یک شنبه 26 خرداد 1392
ن : lafee

می تواند یک فرد مبتلا به نارسایی زودرس کلیه خوردن اسفناج

 

می تواند یک فرد مبتلا به نارسایی زودرس کلیه خوردن اسفناج

اسفناج برای سلامتی شما مفید هستند، اگر شما از سلامت خوب است. با این حال، آن است که همیشه یک انتخاب خوب برای همه نیست. اگر شما اتفاق می افتد به یک فرد مبتلا به نارسایی کلیه، به شما پیشنهاد اجازه nephrologists خود را به درخواست ابتدا.

با توجه به شرایط پزشکی افراد مختلف، آن است که respible می گویند اسفناج یک انتخاب خوب یا بد برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. این مقاله تجزیه و تحلیل که در آن اسفناج شرایط مجاز است را یا به کمک خواهد کرد. با این حال، اگر شما می خواهید برای دریافت پاسخ سریع بر اساس شرایط خود، شما در حال پیشنهاد به تماس با خدمات آنلاین ما و یا شرایط پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com.

نارسایی کلیه در اوایل و اسفناج

کلیه اندام های مهم برای حذف مواد زائد و تنظیم سطح الکترولیت های مختلف هستند. در نارسایی کلیه در اوایل، از کلیه diminsihed عمل مختل شیمی بدن طبیعی خود، که باعث می شود که سطح الکترولیت نظم. بدین ترتیب، تمام مواد مغذی موجود در اسفناج لزوما چیز خوبی نیست برای هر کسی که مبتلا به نارسایی کلیه است. در شرایط پس از، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اولیه پیشنهاد برای جلوگیری از یا اسفناج محدود است.

اگر شما سطح پتاسیم بالا:

در افراد مبتلا به کلیه های سالم، سطح پتاسیم طیف وسیعی از 3.5 ~ 5.0mEq / L وقتی کلیه ها آسیب دیده می شوند، پتاسیم بیش از حد در خون را ساخت. سطح پتاسیم بالا خطر ابتلا به نامنظم شدن ضربان قلب و حمله قلبی را افزایش می دهد. یک فنجان وعده اسفناج پخته شده دارای 839 میلی گرم پتاسیم، است که پیشنهاد نیست، اگر شما نیاز به یک رژیم غذایی کم پتاسیم. خبر خوب این است که اسفناج خام از پتاسیم کمتر از اسفناج پخته شده است. برای بیماران مبتلا به نارسایی زودرس کلیه، بهتر است با اسفناج خام در مقادیر کوچک چوب. دوست ندارم اسفناج خام؟ کلیه متخصص متخصص تغذیه ایجاد غذاهای مختلف از اسفناج خام خود را برای تزئین میز ناهار خوری. اگر شما علاقه، ایمیل به kidneyask@hotmail.com و برای دریافت دستور.

اگر شما سطح فسفر بالا:

برای بیماران مبتلا به نارسایی زودرس کلیه، کاهش عملکرد کلیه نیز ممکن است سطوح فسفر سرم بالا را کاهش می دهد. این باید توجه شما را جذب، به دلیل رسوب فسفات می تواند باعث بیماریهای استخوانی کلیوی می شود. یک فنجان اسفناج پخته شده دارای 101 میلی گرم فسفر است. در حالی که خوردن یک یا دو برگ اسفناج در سالاد هر گونه آسیب انجام نمی، این امر می تواند مشکل را به عنوان سمبل وعده های بزرگتر را به یک رژیم غذایی کم فسفر است.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در مورد رژیم غذایی و درمان نارسایی کلیه، احساس رایگان یک پیام را ترک زیر. ما در اینجا برای کمک به.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.