شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بررسی اجمالی از سطح کراتینین بالا 1.4: علت، رژیم غذایی، درمان طبیعی

 

بررسی اجمالی از سطح کراتینین بالا 1.4: علت، رژیم غذایی، درمان طبیعی

سطح کراتینین بالا معمولا به معنای مشکلات سلامتی که ممکن است با بیماری های کلیه، مشکل قلبی و یا سوء استفاده از مواد غذایی و غیره خوانده شده و پیدا کردن نمای کلی از سطح کراتینین بالا 1.4 همراه: علت، رژیم غذایی، درمان طبیعی.

چه عواملی باعث سطح کراتینین بالا به 1.4؟

محدوده طبیعی کراتینین: 0.6 ~ 1.0mg/dL در بزرگسالان زن و 0.7 ~ 1.2mg/dL به در مردان است. سطح کراتینین 1.4 بسیار بالا تر از محدوده نرمال نیست.

صحبت علل سطح کراتینین بالا 1.4 هستند، بسیاری از عوامل بالقوه وجود دارد.

- سوء استفاده از مواد غذایی

- توده عضلانی بزرگ

- ورزش شدید

- صدمه به کلیه ها

همانطور که کراتینین شکسته است محصولات از فعالیت عضلانی، افرادی که در سن جوان هستند و با توده عضلانی بزرگ معمولا سطح کراتینین بالاتر از حد نرمال داشته باشند.

و این است که چرا کراتینین خود را کاهش خواهد داد پایین، به عنوان سن خود را می رود. و این به همین دلیل، سطح کراتینین نوزاد است خیلی کم است.

با این حال، لطفا هرگز تحقیر 1.4 کراتینین، برای آن ممکن است نشانه ای از آسیب کلیوی. کراتینین باید توسط کلیه های سالم برداشته است. هنگامی که کراتینین را افزایش می دهد، آن را معمولا به معنای حداقل 50٪ از عملکرد کلیه دور رفته اند.

رژیم غذایی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا 1.4

برای افراد با سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیوی، آنها پیشنهاد خوردن کمتر پروتئین ها به کاهش مقدار کراتینین در بدن تولید شده است. هر دو از این چیزها آن را آسان تر برای کلیه ها برای فیلتر کردن کراتینین خون و کاهش سطح کراتینین.

درمان طبیعی برای بالا کراتینین 1.4

درمان های طبیعی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا ناشی از آسیب کلیه، ممکن است طب میکرو چینی باشد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی طب گیاهی چینی کمک می کند که ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها می تواند کراتینین بیش از حد از خون حذف، کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی. در اینجا یک مورد میکرو چینی پزشکی برای اطلاعات شما را درمان است: کاهش کراتینین 497 تا 204، حجم ادرار 500 افزایش تا 1600


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.