یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا شما مبتلا به تورم شکم در سندرم نفروتیک

 

آیا شما مبتلا به تورم شکم در سندرم نفروتیک

تورم شکم می تواند تبدیل به یک علامت شایع سندرم نفروتیک، اگر شما از آن رنج می برند، اطلاعات زیر انتظار می رود که مفید باشد، ضمن، شما را در مورد یک درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک می دانیم.

سندرم نفروتیک گروهی از علائم که شامل سطوح پایین پروتئین خون، پروتئین در ادرار، سطوح کلسترول بالا، سطوح بالای تری گلیسیرید و تورم است. تورم شایعترین علامت است، آن را ممکن است در صورت و اطراف چشم رخ می دهد، در بازوها و پاها، به ویژه در پاها و مچ پا و در ناحیه شکم (شکم تورم).

چگونه شکم تورم در سندرم نفروتیک اتفاقی می افتد؟ این می تواند از آسیب کلیه که در نشت از پروتئین منجر به ادرار است. از دست دادن پروتئین از خون می تواند در احتباس مایع در بافت ها می شود. برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، هر چند از بین بردن علائم از جمله تورم شکم و پروتئین در ادرار مهم است، آن است که مهم ترین چیز نیست.

اگر شکم تورم با پروتئین در ادرار (پروتئینوری) ایجاد می شود، پس از آن برخی از داروهای خاص و رژیم غذایی کم پروتئین می شود برای درمان پروتئینوری استفاده می شود. پس چه چیزی باعث می شود که پروتئین در ادرار؟ این صدمه به کلیه ها می باشد.

اگر ما انتقال تمرکز بر ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، نه تنها تورم شکم و پروتئین در ادرار می تواند بهبود یافته به طور موثر، جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه چیزی است که بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می توان انتظار داشت، این است که چون کلیه های خود را نجات داد.

در چین، داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای درمان سندرم نفروتیک، و هدف این است که برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه با ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و اثبات تغذیه کلیه های آسیب دیده. با این حال، آنها نیاز به همکاری با داروهای غربی است. در حال حاضر بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک خارجی شروع به دریافت سود حاصل از داروهای گیاهی چینی.

جدای از شکم تورم، بدون هیچ علامت دیگری از سندرم نفروتیک؟ به یاد داشته باشید که هر گونه سوال خود را در مورد سندرم نفروتیک است، استقبال کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.