چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا استروئیدها و دیالیز صرفه جویی در سندرم نفروتیک

 

آیا استروئیدها و دیالیز صرفه جویی در سندرم نفروتیک

آیا استروئید می تواند و دیالیز صرفه جویی در سندرم نفروتیک؟ استروئیدها به طور معمول استفاده می شود برای درمان سندرم نفروتیک، در حالی که چیزی دیالیز هر بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری، اما گاهی اوقات، برخی از سندرم نفروتیک و تجربه دیالیز است.

استروئیدها، داروهای ضد التهابی قوی هستند. مردم را استروئیدها برای سندرم نفروتیک برای کمک به بازگرداندن عملکرد طبیعی کلیه و حذف مایعات اضافی از بدن است. شایع ترین علت سندرم نفروتیک در کودکان و بزرگسالان جوان حداقل تغییر بیماری، که دارای پیش آگهی عالی با درمان استروئید است. علاوه بر این به تغییر از بیماری حداقل، برخی از علل دیگر از سندرم نفروتیک مانند گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS)، نفروپاتی غشایی، و غیره برخی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک FSGS ناشی از وجود دارد ممکن است به استروئید پاسخ خوبی، آنها وجود دارد پیدا خواهد کرد هنوز هم از دست داده است از پروتئینوری هر چند دریافت استروئیدها، که خطر ابتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد. دیالیز خواهد شد توصیه می شود که عملکرد کلیه به یک درجه خاص کاهش می یابد. آیا می دانید زمانی که برای شروع دیالیز؟

برخی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک را مجبور به تحمل عوارض جانبی ناشی از استروئیدها مانند افزایش وزن، صورت ماه، ایمنی کم، از دست دادن اشتها، پوکی استخوان و غیره.

وقتی که سندرم نفروتیک توسعه در نارسایی کلیه، دکتر دیالیز با توجه به شرایط خاص بیمار توصیه خواهد کرد. اما واقعیت این است که دیالیز می تواند سندرم نفروتیک و هرگونه سایر بیماری کلیوی را درمان نیست. این فقط جایگزین بخشی از عملکرد کلیه، بدون شک در دراز مدت دیالیز باعث می شود بیشتر و بیشتر عملکرد کلیه به دست داده است، این است که به همین دلیل بیماران پس از یک دوره از زمان را تجربه دیالیز پیدا کاهش برون ده ادرار.

اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می خواهید برای جلوگیری از و یا خلاص شدن از شر دیالیز، ما باید از تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه شروع می شود. اگرچه برخی از داروهای خاص غربی و رژیم غذایی مناسب مورد استفاده برای از بین بردن علائم سندرم نفروتیک لازم است، آنها به اندازه کافی نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.