یک شنبه 26 خرداد 1392
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز

 

درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز

دیالیز ممکن است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اجتناب شود، تا زمانی که آنها می توانند درمان مناسب که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه خود را انتخاب کنید. در حال حاضر اطلاعات زیر را به شما میآموزد که چگونه برای جلوگیری از دیالیز.

درمان علائم نارسایی کلیه

سطح قند خون در کنترل دیابت

درمان فشار خون بالا (فشار خون بالا) با دارو.

مصرف دیورتیک ها برای از بین بردن بار بر روی کلیه ها.

آسیب کلیوی را التیام بخشد و بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

داروهای طبیعی از طرف دیگر تا به حال به معنای واقعی کلمه ده ها تن از درمان است که می تواند صدمه به کلیه ها را التیام بخشد. و همه آنها تلاش کرده اند و آزمایش برای دو هزار سال گذشته شده است. داروهای باستان و حکمت از چین در حال حاضر به سطح در فرهنگ غرب آغاز شده و بیماران در سراسر جهان را آغاز کرده اند به درو از مزایای ساده خود را، اما درمان های شگفت انگیز.

نه تنها این، دانشمندان سرکش جنبش ملحق شده اند و در حال حاضر اثبات آنچه باستان می دانستند در حال حاضر. و همچنین کشف مواد مغذی تخصصی جدید، و مواد غذایی، که یک بار در یک راه منحصر به فرد گرفته شده می تواند بیماری کلیوی های عقب کمک و جلوگیری از دیالیز.

در اینجا این است که فقط مختصری اجرا پایین از تمام امکانات درمان داروهای طبیعی باید ارائه دهد:

- داروهای گیاهی چینی

- برنامه غذایی ویژه

- تکنیک های هیدراتاسیون

- برنامه های ورزشی خاص

- مکمل ویتامین و مواد معدنی

- راهکارهای مقابله با استرس برنامه ریزی شده

بهترین داروهای طبیعی برای نارسایی کلیه خود را، و چگونگی ترکیب آنها را به تولید بزرگترین اثر شفا برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه هستند. شما می توانید ما را بیشتر در مورد وضعیت خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، و یا شما می توانید به ما یک پیام زیر ترک، کارشناس ما به شما پاسخ می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.