دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه : راه برای بهبود عملکرد کلیه و اجتناب از دیالیز

بیماری مزمن کلیه : راه برای بهبود عملکرد کلیه و اجتناب از دیالیز
CKD : راه برای بهبود عملکرد کلیه و اجتناب از DialysisThough آن را می توانید به طور مستقیم نمی توان مشاهده ، کارکرد سالم کلیه جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما است . با این حال ، آن است که واقعا یک مسئله موجب ناراحتی برای بیماران با بیماری مزمن کلیه به منظور بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز است .

CKDچالش با مرگ و میر بالا و مرگ و میر است که به مدت طولانی گرفتار حرفه ای پزشکی، که نشان می دهد طولانی و مقاوم به درمان بیماری های مختلف کلیوی با دوره بیماری به مدت بیش از 3 ماه است .

تحت شرایط طبیعی ، کلیه ها قوی هستند قادر به حفظ تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز بدن انسان را از طریق تصفیه خون و حذف متابولیت . با این حال ، ویژگی های قابل توجه کلیه مربوط بالینی شروع به نظر می رسد زمانی که نارسایی کلیه و اختلال وجود داشته باشد تا یک درجه خاصی ، که به معنی قابل توجهی کاهش یافته است که عملکرد کلیه مواد زائد ، سموم و دیگر استاز خون قادر به خارج شدن از بدن به طور کامل حذف ، در نتیجه باعث آسیب سیستمیک با شاخص های متعدد بیش از حد.

دیالیز است که معمولا درمان جایگزینی استفاده زمانی که سطح کراتینین بیماران می رسد 5.0mg/DL است که سریع ترین روش برای پاک کردن خون و حفظ جان خود را از . با این حال، آن است که به دور از کامل است که با هدف کاستن از پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری به جای بهبود عملکرد کلیه به طور کامل . علاوه بر این ، دیالیز به ارمغان می آورد جرم عوارض جانبی با صدمات ثانویه، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه CKD و جلوگیری از دیالیز ؟ درمان های طبیعی ، درمان های برجسته است که برای بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه اساسا استفاده .

آلودگی درمان درمان خون مطلوب طبیعی در آن ، که نقشPERT در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی تابع ، بنابراین دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا تا که به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز به طور طبیعی به است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه از بیماری مزمن کلیه بدون دیالیز کارآمد و به اندازه کافی ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا به پزشک زندگی می کنند به صورت رایگان با ما مشورت کنید یا به ماایمیل ارسال .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , بهبود عملکرد کلیه و اجتناب از دیالیز CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.