یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

آیا این طبیعی است که سرگیجه پس از دیالیز

 آیا این طبیعی است که سرگیجه پس از دیالیز


2 نوع رایج از دیالیز، یعنی همودیالیز و دیالیز صفاقی. معمولا، دیالیز pertitoneal است به احتمال زیاد کمتر در مقایسه با همودیالیز به علت dizzeness است. از عوارض جانبی دیالیز - برای اکثر مورد دیالیز، سرگیجه معمولا از فشار خون کم می شود.

چه عواملی باعث سرگیجه پس از دیالیز؟

فشار خون کم یا پایین

فشار خون پایین یک عارضه جانبی شایع دیالیز، به خصوص همودیالیز است. می توان آن را توسط قطره در سطح مایعات رخ می دهد که در طول دیالیز ایجاد می شود. و فشار خون پایین می تواند باعث تهوع و diziness شود.

به شما پیشنهاد به اطمینان حاصل شود که شما را به مایع روزانه توصیه های مصرف خود را نگه دارید، به طوری که شما می توانید خطر ابتلا به فشار خون پایین بعد از دیالیز کاهش می دهد. با این حال، اگر فشار خون پایین خود را برای مدت زمان طولانی طول می کشد، شما پیشنهاد می شود تا در اسرع وقت با تیم درمانی خود صحبت کنید. نتیجه اشتباه محاسبه وزن خشک خود را نیز پائین بودن فشار خون بعد از دیالیز شود. اگر شما به دانستن "وزن خشک" دقیق خود را، لطفا وزن، قد، GFR، سن، جنس به kidneyask@hotmail.com ارسال. ما خوشحالیم که به شما ظرف 48 ساعت پاسخ را به من بدهید.

عفونتهای Staphyloccal مهاجم

عفونت های مهاجم staphyloccal خطر دیگری برای بیماران همودیالیز است. و اولین علامت عفونت مهاجم را با staphyloccal رو، سرگیجه، ضمن، شما ممکن است توسط تب بالا است.

این عفونت توسط باکتری استافیلوکوکوس اورئوس ایجاد می شود. این نوع از باکتری ها معمولا مسئول عفونت های جزئی پوست مانند جوش. برخی از مدیریت های طبیعی که می تواند به جلوگیری از عفونت برای بیماران دیالیز کمک کند. اگر شما علاقه، شما می توانید یک پیام زیر مقاله یا پست الکترونیک به kidneyask@hotmail.com برای به دست آوردن لیست راهنمایی ترک.

در گذشته، شما باید به یاد داشته باشید که یک ارزیابی کامل از سرگیجه خود را نیز شامل کار خون به ارزیابی محتوای بدن شما مواد معدنی و الکترولیت ها به منظور اطمینان حاصل شود که درمان دیالیز صفاقی خود باعث عدم تعادل نیست. هر گونه کمک، لطفا consutl به خدمات آنلاین ما رایگان! ما در اینجا برای کمک به!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سرگیجه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.