در حل پایان مرحله بیماری کلیوی با کراتینین 8.7 است

یک شنبه 27 فروردين 1396
ن : lafee

در حل پایان مرحله بیماری کلیوی با کراتینین 8.7 است

پایان مرحله بیماری کلیوی شده است به عنوان بدترین عملکرد کلیه، که اشاره به که کلیه دیگر عملکرد خوبی برای رفع نیازهای روزانه است. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن آنچه است که راه حل به ESRD با کراتینین 8.7 می باشد. لطفا وضع موجود خود را و شماره تلفن برای ارسال واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

چرا بیماران مبتلا به ESRD کراتینین 8.7 را تجربه کنند؟

ESRD بدان معنی است که کلیه خود را می تابع خود را انجام نه به عنوان آن باید انجام دهید. کراتینین 8.7 مرحله که در آن تعداد زیادی از سلول های کلیه و بافت نمی تواند خارج از بدن دفع می شود به درستی، و در نتیجه سطح کراتینین بالا به تدریج است. از آنجا که بسیاری از بیماران کاهش سطح کراتینین بالا بدون تعمیر کلیه بیمار، سطح creatintine بالاتر و بالا رخ می دهد، حتی اگر او در دیالیز است.

در چین، یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر.

در سلامت و محیط داخلی تمیز، درمان های طبیعی می تواند اثرات خود دستیابی به آنها به عنوان باید انجام دهید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال می شود به بهبود عملکرد کلیه به تدریج. در این روش درمانی در یک فرم خارجی استفاده می شود و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه همراه با مقدار زیادی از مواد فعال نفوذ کند. با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون، آسیب بر روی عملکرد کلیه می تواند به تدریج ترمیم، به عنوان یک نتیجه، سطح کراتینین افزایش خواهد اساسا کاهش می یابد.

آیا شما هنوز هم از کراتینین 7.8 رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دنبال برای درمان جایگزین برای مقابله با کراتینین 7.8 با نارسایی کلیه؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfight.com/esrd-treatment



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: در حل پایان مرحله بیماری کلیوی با کراتینین 8, 7 است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.