دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

پیشرفت خوبی نیست پس از دیالیز: طب چینی بهبود عملکرد کلیه

در بیشتر موارد، بیماران در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند که در عملکردهای کلی کلیه هستند، مقدار زیادی از سموم و زباله های اضافی در بدن ایجاد می شود. GFR کمتر از 10٪ و عوارض خطرناکی است که پزشک دیالیز یا پیوند کلیه را توصیه می کند. همه بیماران می خواهند برای جلوگیری از دیالیز عملکرد کلیه را بهبود ببخشند، بنابراین چگونه چینی به طور کلی عملکرد کلیه را بهبود می بخشد؟

بیماران دیالیز و پیوند کلیه در کیفیت زندگی کم زندگی می کنند. بیماران باید زمان زیادی را در دیالیز، دیالیز و بیماران پیوند کلیه بپردازند، نیاز به مصرف داروهای قوی دارند که معمولا با عوارض جانبی همراه است. هیچ کس بیمار نمی خواهد دیالیز یا پیوند کلیه را در بقیه عمر بپذیرد، همه می خواهند عملکرد کلیه را برای زندگی طولانی تر و بهتر بهبود دهند، پس چگونه می توانیم به آن دست یابیم؟

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله پایانی باید سه راه وجود داشته باشد:

1. جلوگیری از سم زدایی و زباله های اضافی، جلوگیری از آسیب به کلیه. درمان های حذف سموم با هدف حذف کامل موارد ناخواسته است که می تواند یک محیط داخلی خوب و تمیز ایجاد کند.

2. بهبود عملکرد کلیه از طریق تعمیر سلول ها و بافت های بیمار. هدف از اهداف اسموتراپی پزشکی میکرو چینی اثرات خوبی بر مصرف عروق خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم دارد، می تواند مواد مغذی کافی و اکسیژن را به ضایعات کلیه تحمیل کند که می تواند خون را به کلیه آسیب برساند، بنابراین می تواند عملکرد کلیه و کلیه را بهبود بخشد سازه های.

3. بهبود ایمنی و قدرت فیزیکی. ایمونوتراپی دارای شش مرحله است که می تواند به بیماران با سردی و عفونت مبارزه کند.

داروهای گیاهی چینی برای کمک به بیماران برای کاهش زمان دیالیز یا حتی از دیالیز جلوگیری کرده اند، اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/371.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیشرفت خوبی نیست پس از دیالیز: طب چینی بهبود عملکرد کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.