چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

آیا درمان های طبیعی برای کنترل تورم در کراتینین 5 وجود دارد

تورم یکی از نشانه های بیماری کلیوی است و بار زیادی را برای بیماران ایجاد می کند. و به علت ادم در بخش های مختلف بیماران، تظاهرات مختلف و یا حتی خطر مرگ را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین درمان طبیعی برای کنترل تورم در کراتینین 5 وجود دارد؟

چرا تورم در کراتینین 4 وجود دارد؟

1. نشت پروتئین. کراتینین 4 بدین معنی است که کلیه آسیب دیده است، برخی از پروتئین به ادرار جریان می یابد، بنابراین پروتئینوری نامیده می شود. بنابراین، فشار اسمزی پلاسما کاهش می یابد و آب نمی تواند از برخی از بیماران خارج شود. در نتیجه، ادم، جمع شدن آب است.

2. اختلال متابولیسم آب. هنگامی که کلیه نمیتواند آب اضافی را از بین ببرد، بنابراین بیمار در بدن تورم ایجاد می کند.

در مجموع، به دلیل کلیه آسیب دیده است که بیماران ممکن است تورم، اگر شما می خواهید برای از بین بردن تورم از ریشه که شما muse بهبود عملکرد کلیه.

درمان های سم زدایی یک درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5 و تورم است. این می تواند به راحتی تمام عوارض در 10-15 روز بدون هیچ گونه عود. به علت آن می تواند عملکرد کلیه را به طور موثر بهبود بخشد.

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران کلیوی را توسعه می دهد از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، بخار درمان، طب سوزنی و غیره

این می تواند سموم و زباله های اضافی را از بین ببرد و سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه، ترمیم کند.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2449.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان های طبیعی برای کنترل تورم در کراتینین 5 وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.