سه شنبه 24 مرداد 1396
ن : lafee

آیا Osmotherapy چینی بر روی کلیه پیوند خورده است

معمولا تصور می شود که پیوند کلیه یک درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اما، این باعث می شود که بیماران بسیاری از مشکلات را تجربه کنند. از آنجا که کلیه شکست خورده است، بیماران نمی خواهند کلیۀ دیگر را انجام دهند. بنابراین، آنها تعجب می کنند که استعمال چای چینی بر روی کلیه پیوند خورده است.

Osmotherapy چینی همچنین Osmotherapy پزشکی Micro-Chinese Medicine نامیده می شود، که برای بهبود عملکرد کلیه توجه خاصی می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیمار بر اساس وضعیت بیماری بیماران انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور افزایش کارآیی خود، با پودر پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند، به طور همزمان، مقدار زیادی از مواد مغذی، خون و اکسیژن نیز می تواند در داخل کلیه به طور مستقیم تحویل داده شود. این درمان جهان را با چهار وظیفه قابل توجه از جمله گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، التهاب و انعقاد و تحریک ماتریکس خارج سلولی، شگفت زده کرد.

اما، کاربرد این درمان نیاز به یک برنامه بهداشتی و تمیز داخلی دارد. بنابراین، برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل، نیاز به درمان است. در طی بیش از ده سال تجربه، درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است که نه تنها مانع از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه نمی شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش های درمانی نیز می شود.

علاوه بر این، دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی نیز برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

پیاده سازی این درمان ها به تدریج سلول های سرطانی و بافت های بیمار را ترمیم می کند، و پس از آن، این عمل می تواند به طور طبیعی بهبود یابد، در نتیجه، شما می توانید یک زندگی سالم زندگی می کنند.

اگر نارسایی کلیه را تجربه کرده اید و با پیوند کلیه مواجه شده اید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را درج کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/223.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا Osmotherapy چینی بر روی کلیه پیوند خورده است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.