سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

تنگی نفس در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

تنگی نفس در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه
 
افرادی که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه خواهد شد بسیاری از نشانه ها و عوارض توسعه . تنگی نفس یکی از علائم که مردم حمله می باشد. چگونه تنگی نفس رخ می دهد ؟ چگونه به مقابله با آن ؟ در این مقاله، شما پاسخ دریافت کنید.

چگونه تنگی نفس رخ می دهد ؟

A. در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، عملکرد کلیه ها به شدت آسیب دیده است. کلیه ها مسئول ترشح هورمون های به نگه داشتن بدن سالم است. EPO یکی از مهم هورمون است که مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون است . سلول های قرمز خون خواهد اکسیژن را به تمام قسمت های بدن ما حمل ، که انرژی برای انجام کار ما را فراهم خواهد کرد . از آنجا که کلیه ها مشکل دارند ، وجود خواهد داشت ترشح کمتر EPO و سلول های قرمز خون کمتر است. بنابراین بدن ما در شرایط هیپوکسی است ، که به شما تنگی نفس به ارمغان بیاورد.

ادم B. ریوی از عوارض شدید بیماری کلیه است . تنگی نفس از ویژگی های بارز ادم ریوی است .

C. بیماران در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی اغلب در ایمنی پایین می باشد. این محیط مساعد برای مزاحم از ویروس های خارجی فراهم می کند، که به عفونت ، به ویژه عفونت ریوی موجب خواهد شد. تنگی نفس رخ می دهد اگر یک عفونت ریوی مشکل.

چگونه به مقابله با تنگی نفس در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ؟

از بالا ما می توانید ببینید که علل ریشه ای تنگی نفس عملکرد پایین کلیه است. بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان این علائم به طور کامل، بهبود عملکرد کلیه وظیفه اولیه است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ؟ در اینجا داغ فشرده سازی درمانی است که به شدت توصیه می شود. در این روش درمانی طبیعی و بی خطر است. این نه تنها می تواند به تخلیه مواد سمی در خون، بلکه به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، تنگی نفس ، رها خواهد شد . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید از دکتر اینترنتی به طور مستقیم و یا از شما می توانید در زیر یک پیام را ترک کنند. شما یک پاسخ ظرف 48 ساعت دریافت خواهید کرد.

آیا شما آنچه را که در مورد تنگی نفس می خواهید در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ؟ اگر شما در مورد اطلاعات ذکر من روشن نیست ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال ، من توضیح مفصل تر را برای شما !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تنگی نفس در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.