سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توان بیماران با کراتینین 7.7 از دیالیز جلوگیری کنند

به طور کلی، کراتینین 7.7 مرحله ای است که بیماران با دیالیز پیشنهاد می کنند تا زندگی خود را حفظ کنند. با این حال، دیالیز درمان کامل نیست به عنوان بیماران فکر می کنم، همیشه باعث می شود بیماران از یک سری ناراحتی ها رنج می برند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که چگونه بیماران مبتلا به کراتینین 7.7 از دیالیز جلوگیری می کنند.

با این حال، آیا بیماران مبتلا به کراتینین 7.7 نیاز به دیالیز دارند یا نه، عمدتا بستگی به وضعیت بیماری بیماران دارد. اگر بیماران از علائم جدی مسمومیت و عوارض شدید رنج می برند، دیالیز برای بیماران توصیه می شود تا زندگی خود را حفظ کنند. در حالی که اگر بیماران این علائم را نداشته باشند، بیمار دیالیز لازم نیست. شما همچنین می توانید مستقیما به دکتر آنلاین مراجعه کنید تا جزئیات بیشتری در مورد کراتینین 7.7 را بدست آورید یا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com بفرستید یا پیام زیر را ترک کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

درمان های طبیعی در بیمارستان پکن Tonshantang از طب سنتی چینی متمرکز بر علائم بالینی مختلف و جلوگیری از عوارض بسیاری است. این درمان های طبیعی بر اساس طب چینی توسعه یافته است، به همین دلیل بیماران مبتلا به بیماری کمتر یا ناراحتی را تجربه می کنند.

اول از همه، درمان سم زدایی به منظور تضمین اثربخشی سایر درمان های طبیعی به کار می رود. مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، سم های ذخیره شده در خون نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. در این درمان، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی تقسیم می شود. بیماران فقط باید برای دو بار مصرف دارو در حدود 40-50 دقیقه دراز بکشند. با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، انتقال التهاب و انعقاد خون در خون. با استفاده از این درمان ها، کراتینین 7 می تواند به طور طبیعی و اساسا کاهش یابد، مهمتر از همه، دیالیز نیز می تواند اجتناب شود.

آیا کراتینین 7.7 را تجربه کرده اید و می خواهید از دیالیز اجتناب کنید؟ آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با بیماری کلیوی را بدانید؟ لطفا پیام خود را در زیر بگذارید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5878.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان بیماران با کراتینین 7, 7 از دیالیز جلوگیری کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.