پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

آیا می توانم سطح کراتینین علت نارسایی کلیه بالا

 

آیا می توانم سطح کراتینین علت نارسایی کلیه بالا

معمولا، ما می گویند، نارسایی کلیه باعث می شود سطح کراتینین بالا. امروز، این مقاله صحبت خواهیم کرد که آیا سطح کراتینین بالا می تواند باعث نارسایی کلیه شود. خواندن و پیدا کردن پاسخ در حال حاضر!

چه کاری می تواند سطح کراتینین بالا می شود؟

بسیاری از علل می تواند سطح کراتینین افزایش وادار و از علل شایع ممکن است شامل مصرف به معنای، تخریب عضلانی، آرتریت روماتوئید، درمان با تستوسترون و غیره برخی از داروها نیز ممکن است سطوح کراتینین بالا، مانند ACEI، پنی سیلین ها، آمینوگلیکوزیدها، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، باعث شیمی درمانی و عوامل بیولوژیکی.

آیا می توانم سطح کراتینین به علت نارسایی کلیه بالا؟

کراتینین مواد زائد از فعالیت ماهیچه طبیعی است که باید به خارج از بدن توسط کلیه ها فیلتر شده است. به همین دلیل است که سطح کراتینین بالا نشانه ای از نارسایی کلیه است.

در مقابل، زمانی که سطح کراتینین افزایش می یابد، همچنین ممکن است بیماری کلیوی می شود، اگر هیچ کنترلی فوری وجود دارد. هنگامی که سطح کراتینین بالا طول می کشد، می گوید که بدن خود را با سمی به بالا خیس. و درمان اضطراری ممکن است لازم باشد به پاک کردن مواد زائد، در غیر این صورت، کلیه خود را به کار سخت بدون هیچ استراحت. کلیه خود را به عنوان یک نتیجه، ممکن است فرسوده و باعث صدمه به کلیه ها. به طور معمول، نارسایی حاد کلیه است که بیشتر برای دیدن از نارسایی مزمن کلیوی در چنین شرایط است.

چه درمانهایی پیشنهاد می شود برای جلوگیری از سطح کراتینین بالا باعث نارسایی کلیه؟

هنگامی که سطح کراتینین بالا را افزایش می دهد، به شما پیشنهاد برای پیدا کردن علت ابتدا.

اگر آن را توسط سوء استفاده از مواد غذایی ایجاد می شود، لطفا قطع مصرف غذاهای کراتینین بالا. و اگر شما در شرایط اضطراری، پزشک شما ممکن است درمان های مختلف تصفیه خون پیشنهاد برای جلوگیری از نارسایی کلیه و یا خطرات دیگر.

تصفیه خون راه داخلی است که به پاک کردن سموم ها در خون کمک می کند تا در یک زمان کوتاه، کمک می کند که برخورد با موارد اورژانس های مختلف است. تصفیه خون شامل همودیالیز، hemoperfusion، hemofilteration، تعویض پلاسما، immunoadsorption و غیره.

با توجه به وضعیت پزشکی شما، پزشک شما کمک خواهد کرد که پیدا کردن درمان که برای شما کار می کند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا پیام زیر را ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.