیوی شما به خوبی بهبود یابد، کراتینین 3.4 به طور طبیعی کاهش می یابد و پروتئین جذب می شود. اکثر بیماران مایل به مصرف داروهای گیاهی هستند. بر این اساس، توصیه می کنیم به طور منظم داروهای دارویی گیاهی چینی را به شما معرفی کنید که می تواند عروق خونی را کاهش دهد، التهاب کلیه را کاهش می دهد، ماتریکس خارج سلولی را تخریب می کند، و بنابراین گردش خون را تسکین می دهد. اکسیژن بیشتر و خون وارد کلیه ها می شوند تا آسیب کلیه را بهبود بخشد و عملکرد کلیوی را بهبود بخشد.

درمان های دارویی گیاهی چینی عبارتند از: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام درمانی پا، درمان بخار، طب سوزنی و غیره. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان کراتینین بالا و پروتئینوری، لطفا ایمیل های پزشکی را برای ما ارسال کنید یا پیام زیر را در زیر بخوانید. فرم آنلاین را انتخاب کنید و یا دکتر آنلاین برای راهنمایی رایگان.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5983.html



:: برچسب‌ها: داروهای گیاهی کراتینین 3, 4، پروتئینوری 2+ و دیابت را برای 9 سال درمان می کنند,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

آیا گیاه درمان بهبود GFR 26 با نفریت گلومرولی

همانطور که در افراد مبتلا به نفریت گلومرولی (کوتاه مدت نفریت)، میزان فیلتراسیون گلومرولی آنها کاهش می یابد و پروتئینوری نیز ظاهر می شود. بدون موثر، پروتئینوری به راحتی عود می کند. آیا گیاه درمان GFR 26 را افزایش می دهد و protienuria را در نفریت گلومرولی دفع می کند؟

به طور بالقوه، GFR 26 بدین معنی است که وضعیت بیمار در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی و گلومرولی ها به شدت آسیب دیده است. اگر به موقع و موثر درمان نشود، گلومرولی که ناشی از تخلیه سموم و ضایعات خون است، به درستی عمل نمی کند.

درمان گیاهی چینی برای هزاران سال استفاده شده است و ثابت شده است که بسیار طبیعی و موثر است. بر اساس طب سنتی چینی، نفرولوژی بیمارستان پکن Tongshantang TCM یک مجموعه از درمان های طبیعی را برای کمک به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و حذف ناخالصی کلیه ها، پا و پوست ایجاد می کند.

درمان با سم زدایی (درمان سم زدایی) یک اصطلاح عمومی از این درمان ها است که شامل ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، درمان بخار، درمان طب سوزنی و غیره است. به عنوان اصطلاح، هدف آنها حذف زباله ها از بدن است که مانع از گلومرول ها از آسیب بیشتر و افزایش کارایی دارو می شود. تا زمانی که جریان خون روانی باشد، کلیه شما می تواند به اندازه کافی اکسیژن و خون برای بهبود خود و بهبود عملکرد کلیه دریافت کند. شکی نیست که GFR می تواند افزایش یابد و پروتئینوری می تواند به طور طبیعی و بدون هیچ عارضه ای از بین رفته باشد.

پس از پاک کردن خون آلوده، مهم نیست که چه نوع داروئی را مصرف می کنید، این کار خواهد کرد. برعکس، در محیط خون کثیف، زباله های خون اثر عصبی داروها را برطرف می کند. برای محافظت از کلیه مضر است.

درمان گیاهی چینی واقعا موثر و بدون عوارض جانبی به بیماران است. اگر در مورد آن برای پروتیئنوریس کنجکاو هستید و GFR را کم کنید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را به صورت رایگان ارسال کنید و یا آنلاین دکتر را برای راهنمایی رایگان کلیک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5984.html



:: برچسب‌ها: آیا گیاه درمان بهبود GFR 26 با نفریت گلومرولی,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

بهترین درمان برای درمان گلومرولونفریت- چینی گیاهی

همانطور که برای درمان گلومرولونفریت (نفریت)، بهترین درمان طبیعی درمان گیاهی چینی است، چرا که این بیماری را از علت اصلی درمان می کند. اگر در مورد آن کنجکاو هستید، لطفا ما را برای مطالعه این مقاله دنبال کنید یا با کلیک روی Online Doctor برای دریافت جزئیات رایگان.

اول، گلومرولونفریت چیست؟
به طور کلی، گلومرولونفریت، اصطلاح کلی یک گروه از بیماری های کلیوی است که با التهاب فیلتراسیون گلومرولی مشخص می شود. هنگامی که التهاب در گلومرولوس اتفاق می افتد، گلومروول قادر به انجام درستی برای حفظ پروتئین و خون در بدن نیست، بنابراین پروتئین یا گلبول قرمز به ادرار منجر می شود. اگر بدون درمان به موقع، التهاب مزمن باعث آسیب کلیه شود، باعث کاهش عملکرد کلیه و فشار خون بالا می شود.

دوم اینکه چگونه درمان گیاهی چینی در گلومرولونفریت کار می کند؟
درمان گیاهی چینی درمان سیستماتیک است که مجموعه ای از درمان های چینی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا، حمام دارویی، بخار سازی، طب سوزنی و غیره است.

بیماران مبتلا به نفریت، کلیه های آنها به شدت آسیب دیده اند و مقدار زیادی از سموم و زباله ها را در خون انباشته کرده اند. این سموم ها تاثیر داروهای مصرف شده را بر عهده دارند و موجب آسیب بیشتر کلیه می شوند.

بر اساس این پرونده، درمان های گیاهی منظم چینی برای اولین بار خون را از طریق dilating رگ های خونی، تسریع گردش خون و کاهش التهاب، تمیز می دهند. علاوه بر این، درمان می تواند ماتریکس خارج سلولی را تخریب کند، مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه ها تحویل دهد و ضایعات کلیه را درمان کند. با درمان، نفریت و علائم آن مثل پروتئینوری یا تورم و یا خون ادرار به شدت درمان می شوند.

درمان به موقع می تواند گلومرولونفریت را در مرحله اولیه معکوس کند. اگر شما علاقه مند به درمان گیاهی منظم چینی هستید، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را بگذارید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5986.html



:: برچسب‌ها: بهترین درمان برای درمان گلومرولونفریت- چینی گیاهی,


جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

دیالیز ضروری برای بیمار کراتینین 4.3 است

"کراتینین 4.3 و دیابت و فشار خون بالا بیش از 6 سال است. باید چکار کنم؟ آیا دیالیز نیاز دارم؟ »هنگامی که کراتینین بیمار به 4.3 برسد، دیالیز نیاز به فوریت دارد؟

آیا دیالیز برای بیمار با کراتینین 4.3 ضروری است؟
این که آیا مصرف دیالیز باید به شرایط خاص بیمار بستگی داشته باشد که اگر آنها عوارض شدید برای زندگی خود را تهدید کنند. اگر بله، دیالیز باید در اسرع وقت برای صرفه جویی در زندگی گرفته شود. در غیر این صورت نیازی به دیالیز نیست اما درمان موثر لازم است. در کلینیک، کراتینین 4.3 در مرحله 3 نارسایی کلیه است که برای انجام دیالیز کافی نیست.

درمان نه تنها سطح کراتینین بالا 4.3 را کاهش می دهد، بلکه باعث بهبود عملکرد برخی از سم زدایی کلیه می شود. اگر به خوبی درمان نشود، بیماری کلیوی به مرحله پیشرفته مرحله 4 نارسایی کلیه یا بیماری کلیوی پایان مییابد.

چه درمان می تواند کراتینین 4.3 را کاهش دهد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟
برای بیمار با فشار خون بالا و دیابت، آنها باید به طور موثر آنها را کنترل کنند تا بیشتر آسیب کلیه را کاهش دهند و از ورود نارسایی کلیه جلوگیری کنند. در مرحله 3 نارسایی کلیه باید تعداد زیادی از زباله ها در خون وجود داشته باشد که سلول های کلیه و بافت ها را تحت تاثیر قرار دهد و تاثیر داروهای مصرفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، توصیه می کنیم سم زدایی سیستماتیک، ایجاد نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند به پاک کردن خون داخلی و بهبود بهبود کلیه خود کمک کند.

این درمان شامل مجموعه ای از درمان هایی است که از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، بخار درمان، طب سوزنی درمانی و غیره، به عنوان عملکرد کلیه بهبود می یابد، کلیه ها به طور طبیعی کراتینین را دفع می کنند. و بیماران می توانند عملکرد کلیه های باقی مانده را حفظ و زندگی با کیفیت نسبتا با کیفیت داشته باشند.

اگر شما به دنبال درمان طبیعی و محافظه کارانه برای کاهش کراتینین افزایش یافته هستید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به ایمیل ارسال کنید
kidneyfailurecn@hotmail.com یا با کلیک روی Online Doctor برای راهنمایی رایگان یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5987.html



:: برچسب‌ها: دیالیز ضروری برای بیمار کراتینین 4, 3 است,


دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7.2 در FSGS است

سطح کراتینین بالا در بین اکثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی غریبه نیست. هنگامی که بیماران کراتینین بالا هستند، معمولا دیالیز مورد نیاز است. اما این بهترین راه برای کاهش کراتینین نیست. آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7.2 در FSGS است؟

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، مجموعه ای از درمان های طبیعی بر اساس طب سنتی چینی، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، پا حمام درمانی، حمام دارویی، بخار سازی، طب سوزنی و غیره وجود دارد. اگر بیماران سطح کراتینین بالا 7.2، کراتینین بالا بیماری در مرحله 5 نارسایی مزمن کلیه در درمانگاه است.

بیماران باید هر چه زودتر به درمان های موثر و مناسب برای جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر و در عین حال تعمیر این نفرون های آسیب دیده که نه مرده است. درمان طب چینی می تواند یک روش درمان موثر برای کاهش کراتینین 7.2 و درمان FSGS از علت اصلی باشد.

ایمونوتراپی
هدف آن افزایش ایمنی بیماران و تنظیم اختلال ایمنی است. ایمونوتراپی دارای شش مرحله است: تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. با درمان، کلیه ها می توانند اکسیژن و خون کافی برای تحریک وضعیت ایسکمی و آنکوسیا و سرعت بخشیدن به بهبود کلیه داشته باشند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی
در این درمان بسیاری از گیاهان چینی وجود دارد که قادر به دفع مواد زائد مختلف بدن هستند. به منظور افزایش اثرات درمانی، داروها به پودر تصفیه شده و به دو کیسه دارویی قرار می گیرند. از طریق راه اندازی دستگاه اسمزی و کیسه های دارویی، مواد تشکیل دهنده فعال مواد مخدر به طور موثر به ضایعات کلیوی می رسند. آنها نه تنها می توانند خون را برای ساخت محیط خالص خون آماده کنند، بلکه به تدریج آسیب کلیه را نیز بهبود می بخشد.

در نتیجه، طب چینی مؤثر و امن برای کاهش سطح کراتینین بالا و اصلاح FSGS اساسا است. اگر شما علاقه مند به درمان طب چینی هستید، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر ارسال کنید و یا آنلاین دکتر را برای راهنمایی رایگان کلیک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5978.html



:: برچسب‌ها: آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7, 2 در FSGS است,


دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

آیا امید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟

اکثر بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی پلی کیستیک در وراثتی هستند که واقعا بسیار ناراحت کننده است. اگر شما در بیماری کلیوی کلیوی هستید، لازم است که مداخله زودهنگام را بیابید. البته، برای بیماران مبتلا به کلیه بسیار جدی پلی کیستیک، درمان های به موقع و علمی ضروری است. بنابراین امید برای درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد؟

اگر بیمار مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک پزشکی یا جراحی طب سنتی غرب را انتخاب کند، به طور منظم اثر را دریافت خواهد کرد. پس از چند سال، یک کیست کوچک رشد می کند و نیاز به عمل جراحی دارد. تا زمانی که دیگر برای عمل جراحی مناسب نباشد، تنها می تواند برای دیالیز استفاده شود. این اصل باید توسط مردم عمومی درک شود، تنها عمل کیست، اما آنها عملکرد کلیه را با رشد کیست بهبود نمی بخشد، درمان نهایی درمان نیست. بنابراین، چگونه کلیه پلی کیستیک درمان می شود؟

بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد. بسیاری از داروهای گیاهی چینی که در درمان سیستماتیک استفاده می شوند از طبیعت است، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. در غیر این صورت، دکتر تمام دارویی را که بستگی به شرایط بیماری شما دارد انتخاب خواهد کرد. بنابراین تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

در اکثر موارد، آن می تواند به بیماران PKD کمک کند که درد کمر، تهوع، استفراغ، خستگی، اشتهای کم، پروتئینوری و غیره را کاهش دهد.

با توجه به داروهای گیاهی چینی، کیست کلیه بدون هیچ عارضه ای می تواند کاهش یابد، که می تواند عفونت و مشکل انفجار را کاهش دهد. در غیر این صورت، عملکرد کلیه های آسیب دیده را می توان با درمان های سیستماتیک بهبود داد، بنابراین می تواند کمک به بیماران از دیالیز یا پیوند کلیه کمک کند.

برای بیماران PKD، امید زیادی برای اجتناب از دیالیز وجود دارد و اثرات آن برای درمان کیست های کلیه شما مناسب است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، می شناسید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2467.html



:: برچسب‌ها: آیا امید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.