جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5

درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5

GFR 42 مبتال به بیماری مزمن کلیه حدود شش سال زندگی می کردند. گزارش پزشکی اخیر من نشان داد از GFR 42 و کراتینین 1.5 . در حال حاضر من تنها در مورد داروهای برای خون بالا pressure.Is به هر نوع درمان توصیه شده دیگر برای من وجود دارد ؟

در مرحله اول ، شما نیاز به درک روشنی از سطح های کلی condition.The خود را از GFR و کراتینین می تواند منعکس چگونه کلیه خود را از شخص functioning.A با GFR 42 در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه که در آن GFR بین 30 ~ 59ml/min گرفته است . در این مرحله ، کلیه ها نسبتا مشکل شده و علائم زودرس بیماری کلیه شروع به مانند فشار خون بالا، خستگی، تورم، etc.If بیماری هیچ درمان تهاجمی استخوان به تصویب رسید به نظر می رسد ، عوارض جدی تر رخ خواهد داد و عملکرد کلیوی را کاهش دهد بیشتر خواهد شد .

درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5 باید سه اهداف درمان شامل موارد زیر باشد :

کنترل شرایط و بیماری که باعث صدمه به کلیه ها ؛

درمان عوارض CKD 3 ؛

بهبود عملکرد کلیوی و کلیه بومی عمل موثرتر

درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5

در مرحله اول، شما باید از شکل از علت مشکل کلیه شما . دیابت و فشار خون بالا دو علل قابل توجهی از CKD.Meanwhile است ، از جمله دلایل دیگر اختلال خود ایمنی ، عفونت ، بیماری کلیوی ژنتیکی درمان etc.Effective این شرایط زوال عملکرد کلیوی قابل ملاحظه ای کند . اگر شما هیچ ایده ای در مورد علل صدمه به کلیه ها ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما مشورت کنید !

مرحله دوم این است که برای درمانعوارض . گزارش شده است که اکثر بیماران کلیوی از عوارض CKD جان خود را از دست می دهند قبل از کلیه های خود را به طور کامل با شکست مواجه شده است . بیماری قلبی و عفونت دو علت مهم مرگ و میر در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه .

اگر بافت کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیه شما خواهد شد Osmotherapy improved.Micro چینی داروها می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال به بازسازی بافت های اختلال کلیه . هنگامی که ساختار کلیه مجددا برقرار شد، کلیه خود را قطعا قادر خواهد بود برای کار بهتر .

فوق درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5 . اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درمان ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین, GFR 42, CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.