شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

آیا طب سوزنی درمان نارسایی کلیه

 

آیا طب سوزنی درمان نارسایی کلیه

در بسیاری از کشورها، نارسایی کلیه، دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک نیاز دارند. در واقع، هر دو دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود. امروزه، بیشتر و بیشتر مردم شروع به توجه به داروهای چینی در درمان نارسایی کلیه است. با این حال، می تواند طب سوزنی درمان نارسایی کلیه، در حال حاضر اجازه دهید یک نگاهی از.

آیا طب سوزنی درمان نارسایی کلیه

نارسایی کلیه می تواند توسط هر درمان نمی شود درمان می شود. اما هنوز هم می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز و پیوند کلیه می کند، اجتناب کنید، تا زمانی که عملکرد کلیه خود را می توان بازیافت. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد راه های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید پیام زیر ترک و یا ما یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

مزایای طب سوزنی می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را

* داروهای چینی توضیح می دهد که سندرم خستگی مزمن از درجه اول اختلال در عملکرد شبکه های ارگان کلیه ها، ssleen و قلب، باعث کاهش شدید چی و اختلال در شن، منجر به فقدان عمیق از انرژی، افسردگی احساسی و بی تفاوتی، خواب اختلالات و اضطراب، از دست دادن اشتها، و غیره گیاهان چینی و طب سوزنی استفاده می شود برای بازگرداندن ظرفیت بدن برای تولید چی و عادی سازی عملکرد دستگاه گوارش، سیستم ایمنی بدن، گردش خون و عصبی.

* با توجه به داروهای چینی، سردرد ممکن است توسط عوامل خارجی (باد، سرما، گرما، مرطوب بودن)، عوامل داخلی (حرارت، رطوبت باد، رکود خون) و یا ترکیبی از هر دو ایجاد می شود. که البته کانالهای انرژی از طریق محل سردرد و شبکه های بدن به نظر می رسد درگیر مشخص است که نقاط طب سوزنی needled و فرمول گیاهی تجویز می شوند.

* در موارد عفونت، طب سوزنی و گیاهان چینی تکمیل و بهبود عمل آنتی بیوتیک ها و سایر روش های درمانی متعارف و تسریع وضوح و بازیابی.

* نفریت و اسپاسم مثانه و مجرای ادراری را می توان با طب سوزنی و herbs.Together چینی آنها را بهبود و عادی سازی عملکرد دستگاه ادراری همراه با آن از کلیه ها و مثانه با بهبود گردش خون، آرامش و یا پررنگ عضلات و اعصاب کمک کرده است، و کمک به بدن برای از بین بردن مواد سمی در بدن است.

همچنین طب سوزنی می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مقابله با یبوست، اسهال، دیابت، فشار خون بالا، افسردگی، مشکلات قلبی، کلسترول بالا یا چربی خون، تهوع، استفراغ، بی خوابی، درد، اختلال عملکرد جنسی، عفونت های پوستی، etc.You می توانید با ما ارسال علائم نارسایی کلیه شما در حال تجربه به kidney-support@hotmail.com، برخی از توصیه های پزشکی رایگان و حرفه ای می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.